Gå til innhold

Jenter er penest når de er 16-19.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller med andre ord, sånn ca. når de er på videregående. Det er en svært enkel grunn til det. På videregående er de aller fleste jenter tynne. En slank kvinne, som i tillegg ikke har noe særlig slitasje i ansiktet, er vakker og seksuelt attraktiv.

Problemet er at alt for mange jenter begynner å forfalle når de runder 20. De spiser usunt, trener lite og tar generelt ikke vare på seg selv og huden sin. Det er faktisk litt trist. Jeg vil anslå at rundt 60-70% av jenter på 16-19 er pene, mens kun 1 av 5 jenter på rundt 30 er pene.

Hvorfor tar ikke kvinner bedre vare på sin egen kropp?



Anonymous poster hash: 6904c...faf
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At du liker helst å drive på med 16åringer er din sak, trenger du å lage en tråd om det?

Anonymous poster hash: 73299...69f

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Er altfor provosert av uttalelsene til å uttale meg.

Er du? Jeg kjenner at dette ble for dumt til å la meg provosere.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du? Jeg kjenner at dette ble for dumt til å la meg provosere.

Jeg var så provosert at jeg helt glemte ironiflagget...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei ikke helt riktig som du sier, jeg vet om mange jenter som hadde sitt "skinnende tid" etter vgs, eller rundt 20- 25 års alderen



Anonymous poster hash: a78ac...f98
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange late bloomers der ute ;)

Særlig blant menn... ;)

Anonymous poster hash: 7ab89...bef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da får du bli sammen med en 16 åring da, så slipper vi andre å risikere å bli sammen med en som deg.



Anonymous poster hash: a9df3...1c3
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Kor interessant er den informasjonen då? Eg går ut frå at du kjenner nokre sekstenåringar, kor interessante er dei å vere saman med i det lange løp? Eg ser pene menn rundt tjue kvar dag, men prisar meg lykkeleg for den intelligente, aktive og ansvarsbevisste mannen eg er gift med. Når du blir litt modnare så forstår du at det er langt meir enn utsjånad som betyr noko når ein skal ha ein partner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Newsflash: En 19 åring har det med å bli 20 etterhvert, og ramler derfor vekk fra interessefeltet ditt, TS.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Jeg kjenner jeg blir irritert over at det liksom bare er jenter som forfaller.....

Endret av Silverstream
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil faktisk påstå at jeg er penere nå enn jeg var på videregående. Veide omtrent det samme da som nå, men håret var grusomt :fnise: langt, flisete hår som skrek etter en klipp. Ikke kunne jeg kle meg eller sminke meg heller.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg er penere nå som 20 åring enn da jeg var 16-18. Strammere kropp, renere hud, penere hår, you name it.

Men jeg er klar over at det går downhill etter fylt 23 - 24 biologisk sett, så hudpleie og sunt kosthold er alfa omega.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jenter er penest, i mine øyne, når de smiler av glede. :)



Anonymous poster hash: 7ab89...bef
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg på de jeg gikk på vgs sammen med nå, så ser jeg kanskje 60% av de er blitt tjukke. Ikke sånn pen godtjukk. Men de ser ut som vrak. Gjelder både menn og kvinner..



Anonymous poster hash: b3ab5...6a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...