AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #1 Del Skrevet 23. mars 2014 Jeg har grønne øyne... mer turkise... er det typisk jødisk trekk.. ? Mellomblondt hår å ser ellers nordisk ut. Anonymous poster hash: 932de...7f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iGirl Skrevet 23. mars 2014 #2 Del Skrevet 23. mars 2014 Jeg har også slike øyner som er mer turkise enn blå eller grønn. Blondt hår og nordisk hud. Typisk jødisk vil jeg ikke si at det er, men ikke spesielt typisk norsk/nordisk heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 23. mars 2014 #3 Del Skrevet 23. mars 2014 Atte hææ? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamerfrue Skrevet 23. mars 2014 #4 Del Skrevet 23. mars 2014 åh, det hørtes utrolig fint ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iGirl Skrevet 23. mars 2014 #5 Del Skrevet 23. mars 2014 Atte hææ? åh, det hørtes utrolig fint ut! haha kanskje "turkis" er litt overdrevet ? legger ved et bilde jeg! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #6 Del Skrevet 23. mars 2014 haha kanskje "turkis" er litt overdrevet ? legger ved et bilde jeg! Noe alla dette ja bare enda mer turkis... nesten slik som sjøen i karibien... vittig flotte øyne du bar Anonymous poster hash: 932de...7f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 23. mars 2014 #7 Del Skrevet 23. mars 2014 haha kanskje "turkis" er litt overdrevet ? legger ved et bilde jeg! Kjenner svært få mennesker med så sterk øyenfarge og ingen av dem er jødiske, eller skandinaviske for den del. Veldig vakker farge da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iGirl Skrevet 23. mars 2014 #8 Del Skrevet 23. mars 2014 Noe alla dette ja bare enda mer turkis... nesten slik som sjøen i karibien... vittig flotte øyne du bar Anonymous poster hash: 932de...7f1 få se da! Kjenner svært få mennesker med så sterk øyenfarge og ingen av dem er jødiske, eller skandinaviske for den del. Veldig vakker farge da Takk. jeg tror det er mer skandinavisk enn jødisk iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #9 Del Skrevet 23. mars 2014 få se da! Takk. jeg tror det er mer skandinavisk enn jødisk iallefall. haha, ok! Jeg leste ett sted at grønne øyne stammer fra jødene... beklager. Anonymous poster hash: 932de...7f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iGirl Skrevet 23. mars 2014 #10 Del Skrevet 23. mars 2014 haha, ok! Jeg leste ett sted at grønne øyne stammer fra jødene... beklager. Anonymous poster hash: 932de...7f1 men er ikke turkis en blåfarge ? eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruslebiff Skrevet 23. mars 2014 #11 Del Skrevet 23. mars 2014 Ser ut som det er lagt på et gult-filter, så litt vanskelig å få inntrykk av korrekt øyenfarge.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iGirl Skrevet 23. mars 2014 #12 Del Skrevet 23. mars 2014 Ser ut som det er lagt på et gult-filter, så litt vanskelig å få inntrykk av korrekt øyenfarge.. hva er gult-filter ? Det er tatt med vanlig kamera i helt vanlig lys? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 23. mars 2014 #13 Del Skrevet 23. mars 2014 Ser ut som det er lagt på et gult-filter, så litt vanskelig å få inntrykk av korrekt øyenfarge.. Haha, jeg tenkte gulsot. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iGirl Skrevet 23. mars 2014 #14 Del Skrevet 23. mars 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruslebiff Skrevet 23. mars 2014 #15 Del Skrevet 23. mars 2014 hva er gult-filter ? Det er tatt med vanlig kamera i helt vanlig lys? Har du så gul hud, mener du? Ser ut som det er tatt på badet, sånn typisk belysning man har på baderom. Men for all del, sikkert pen øyenfarge uansett lys! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 23. mars 2014 #16 Del Skrevet 23. mars 2014 Jøder stammer jo opprinnelig fra midt-østen, så ville jo sagt at deres naturlige øyenfarge er brun. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iGirl Skrevet 23. mars 2014 #17 Del Skrevet 23. mars 2014 Har du så gul hud, mener du? Ser ut som det er tatt på badet, sånn typisk belysning man har på baderom. Men for all del, sikkert pen øyenfarge uansett lys! Hmm... det ser ikke så gult ut her hos meg? eller kanskje jeg bare er vant til å se meg selv? Jeg tror ikke jeg er spesielt gul (og jeg har ikke tatt det på badet) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #18 Del Skrevet 23. mars 2014 haha, ok! Jeg leste ett sted at grønne øyne stammer fra jødene... beklager. Anonymous poster hash: 932de...7f1 Grønne øyne blir vel gjerne ansett som keltisk? Anonymous poster hash: d4c46...145 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iGirl Skrevet 23. mars 2014 #19 Del Skrevet 23. mars 2014 Bedre lys her? Tatt utendørs i dagslys.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #20 Del Skrevet 23. mars 2014 Bedre lys her? Tatt utendørs i dagslys.. Utrolig vakre øyne! Anonymous poster hash: 7f2f4...843 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå