Gå til innhold

Jenter er penest når de er 16-19.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ts

Så bitter som du høres ut, tviler jeg på at du har møtt mange kjekke menn i ditt liv.

Anonymous poster hash: 6904c...faf

Hvor gammel er du, Ts?

Anonymous poster hash: 0868a...06b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror TS har hatt et par uheldige opplevelser :P tror menn generelt foretrekker modne kvinner og spesielt over 20 års alderen :P TS tror at mange blir sure samt bitre, men om du faktisk leser innleggene er det mye ironi å humor. Lurer også på hvor gammel TS er?

Anonymous poster hash: ed68d...292

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar du vare på DIN kropp? Står du 1 time foran speilet hver morgen og ordner håret, barberer deg, pusser tennene kritthvite og smører deg med bodylotion for å unngå tørr hud? Dusjer du hver dag, trener du 1 time for dag, drar du til frisøren ca 2 ganger i måneden og bruker du forskjellige klær hver dag, og vasker du pikken etter du har vært på do og tissa?

Blir kvalm av dere mannfolk som skal kommentere utseendet til oss jenter, og si at vi "forfaller" og ladida. Dette sa en kompis av meg en gang - og idioten satt selv foran TV'en 12 timer for dag med potetgullposen ved siden av seg og klødde seg på pikken som var full i kukost. Og han forventet at kvinnfolk skulle ta 100% vare på seg selv, ikke ha en flekk appelsinhud på lårene og at alt skulle være perfekt. Det er skammelig.

Så jeg spør: Hvorfor tar ikke MENN vare på sin kropp? Jeg dusjer hver dag, trener 30 min hver dag og bruker nesten en hel time på badet om morgenen. Jeg har ekstremt god hygiene og spiser sunt og godt. Men jeg har litt ekstra på kroppen likevel! Hvorfor? Fordi jeg LIKER det, fordi jeg FØLER MEG BRA. Jeg har ikke FORFALT bare fordi jeg har litt ekstra på kroppen men likevel HOLDER MEG I FYSISK AKTIVITET, SPISER SUNT OG HAR ET GODT SELVBILDE.

Klikker.com... Men seriøst altså. :P Du får ikke lov til å kreve en Victoria's Secret modell om du selv ikke ser ut som selveste Channing Tatum. Og det tror jeg ikke du gjør, for Channing Tatum tenker ikke slik!!! :D



Anonymous poster hash: 65b6d...b89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

;)

large.jpg

Anonymous poster hash: 86614...33c

Ts har nok glemt at han også en dag vil "forfalle".. Menn er ikke noe bedre selv når de blir eldre.

Anonymous poster hash: 86614...33c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo naturlig at så unge jenter er tynne. De har fortsatt tynnheten fra barndommen selv om de har fått litt former. Det er ingenting galt i å se på en ung jente og synes hun er flott, men de fleste vil vel reagere på voksne menn som legger seg etter slike, ettersom de er umodne, langt mer naive og ikke kan matche en voksen mann (i hvert fall en mann som er blitt voksen også mentalt...)

Jeg ser jevnt over langt bedre ut som 23-åring, dog jeg holder meg slank. Da jeg var 17 kunne jeg spise hva som helst - taco, pizza, sjokolademuffins - og kroppen var den samme.

Jeg var riktignok sjenert, keitete, kvisete, blek og usikker. Jeg hadde et pent ansikt men visste lite om hvordan jeg skulle sminke det riktig eller hva jeg skulle finne på med håret. Jeg ble veldig smigret av mannlig oppmerksomhet, selv om det var uvant. Jeg visste ikke hva som var genuin oppmerksomhet eller hva som var midtlivskrise eller et onske om å utnytte. Det ser jeg bedre nå.

Jeg er enig i at det er noen bitre kvinner på KG ("38 og heitere enn noensinne og fuck you om du sier noe annet!") men det er jo faktisk slik at etterhvert som man blir eldre settes ting i perspektiv. Om ti år tenker jeg nok at mitt 23-årige jeg er en liten jentunge. Men like fullt ser jeg tilbake på tenårene og ser hvor unge vi var. Vi hadde ikke erfaring med menn, vi hadde ikke de personlige kvalitetene som skal til for å ha et langvarig forhold og vi hadde ikke evnen til å filtrere ut drittsekkene. Selv om jeg absolutt kunne beskrives som "moden for alderen" - en som var voksen i språket, hadde reist mye, kom best overens med de eldre enn meg.

Det blir litt for enkelt å avskrive alle kvinner eldre enn 19 som bitre når de reagerer på menn som er oppsatt på purunge jenter. Jeg er 23 og attraktiv, antakelig på min "hoyde" akkurat nå og ingen grunn til å vaere bitter. Men jeg ser jo som alle andre kvinner at mennene som er fiksert på tenåringsjenter ikke er de mest attraktive. Jeg har t.om. hort en mann innromme det og sagt det som det er - han hadde ikke draget som ung og bruker mesteparten av sitt voksne liv på å gjore opp for det ved å dra de yngste jentene. Det er dette "schoolgirl" fantasien i stor grad handler om. Ikke bare at det er "fy fy" men at man endelig får hun som ignorerte deg i 1 gym. Det er et fenomen for menn på samme måte som "daddy issues" er et fenomen for enkelte kvinner.

Menn som tenker slik er ikke pedofile, men de har usunt og umodent tankesett. I tillegg er de, som sagt, sjelden de mest attraktive mennene. Alle jeg kjenner som virkelig har draget på damene, er sammen med kvinner som er rundt 25-26. Unge nok til å vaere fysisk attraktive, men modne nok personlighetsmessig. Menn som kan velge vil ha full pakke.

Endret av Marie90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...