AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #41 Skrevet 28. mars 2014 Nå spurte jeg samboer ut om denne mannen han var hos idag. Han er 40 år gammel og far til en sønn på 10-12 år og ei datter på 17. "Han har vel ikke samvær med dem?" Spurte jeg. Jo, både moren til barna og barna bodde med han! "Vet hun at han ruser seg?" "Tror ikke at hun vet han tar amfetamin, virket som han skjulte det, men hun røyker jo hasj selv!" Jeg er helt spak! Anonymous poster hash: 18c97...ea4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #42 Skrevet 28. mars 2014 Jeg tror nok ikke du kan få legen til å kalle han inn sånn, men du kan sikkert lufte bekymringene dine for legen uten at legen sier noe om han også kan legen gi deg råd om veien videre. Hvis du kan få med deg han til legen er nok det det beste. Du kan jo også ringe avrusningsklinikken i deres fylke og spørre om å snakke med en inntaksansvarlige, de kan også gi deg noen råd tenker jeg. Det er vanskelig å hjelpe en person som ikke vil ha hjelp og som ikke innser at han har et problem, men jeg tenker at du burde gi han et ultimatum. Vil du kaste bort livet ditt på en person som respekterer deg så lite? Kan du se for deg en fremtid med en person som ikke bryr seg om ditt vel og ve? Du kan ikke redde verden, men du kan redde deg selv. Jeg er usikker på hvor lenge broren min har holdt på, men ihvertfall et par år. Jeg har ikke særlig kontakt med han lengre for jeg vil ikke ha han inn i mitt hjem når han holder på sånn. Han stjeler også en del for å finansiere sitt forbruk. For en liten stund siden stjal han en del medisiner hos mamma som han solgte så det sier jo litt om hvor utpå han er. Hvor gammel er du forresten?Anonymous poster hash: 8bc4a...ef3 Jeg er 26. Trist å høre om broren din,,dop ødelegger virkelig familier! Anonymous poster hash: 18c97...ea4
Sjokoladenøtt Skrevet 28. mars 2014 #43 Skrevet 28. mars 2014 Broren min gjorde dette. Han endte opp med store psykiske problemer (paranoid psykose) og var innlagt på psykiatrisk sykehus flere ganger. Han begynte med hasj. Anonymous poster hash: 4f369...c62 Uff.. Jeg har merka på kroppen hvordan slike stoffer faktisk påvirker en, det er virkelig ikke bra. Ble heldigvis aldri noen vane for meg, men jeg kan fortsatt røyke hasj en gang i blandt (Dog ganske sjeldent). Men da er jeg som regel hjemme og slapper av med noen venner og har det kjekt. Hasj var faktisk noe av det siste jeg prøvde ut av alle stoffene jeg har klart å få i meg. Det som leder en inn i dette miljøet er faktisk alkoholen, tro det eller ei. De fleste jeg kjenner hadde aldri i livet prøvd noe slikt om det ikke var i fylla. Skremmende egentlig..
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #44 Skrevet 28. mars 2014 Jaja, nå sitter han i stua og bare glor med gedigne pu-piller.. :/Anonymous poster hash: 18c97...ea4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå