Gå til innhold

Jenter er penest når de er 16-19.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Coolaid

Aldringsprosessen hos mennesker er en naturlig del av livet. Heldigvis skal alle igjennom det samme - også ts. Da forstår han sikkert litt mer etter hvert.

Mange mener at kvinner blir mindre pen etter som de blir eldre, mens menn blir penere og eldres på en annen måte. Er dette tilfelle?. (Snakker ikke her om å bli litt slappere i kroppen eller å få noen trivselskilo ekstra på kroppen) Tenker mest på ansiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelarve

Jeg ser utrolig mange vakre kvinner over 20, jeg, som tar vare på kroppen sin (trener, spiser sunt). Jeg synes også mange bare blir finere og finere etter tenåringstiden.

Da jeg var 16, tok jeg ikke vare på meg selv. Jeg spiste usunt, la på meg litt, fikk kviser av godteri, visste ikke helt hvordan jeg skulle sminke meg, håret mitt var skeivt, you name it. Nå som jeg begynner å nærme meg 20 litt etter litt, synes jeg at jeg ser mye bedre ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Da jeg gikk på vgs spiste jeg konstant drittmat og trente aldri (spilt håndball i veldig mange år dog, men sluttet). Nå når jeg studerer på universitetet (og er ferdig med vgs) spiser jeg sunt og trener 4-5 dager i uken - så TS jeg henger ikke helt med i påstanden din ihvertfall. Utseendet har jeg alltid vært veldig fornøyd med uansett. Men siden det var snakk om å ta vare på kroppen i dette tilfellet, er iallfall det min erfaring. Er fortsatt veldig ung, men jeg har ingen planer om å slutte å ta vare på meg selv.

Endret av alegria
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt sett så synes jeg kvinner som er mellom 25 og 35 er de som er penest.

jJeg synes faktisk at jeg selv hadde min peneste og mest sexy periode mellom 27 og 35, så jeg er igrunn enig.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Tråd laget bare for å provosere, eller av en litt små-pedo fyr, evt begge deler.

Men jeg er ikke enig. Synes både kvinner og menn generelt er penest i midten/slutten av 20-årene. Da har ansiktet fått mer karakter, samtidig som man fortsatt ser ung ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråd laget bare for å provosere, eller av en litt små-pedo fyr, evt begge deler.

Men jeg er ikke enig. Synes både kvinner og menn generelt er penest i midten/slutten av 20-årene. Da har ansiktet fått mer karakter, samtidig som man fortsatt ser ung ut.

En pedofil ville ikke vært interesert i jenter på 16 til 19 år. De er for gammle så jeg tror at du må lære deg hva pedofili er for noe.

Anonymous poster hash: 6767d...51b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Riskjeks

En pedofil ville ikke vært interesert i jenter på 16 til 19 år. De er for gammle så jeg tror at du må lære deg hva pedofili er for noe.

Anonymous poster hash: 6767d...51b

Derfor jeg skrev "små-pedo" og regnet med at folk forstod spøken. Men tydeligvis ikke.

Det jeg mente var altså en typisk voksen mann som går etter knapt lovlige jenter (gjerne fordi han ikke får seg noe på sin egen alder pga umodenhet osv).

Endret av Riskjeks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Det er vel heller unge jenter som lever litt i sus og dus og ikke trenger å tenke så mye på vekt i den alderen for de legger ikke så lett på seg likevel. Når du blir eldre må¨du virkelig jobbe for å holde vekta og utseendet :)

Noen liker dattera, noen liker mora .Sånn er det bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mente var altså en typisk voksen mann som går etter knapt lovlige jenter

Sier du det samme når vinmonopolet selger til noen som er 21? At de selger til knapt lovlige personer? Eller det samme om biltilsynet som gir billappen til noen som er 18? At de gir sertifikat til knapt lovlige personer? Hvis ikke, hva er det da som er forskjellen i ditt høyst subjektive sinn?

Anonymous poster hash: 7ab89...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KeyserSoze

jeg er 30 og er på mitt fineste nå. Jeg har vokst meg penere. Var helt ok når jeg var 16, når jeg var rundt 23 var jeg fornøyd med at jeg var blitt pen , og nå er jeg på mitt peneste. Beklager om det høres kvalmt ut :P

Synes det var litt drøyt å si at man forfaller i en alder av 20 år. Jeg kan være enig at en del "forfaller" på senere tidspunkt, kanskje 35+? Ikke alle selvfølgelig, og det gjelder både kvinner og menn.

Men jeg tror også at vår generasjon er flinkere til å ta vare på utseendet, pynte seg, kle seg osv enn tidligere generasjoner? Mulig jeg tar feil. Men jeg tror kanskje det finner flottere 40 åringer om 10-20 år enn det er nå? Shoot me if I'm wrong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Sier du det samme når vinmonopolet selger til noen som er 21? At de selger til knapt lovlige personer? Eller det samme om biltilsynet som gir billappen til noen som er 18? At de gir sertifikat til knapt lovlige personer? Hvis ikke, hva er det da som er forskjellen i ditt høyst subjektive sinn?

Anonymous poster hash: 7ab89...bef

Hæh?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig pene, tiltrekkende kvinner over 30, er det svært få av. Og de som er det, er typisk helt andre enn de som tror at de er det. Ta en titt på sukkers sider, søk på hvem som vurderer seg selv som over middels attraktiv, og bli sjokkert. Ja, rett og slett sjokkert

Anonymous poster hash: 00175...e98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæh?

Beklager kjære du, jeg taler ikke en-stavelse. Kunne du ha utdypet det du forsøker å si?

Anonymous poster hash: 7ab89...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Riskjeks

Beklager kjære du, jeg taler ikke en-stavelse. Kunne du ha utdypet det du forsøker å si?

Anonymous poster hash: 7ab89...bef

At det du skriver er fullstendig irrelevant. Tror du bare er ute etter å kverulere, så vi avslutter her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst, alt er individuelt. Pene og mindre pene jenter finnes i alle aldre.

Er enig i at jenter i 16-19 års alderen kan være veldig pene. Men det kan jammen damene i 30-åra også være. Og 40 for den saks skyld. Jeg syns ikke vakkerhet ene og alene står på om huden er strøken eller ikke. Både Demi Moore (50-åra) og Jane Seymour (60-åra), ser jo fremdeles smashing ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok veldig individuelt, men TS har et poeng. Når kvinner blir 25 år "råtner" en del. Når de får barn er det mange som råtner totalt, men da er man ofte i et forhold slik at det ikke gjør så mye.

Jeg vil personlig si kvinner er penest rundt 21-22 år. Da har man opparbeidet seg en stil. Det finnes mange pene 16-åringer, men de virkelig pene i den aldersgruppen er også veldig modne.

Jeg ser svært få virkelig pene 30-åringer. De finnes, men 70 % har blitt smålubne og forfalt. Er for øvrig mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At det du skriver er fullstendig irrelevant. Tror du bare er ute etter å kverulere, så vi avslutter her.

Aha, du forsto ikke relevansen? Du fremstiller det som om det er "knapt lovlig" å gjøre noe som er fullt lovlig. Som mellom annet å parkere fem meter og fem centimeter fra et overgangsfelt. Eller selge brennevin til noen som er 21 år gammel. Eller ha sex med noen som er 16 år gammel.

Det er ikke "knapt lovlig". Det er fullt lovlig, kjære du. Hvorfor benytter du deg av en slik nedverdigende språkbruk?

Anonymous poster hash: 7ab89...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KeyserSoze

Hvis vi skal ta kjendisdamer da så er de jeg synes er flottest i 30 årene. Så har vi jennifer lopez og halle berry som ser smashing ut i 40 års alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi skal ta kjendisdamer da så er de jeg synes er flottest i 30 årene. Så har vi jennifer lopez og halle berry som ser smashing ut i 40 års alderen.

Disse representerer kanskje 1 % av kvinnene i den aldersgruppen, og har massevis av penger til å ta vare på utseende ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Det er nok veldig individuelt, men TS har et poeng. Når kvinner blir 25 år "råtner" en del. Når de får barn er det mange som råtner totalt, men da er man ofte i et forhold slik at det ikke gjør så mye.

Jeg vil personlig si kvinner er penest rundt 21-22 år. Da har man opparbeidet seg en stil. Det finnes mange pene 16-åringer, men de virkelig pene i den aldersgruppen er også veldig modne.

Jeg ser svært få virkelig pene 30-åringer. De finnes, men 70 % har blitt smålubne og forfalt. Er for øvrig mann.

Du, det skjønte vi.

Aha, du forsto ikke relevansen? Du fremstiller det som om det er "knapt lovlig" å gjøre noe som er fullt lovlig. Som mellom annet å parkere fem meter og fem centimeter fra et overgangsfelt. Eller selge brennevin til noen som er 21 år gammel. Eller ha sex med noen som er 16 år gammel.

Det er ikke "knapt lovlig". Det er fullt lovlig, kjære du. Hvorfor benytter du deg av en slik nedverdigende språkbruk?

Anonymous poster hash: 7ab89...bef

Mye som er lovlig, men likevel anses som umoralsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...