AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #161 Del Skrevet 30. mars 2014 Hvorfor fortsette i forholdet? Hun høres ikke moden nok til å være i et alvorlig forhold... Godt spørsmål, grodd ihop kanskje. Kan ikke svare,jeg vet ikke :/ Hun sa i sta vi skulle handle senere. Kjenner jeg gleder meg til og se hvordan hun oppfører seg :D -tsAnonymous poster hash: 5880d...2ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #162 Del Skrevet 30. mars 2014 wow dette høres akkurat ut som typen min. vi bor ikke sammen eller noe da, men jeg må alltid kjøpe noe selv. selv hvis det kun er en ting. Jeg blir jo litt sånn.. what? når det kun er 1 TING??? er det noe galt med meg eller han da..? Anonymous poster hash: 0a12c...ff6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartbeat Skrevet 30. mars 2014 #163 Del Skrevet 30. mars 2014 Dere kødder sant? Når jeg sier jeg ikke vil betale, men hun driter i hva jeg sier, og legger dem oppå alikavel? Totalt respektløst... Så dere som mener jeg er idiot? -TS Anonymous poster hash: 5880d...2ea Ja, hvorfor skulle du ikke betale for to yoghurter? Hadde seriøst trodd du hadde tullet selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #164 Del Skrevet 30. mars 2014 Ja, hvorfor skulle du ikke betale for to yoghurter? Hadde seriøst trodd du hadde tullet selv! Jeg sa jo klart og tydelig at jeg ikke kom til og betale dem, så hun visste jeg ikke tullet... Jeg synest det var totalt mangel på respekt ovenfor meg. -tsAnonymous poster hash: 5880d...2ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yzma Skrevet 30. mars 2014 #165 Del Skrevet 30. mars 2014 Jeg vet ikke hva jeg skal si engang. Jeg kunne -aldri- vært i ett forhold hvor penger var så viktig. Du burde ta en prat med dama di, og fortelle henne hvordan ting ligger an. Så kan hun selv se om hun ønsker å være i forhold med en mann som ikke vil å betale for to yoghurter. Eller motsatt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 30. mars 2014 #166 Del Skrevet 30. mars 2014 Hvorfor tror du at du kan forandre henne? Har jenten gullmus eller? Er hun et feiende flott trofé for deg siden du gidder å være sammen med en som ikke respekterer deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartbeat Skrevet 30. mars 2014 #167 Del Skrevet 30. mars 2014 Jeg sa jo klart og tydelig at jeg ikke kom til og betale dem, så hun visste jeg ikke tullet... Jeg synest det var totalt mangel på respekt ovenfor meg. -tsAnonymous poster hash: 5880d...2ea Finnes det virkelig menn som deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #168 Del Skrevet 30. mars 2014 Jeg vet ikke hva jeg skal si engang. Jeg kunne -aldri- vært i ett forhold hvor penger var så viktig. Du burde ta en prat med dama di, og fortelle henne hvordan ting ligger an. Så kan hun selv se om hun ønsker å være i forhold med en mann som ikke vil å betale for to yoghurter. Eller motsatt. Nå er jo dette første gang på 4 år jeg gjør en sånn ting... For hun skal forstå litt mer.. Noen her er helt syke, dumpe en fyr pga dere ikke får spandert noe fra mennene deres. " jeg ble dumpet pga jeg ikke kjøpte 2 yoghurter til ex'n".. Noter dere at det er første gang på 4 år jeg gjør noe sånt... -tsAnonymous poster hash: 5880d...2ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #169 Del Skrevet 30. mars 2014 Jeg hadde aldri bedt samboer om å betale selv, når vi er på butikken så betaler en av oss for alt og vi bytter på det. Men det er respektløst av henne å drite i at du sa at du ikke ville betale, klart det. Men du høres fryktelig gjerrig ut. Som en eks av meg, når han betalte på butikken så måtte jeg betale noe selv, hver gang. Mens når det var min tur til å betale alt ja da måtte jeg betale alt, hvis ikke anklaget han meg for å være gjerrig. Så han er en eks ja, er glad vi ikke ble samboere. En gang jeg hadde 200kr på kontoen og det var litt over en uke til lønning så spurte ei venninne om å få låne kr fordi hun var blakk. Jeg sa nei siden jeg hadde så lite selv og da ble han sint og kjeftet så jeg dro gråtende hjem, jeg var gjerrig og en dårlig venninne hevdet han, men å f.eks låne henne de kr selv nei det gadd han ikke enda han hadde masse kr. Er du sånn?Anonymous poster hash: d168d...112 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 30. mars 2014 #170 Del Skrevet 30. mars 2014 Finnes det virkelig menn som deg? Gjør deg selv en tjeneste og les resten av tråden fremfor kun den første posten. Han sier at hun til stadighet har gjort det samme, altså kaste på ting til henne på hans regning, og at han står for omtrent hele den felles økonomien der hun bruker det hun har tilgjengelig til shopping på nett av diverse kjoler o.l. Selvfølgelig må en da sette en stopper for dette før eller siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yzma Skrevet 30. mars 2014 #171 Del Skrevet 30. mars 2014 Nå er jo dette første gang på 4 år jeg gjør en sånn ting... For hun skal forstå litt mer.. Noen her er helt syke, dumpe en fyr pga dere ikke får spandert noe fra mennene deres. " jeg ble dumpet pga jeg ikke kjøpte 2 yoghurter til ex'n".. Noter dere at det er første gang på 4 år jeg gjør noe sånt... -tsAnonymous poster hash: 5880d...2ea Det har ikke noe med pengene å gjøre egentlig, men at man tar vare på hverandre. Jeg tror jeg hadde følt meg helt dust om det du beskriver hadde skjedd med meg, og jeg hadde nok blitt ganske lei meg. Du burde heller snakket med henne etterpå, og forklart henne hvorfor du ikke ville kjøpe det på en ordentlig måte. Enten om det er fordi du har dårlig råd, eller om du bare er gjerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #172 Del Skrevet 30. mars 2014 Det har ikke noe med pengene å gjøre egentlig, men at man tar vare på hverandre. Jeg tror jeg hadde følt meg helt dust om det du beskriver hadde skjedd med meg, og jeg hadde nok blitt ganske lei meg. Du burde heller snakket med henne etterpå, og forklart henne hvorfor du ikke ville kjøpe det på en ordentlig måte. Enten om det er fordi du har dårlig råd, eller om du bare er gjerrig. Kjempe lyst og spandere masse på henne når hun pulte en annen fyr for noen veker siden... Halvnaken, det e det eneste positive.. -tsAnonymous poster hash: 5880d...2ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yzma Skrevet 30. mars 2014 #173 Del Skrevet 30. mars 2014 Kjempe lyst og spandere masse på henne når hun pulte en annen fyr for noen veker siden... Halvnaken, det e det eneste positive.. -tsAnonymous poster hash: 5880d...2ea Du er jo fortsatt sammen henne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottah Skrevet 30. mars 2014 #174 Del Skrevet 30. mars 2014 Nå må du ta deg sammen og starte å kommunisere med samboeren din. Dere må finne ut hvordan dere vil ha det. Tilliten som ble svekket ved utroskap (?) må jobbes med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #175 Del Skrevet 30. mars 2014 Er du klar over hvor liten hun faktisk følte hun var når du gjorde det der. Snakker om flau oppførsel. Ser du på henne som et lite barn som må rettledes? I såfall burde hun finne en som behandler henne med respekt. Anonymous poster hash: 93d53...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #176 Del Skrevet 30. mars 2014 Du skriver at kjæresten din er 20, Ts. Kan jeg spørre hvor gammel du er? Anonymous poster hash: 10eab...901 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #177 Del Skrevet 30. mars 2014 Er du klar over hvor liten hun faktisk følte hun var når du gjorde det der. Snakker om flau oppførsel. Ser du på henne som et lite barn som må rettledes? I såfall burde hun finne en som behandler henne med respekt. Anonymous poster hash: 93d53...dc6 Vi hadde respekt for hverandre, helt til vi kranglet noe så jææævligt og jeg stakk og bodde med en kompis, då gikk hun og hadde en hyrdestund...Så ja hun må rettledes av og til i ettertid! -TS Anonymous poster hash: 5880d...2ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #178 Del Skrevet 30. mars 2014 Du skriver at kjæresten din er 20, Ts. Kan jeg spørre hvor gammel du er? Anonymous poster hash: 10eab...901 23år Ble ilag når hun var 16 år, jeg var 19 -TS Anonymous poster hash: 5880d...2ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #179 Del Skrevet 30. mars 2014 Vi hadde respekt for hverandre, helt til vi kranglet noe så jææævligt og jeg stakk og bodde med en kompis, då gikk hun og hadde en hyrdestund...Så ja hun må rettledes av og til i ettertid! -TS Anonymous poster hash: 5880d...2ea Hvis du har en slik ovenfra-og-ned holdning vedr kjæresten din, burde du gjøre det slutt slik at hun kan finne seg en som gir henne respekt. Selv om hun lå med noen andre, gir det deg ikke rett til å håne henne i full offentlighet Anonymous poster hash: 93d53...dc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #180 Del Skrevet 30. mars 2014 Ja, hvorfor skulle du ikke betale for to yoghurter? Hadde seriøst trodd du hadde tullet selv! Hvorfor skulle han? Som om det skulle vært en plikt? - Jente 26 Anonymous poster hash: e754d...0dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå