Apehjerne Skrevet 2. april 2014 #81 Skrevet 2. april 2014 Uskyldige gutter får ha såpass selvkontroll at de ikke ligger med fulle jenter da. Manglende impulskontroll kan få konsekvenser. Gutter og menn må også ta ansvar for egne handlinger og tenke på hvilke konsekvenser som kan komme. Jeg oppfordrer ikke til falske anmeldelser. Jeg skrev hva lovteksten sa. Det er et offentlig dokument. Uansett om noen anmelder eller ikke, så er det opp til dommere og avgjøre fakta, og kravene til bevis i straffesaker er strenge. Kriteriet er " ikke var i stand til å motsette seg handlingen" Å hvordan kan mannen dømme om man er istand til å motsette seg handlingen når jenta ikke virker wasted? Er mange " oppegående" mennesker på byen som hverken ligger å spyr,snøvler eller ligger å kryper men likevel ikke husker noe dagen ettetpå 1
Apehjerne Skrevet 2. april 2014 #82 Skrevet 2. april 2014 Uskyldige gutter får ha såpass selvkontroll at de ikke ligger med fulle jenter da. Manglende impulskontroll kan få konsekvenser. Gutter og menn må også ta ansvar for egne handlinger og tenke på hvilke konsekvenser som kan komme. Jeg oppfordrer ikke til falske anmeldelser. Jeg skrev hva lovteksten sa. Det er et offentlig dokument. Uansett om noen anmelder eller ikke, så er det opp til dommere og avgjøre fakta, og kravene til bevis i straffesaker er strenge. Kriteriet er " ikke var i stand til å motsette seg handlingen" Eller jenta burde ha såpass selvkontroll at ho ikke sprer beina for den første og beste 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #84 Skrevet 2. april 2014 Du hadde nok de gode gamle "ølbrilla" på er jeg redd ... :/ Eller så har han gjort noe dumt noe men tviler på han sier det rett ut så du vet det sikkert. Anonymous poster hash: 7e4dd...d3a 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #85 Skrevet 3. april 2014 Blir så oppgitt av alle disse voldtektsofre diskusjonene... Dere kvinner tror virkelig at alle menn er i stand til å voldta en annen person ? Man må virkelig være psykopat for å kunne voldta! En som har komplett mangel på sympati og samvittighet! Her tror jeg du drakk litt mye og fikk pikk senere på kvelden. Eller så lyver han bareAnonymous poster hash: 99939...792 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå