Gå til innhold

Taxfree, what to buy?


Hilde

Anbefalte innlegg

Min kjære er i utlandet, og lurte på hva jeg ville ha. Og jeg kommer ikke på noe! :o

Det er ingenting jeg virkelig trenger, slikt som mascara el, men er det noen av dere som kjenner til et eller annet produkt som man ikke nødvendigvis måå ha, men som etter at man har kjøpt nesten ikke klarer seg uten? Han ville så gjerne kjøpe en liten ting, og jeg vil jo selvsagt gjerne ha en liten ting også, men akkurat hva, det vet jeg nå ikke da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du, sjokolade hadde jeg ikke tenkt på en gang, og jeg er jo avhengig av godterier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min kjøper alltid Toblerone til meg (stoooooore eller seks pakning) når han er i taxfree. Nam nam...

Pluss han kjøper deodorant og sminkefjerner, mascara.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuddly

Du klarer deg uten, men; det er fint å ha bodylotion i samme serie som yndlingsparfymen!

Gir en ekstra god duftopplevelse :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det ikke er noe spesielt jeg trenger så havner det alltid noen pakker sjokolade i sekken likevel. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

YSL touche eclat no.1

Guerlain terracotta no.1 el no.2

Guerlain meteroites pudder

Juciy tube (f.eks nr.17 fraise/bringebærrød)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Consealer.

OK, er det denne som liksom er best? Jeg har Kanebo sin nå. Synes den er fin, men det blir et veldig sminka resultat. Hadde body shop sin før, men de har jo bare 2 farger å velge mellom :-? Synes body shop sin ga et mer naturlig resultat, men at kanebo sin er mer dekkende, og gir et perfekt, men sminka resultat. hvis dere skjønner... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AH! Takk for at du/dere minnet meg på den. Jeg har hørt så mye fint om den, og den vinner jo alle concealerkåringer verden over, så den bør jo være bra.. Men, jeg har hørt at den kun finnes i en farge, passer den virkelig til alle hudfarger? Jeg er nemlig ganske så ekstremt blek.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Den finnes i enten to eller tre farger. Nr 1 er rosatonet og OK for blek hud, mens nr 3 er mer gultonet. Jeg bruker concealeren fra Kanebo nå, men skal teste YSL neste gang, for avvekslingen.

Mitt tips for tax free: Biotherm Anti-Drying bodymilk i 400-ml-flaske; koster rundt 200 på Gardermoen, sikkert det samme andre steder også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lilleulv
Den finnes i enten to eller tre farger. Nr 1 er rosatonet og OK for blek hud, mens nr 3 er mer gultonet. Jeg bruker concealeren fra Kanebo nå, men skal teste YSL neste gang, for avvekslingen.

Mitt tips for tax free: Biotherm Anti-Drying bodymilk i 400-ml-flaske; koster rundt 200 på Gardermoen, sikkert det samme andre steder også.

lurer oxo på å gjøre det... fortelle meg hvilke du likte best når du har testa begge? hvilken farge har du på kanebo concealeren da? jeg har den mørkeste... Frykter at den kommer til å bli for lys etter hvert utover sommeren. Den er jo såpass dekkende at min egen brunfarge synes ikke igjennom liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Jeg har Kanebo nr 2, og kommer til å kjøpe YSL nr 3. Den andre er altfor rosa for meg, men kanskje for den som er blek? Men jeg har akkurat startet på ny Kanebo, og den varer i glatte seks måneder før den er oppbrukt. Kanebo er ca hundrelappen billigere enn YSL, og så liker jeg merket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...