Gå til innhold

Vi dro på butikken, hun ble sint!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skjønner virkelig ikke hvorfor enkelte kvinner tar alt som en stor selvfølge at mennene skal gjør ting og tang, ellers blir dem dumpet.

Virker som KG kvinnene har en ekstrem liten terskel for hva som er "dumpegrunn" :fnise:

Anonymous poster hash: 5880d...2ea
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har jeg så langt fått ut av responsen som er gitt til TS:

- TS er gjerrig og tar ikke vare på samboeren fordi han satte ned foten for to yoghurter, selv om han har betalt mesteparten av mat og utgifter i forholdet med samboeren i fire år. To Piano-yoghurter kansellerer ut fire år med spandering. Samboer kan for øvrig bruke penger hun sparer på yoghurt og annet på klær i nettbutikker, uten at dette på noen måte er negativt, hun er selvsagt ikke grådig, hun har bare krav på pengene til TS i form av å være hans samboer.

- TS fortalte samboeren at han ikke ville betale for yoghurtene. Han har forsøkt å ta opp økonomi med samboeren, som da blir sur og lar være å høre etter. Likevel får TS skylden for dårlig kommunikasjon, for å ikke ha ryggrad og for å lage en scene, for å si ifra på forhånd er ikke nok til at samboeren bør lytte til ham.

- Samboeren har vært utro mot TS. Dette kanselleres likevel ut av at TS ikke ville betale for de to yoghurtene, og TS bør derfor dumpes som straff siden han ikke respektere kjæresten.

At samboeren til TS får så å si all sympati her, er temmelig uforståelig for meg. Jeg ville tvert imot ha sagt at TS bør kvitte seg med samboeren, som tydeligvis bare er ute etter å utnytte ham. Så kan hun se hvor mange yoghurter hun får råd til når hun må begynne å forsørge seg selv.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Dette har jeg så langt fått ut av responsen som er gitt til TS:

- TS er gjerrig og tar ikke vare på samboeren fordi han satte ned foten for to yoghurter, selv om han har betalt mesteparten av mat og utgifter i forholdet med samboeren i fire år. To Piano-yoghurter kansellerer ut fire år med spandering. Samboer kan for øvrig bruke penger hun sparer på yoghurt og annet på klær i nettbutikker, uten at dette på noen måte er negativt, hun er selvsagt ikke grådig, hun har bare krav på pengene til TS i form av å være hans samboer.

- TS fortalte samboeren at han ikke ville betale for yoghurtene. Han har forsøkt å ta opp økonomi med samboeren, som da blir sur og lar være å høre etter. Likevel får TS skylden for dårlig kommunikasjon, for å ikke ha ryggrad og for å lage en scene, for å si ifra på forhånd er ikke nok til at samboeren bør lytte til ham.

- Samboeren har vært utro mot TS. Dette kanselleres likevel ut av at TS ikke ville betale for de to yoghurtene, og TS bør derfor dumpes som straff siden han ikke respektere kjæresten.

At samboeren til TS får så å si all sympati her, er temmelig uforståelig for meg. Jeg ville tvert imot ha sagt at TS bør kvitte seg med samboeren, som tydeligvis bare er ute etter å utnytte ham. Så kan hun se hvor mange yoghurter hun får råd til når hun må begynne å forsørge seg selv.

Du glemte at trådstarter og samboer kranglet så hardt at han dro til en kompis for noen dager - det er jo da fullt forståelig at hun var utro, stakkars. Hun måtte jo holde husholdning selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du glemte at trådstarter og samboer kranglet så hardt at han dro til en kompis for noen dager - det er jo da fullt forståelig at hun var utro, stakkars. Hun måtte jo holde husholdning selv.

Å ja, beklager, det glemte jeg visst i forfjamselsen. Hun måtte vel finne en annen som kunne betale for yoghurter mens TS var hos kompisen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et kvinnfolk som stikker fingrene i ørene sine når TS ønsker å prate, fortjener å behandles som et barn i butikken.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har vi vært på handletur igjen..

Nå ville hun ha en muffins, hun tok den, så spurte hun "kan jeg få en sånn" på en snill måte. Jeg svarte.."ja, vist du tar en til meg også"

Dette liker vel KG hysterikvinnene. Feilen er vel at hun må spørre :fnise:

-TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, TS. Hvorfor har du ikke bare kommet frem med hele historien fra starten av så hadde du sluppet alle de kritiske svarene?
Det er tydelig at du har bestemt deg for at du skal "vise henne" etter at hun var utro. Og det er jo forståelig nok. Men hvis det er dette som er det typiske for forholdet fremover så er det like greit å bare komme seg videre?

Anonymous poster hash: fffc8...d10
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg meg en god latter. Altså, hva i alle dager går av deg, TS? Det var snakk om noen yoghurter, og det var i tillegg samboeren din som spurte om ikke du kunne betale for de, ikke en villt fremmed person.. Jeg skjønner veldig godt at hun ble irritert jeg. Det hadde jeg også blitt om typen min oppførte seg så vanvittig barnslig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min var utro og hadde ingen inntekt. Forsørget han likevel i 6 mnd på lav lønn som student. Jeg valgte å stå i det. Hjelper ikke å straffe noen når man har valgt å bli etter utroskap. Nå bidrar han nesten like mye.

Anonymous poster hash: 3ffea...4a4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har vi vært på handletur igjen..

Nå ville hun ha en muffins, hun tok den, så spurte hun "kan jeg få en sånn" på en snill måte. Jeg svarte.."ja, vist du tar en til meg også"

Dette liker vel KG hysterikvinnene. Feilen er vel at hun må spørre :fnise:

-TS

Da burde du heller sagt "ja, kjære, det bestemmer du, det er din tur til å betale handlinga idag. En til meg også med det samme, takk, nå skal vi kose oss når vi kommer hjem!"

Den beste måten å få kuttet unødvendig handling, er å la henne bla opp selv.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Sonen min pleier å spørje meg når vi er på butikken: "Mamma, kan eg få ein sjokolademuffins? Ver så snill"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da burde du heller sagt "ja, kjære, det bestemmer du, det er din tur til å betale handlinga idag. En til meg også med det samme, takk, nå skal vi kose oss når vi kommer hjem!"

Den beste måten å få kuttet unødvendig handling, er å la henne bla opp selv.

Snakker ikke sånn til min samboer ?? Det ekkje normalt... Og ja, det siste er jeg helt enig i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker ikke sånn til min samboer ?? Det ekkje normalt... Og ja, det siste er jeg helt enig i :)

-ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Nå må du ta deg sammen og starte å kommunisere med samboeren din.

Dere må finne ut hvordan dere vil ha det. Tilliten som ble svekket ved utroskap (?) må jobbes med.

det har han jo prøvd. Er faktisk ikke rart han behandler henne som en unge. Hun oppfører seg som en
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det ikke normalt å kunne si at du kan bestemme hva ekstra skal kjøpes idag fordi det er din tur til å betale handleturen?

Kanskje hun blir mindre furten hvis du slutter å være krykken hennes som tillater henne å leve som en ti-åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke normalt å kunne si at du kan bestemme hva ekstra skal kjøpes idag fordi det er din tur til å betale handleturen?

Kanskje hun blir mindre furten hvis du slutter å være krykken hennes som tillater henne å leve som en ti-åring.

Jeg sier ikke "kjære" "ta en til meg også takk"..Sånn kliss gidder jeg ikke og leve med...Gjør du det hver gang du er på butikken med din samboer?

-TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

"Dama" di er et barn, jeg holder med deg, egentlig. Orker du virkelig?

Hilsen voksen kvinne

Anonymous poster hash: b2bcc...494
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...