Gå til innhold

Damer blir forelsket når de ser penger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Med en gang kvinner ser penger så kjenner de det langt inn i hjerteroten, da hopper hjertet et ekstra slag og de er forelsket. Lei deg en fet bil en helg og du drar damer som fy.

Anonymous poster hash: 3be9b...d56
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fikk du ikke nok svar i den nøyaktige samme tråden du startet ? Du må slutte å dra alle over en kam, de filmer jo ikke de som avslår personen til tross for bilen eller penger. Jeg personlig hadde aldri blitt interessert i en person etter at han hadde vist meg hva han eier. Blir kvalm av å tenke på at jeg kysser en person jeg ikke er tiltrukket av fra før av :haar:

Her i Norge tviler jeg på at du finner så mange som går etter penger. Det er jo selvfølgelig noen, men disse blir dømt nor og ned av resten av samfunnet.

Anonymous poster hash: 17d9c...0ab
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk du ikke nok svar i den nøyaktige samme tråden du startet ? Du må slutte å dra alle over en kam, de filmer jo ikke de som avslår personen til tross for bilen eller penger. Jeg personlig hadde aldri blitt interessert i en person etter at han hadde vist meg hva han eier. Blir kvalm av å tenke på at jeg kysser en person jeg ikke er tiltrukket av fra før av :haar:

Her i Norge tviler jeg på at du finner så mange som går etter penger. Det er jo selvfølgelig noen, men disse blir dømt nor og ned av resten av samfunnet.

Anonymous poster hash: 17d9c...0ab

Jeg har ikke startet noen tilsvarende tråd fra før av.

Men du blir jo tiltrukket med en gang du ser bling-bling? ;)

Det er mange som går etter penger her i Norge skal jeg si deg. Først og fremst damer.

AnonymBruker
Skrevet

Blir dere aldri lei?

Jo, jeg er ganske lei. Heller singel og bekymringsfri enn ei dame som bare ser det materielle og ikke mannen.

Gjest New_Girl
Skrevet

Jo, jeg er ganske lei. Heller singel og bekymringsfri enn ei dame som bare ser det materielle og ikke mannen.

Jeg kjenner ikke en eneste dame som har valgt mannen på grunn av pengene. Ikke en eneste. Så da blir du enten valgt bort av helt andre grunner enn økonomi, eller så må du skifte omgangskrets. Å syte og klage kommer du hvert fall ingen vei med.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner ikke en eneste dame som har valgt mannen på grunn av pengene. Ikke en eneste. Så da blir du enten valgt bort av helt andre grunner enn økonomi, eller så må du skifte omgangskrets. Å syte og klage kommer du hvert fall ingen vei med.

Jeg kjenner ikke en eneste person som er rødhåret. Altså finnes det ingen rødhårete.

Det er jeg som velger bort, ikke omvendt. Det er fordi kvinner så tydelig faller for det materielle, ikke for det indre.

Å drive med herskermetoder kommer du ingen vei med, nei. Det er helt riktig.

• Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet (endret)

Jeg kjenner ikke en eneste person som er rødhåret. Altså finnes det ingen rødhårete.

Det er jeg som velger bort, ikke omvendt. Det er fordi kvinner så tydelig faller for det materielle, ikke for det indre.

Å drive med herskermetoder kommer du ingen vei med, nei. Det er helt riktig.

Herskemetoder? Javel.

Jeg påstår ikke at det ikke finnes kvinner som er opptatt av penger. Men det er langt i fra så vanlig som du skal ha det til. At du ikke klarer å finne noen som liker deg for deg handler nok om helt andre ting.

Endret av New_Girl
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Herskemetoder? Javel.

Jeg påstår ikke at det ikke finnes kvinner som er opptatt av kvinner. Men det er langt i fra så vanlig som du skal ha det til. At du ikke klarer å finne noen som liker deg for deg handler nok om helt andre ting.

Hva har lesbiske med dette å gjøre..? Herskermetoder ja. Ellers kunne jeg like godt hevdet det er du som er sur og grinete fordi du er avslørt. Det er å benytte samme herskermetode mot deg.

Gjest New_Girl
Skrevet

Hva har lesbiske med dette å gjøre..? Herskermetoder ja. Ellers kunne jeg like godt hevdet det er du som er sur og grinete fordi du er avslørt. Det er å benytte samme herskermetode mot deg.

Jeg mente selvfølgelig penger. Men du har jo bestemt det for at det bare er slik. Hvis du mener det er helt forferdelig at kvinner "bare" er opptatt av penger så burde du jo bli glad for at jeg forteller deg at det finnes mange kvinner som ikke er sånn. Men det er jo morsommere å rakke ned på kvinner og velte seg i bitterheten sin, så du får bare fortsette.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mente selvfølgelig penger. Men du har jo bestemt det for at det bare er slik. Hvis du mener det er helt forferdelig at kvinner "bare" er opptatt av penger så burde du jo bli glad for at jeg forteller deg at det finnes mange kvinner som ikke er sånn. Men det er jo morsommere å rakke ned på kvinner og velte seg i bitterheten sin, så du får bare fortsette.

Og der dukket herskermetodene opp igjen. Hvis du i det hele tatt ville kommet opp med noen gode argumenter så har du ødelagt for deg selv ved å oppføre deg så barnslig.

Men det faktum at du må ty til slike personkarasterikker heller enn å argumentere sier jo sitt, ikke sant?

AnonymBruker
Skrevet

1. Fake. Dette er skuespillere.

2. I USA er forskjellen fortsatt mye større mellom kvinner og menn mtp økonomi (sett bort fra den øverste eliten).

3. Kjønnsrollemønsteret er fortsatt mye mer gammeldags i USA

4. I Norge klarer de fleste kvinner seg på egenhånd, og behøver ikke falle for gutter med kule biler, de vil heller ha en mann som matcher dem på alle plan, og som kan være en god far for deres barn.

Nice try.

Anonymous poster hash: 77498...c78
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

4. I Norge klarer de fleste kvinner seg på egenhånd, og behøver ikke falle for gutter med kule biler, de vil heller ha en mann som matcher dem på alle plan, og som kan være en god far for deres barn.

Nice try.

Anonymous poster hash: 77498...c78

Også i Norge er kvinner styrt av sin natur. Også i Norge ønsker kvinner å føle seg trygge. Materialisme er trygghet. For mannen sikrer det at han kan tilby kvinner en trygg tilværelse. For kvinnen betyr det en trygg tilværelse. De færreste par kan unne seg den luksus alene som de opplever i forhold. De fleste kvinner ønsker den luksus de ser velstående menn ha. Igjen, ren natur.

For øvrig takk for dine andre poenger, det betyr at feminismen har utspilt sin rolle her i Norge. Faktisk er den gått for langt.

Gjest New_Girl
Skrevet

Og der dukket herskermetodene opp igjen. Hvis du i det hele tatt ville kommet opp med noen gode argumenter så har du ødelagt for deg selv ved å oppføre deg så barnslig.

Men det faktum at du må ty til slike personkarasterikker heller enn å argumentere sier jo sitt, ikke sant?

Og det at du henger deg opp i de såkalte herskemetodene mine sier sitt.

I Norge er det ikke mange kvinner som velger mann etter penger og status. Mye fordi vi faktisk har penger selv. De fleste kvinner i Norge jobber selv og tjener egne penger. Tiden hvor vi "trenger" en mann med penger er forbi for lengst.

Det er ikke vanlig å være hjemmeværende med barn lenger enn selve permisjonstiden og husmødre i Norge forbindes med helt andre ting enn housewifes i USA.

Så hva er egentlig formålet med at kvinner i Norge liksom går bare etter penger?

AnonymBruker
Skrevet

The F1 chief, his pregnant wife...and how Geri Halliwell stole pole position in his life: Seen strolling in public, we reveal Spice Girl followed millionaire for years - and even as his partner expected baby

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2592455/The-F1-chief-pregnant-wife-Geri-Halliwell-stole-pole-position-life-Seen-strolling-public-reveal-Spice-Girl-followed-millionaire-years-partner-expected-baby.html

Det bekrefter jo bare...

AnonymBruker
Skrevet

I Norge er det ikke mange kvinner som velger mann etter penger og status.

Jo, det er det faktisk. Så pass mange at det er et problem. Det er heller unntaket at kvinner går etter en partner de føler noe dypere for.

Gjest New_Girl
Skrevet

The F1 chief, his pregnant wife...and how Geri Halliwell stole pole position in his life: Seen strolling in public, we reveal Spice Girl followed millionaire for years - and even as his partner expected baby

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2592455/The-F1-chief-pregnant-wife-Geri-Halliwell-stole-pole-position-life-Seen-strolling-public-reveal-Spice-Girl-followed-millionaire-years-partner-expected-baby.html

Det bekrefter jo bare...

Er du seriøs?

• Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

Jo, det er det faktisk. Så pass mange at det er et problem. Det er heller unntaket at kvinner går etter en partner de føler noe dypere for.

Der fikk jeg svaret mitt. Du kan umulig være seriøs.

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg liker penger. Men om de pengene kommer fra kriminelle handlinger, vil jeg ikke ha dem. Jeg liker ikke penger så godt at jeg vil stjele eller svindle. Selvrespekt. Om pengene kommer fra en mann jeg ikke liker, vil jeg heller ikke ha dem. Selvrespekt igjen.

Om drømmemannen min er rik, ja, det kan jeg leve med.

AnonymBruker
Skrevet

Blir dere aldri lei?

Nå det er ingentvil at mange kvinner går etter menn med penger det er noe du ikke kan nekte for.

Anonymous poster hash: c3761...a23

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...