Gå til innhold

Vi menn er kåte på ALLE kvinner (stort sett)


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er dere kvinner fullt ut klar over det? Er dere også i utgangspunktet kåte på de fleste menn?

Det virker som en del kvinner tror at vi menn kun er kåte på èn kvinne ad gangen...

Lever dere kanskje i en drømmeverden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Både Lasse og Kristian skjønner hva jeg mener, men skal liksom gjøre seg bedre enn de er...

Jeg skrev "stort sett", og vis meg den mann, som ikke blir kåt på en annen kvinne enn den de er sammen med, hvis de lar denne andre "slippe til".

...å si noe annet er å ljuge....

Jeg sier ikke at man blir kåt på ALLE kvinner, det finnes unntak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

jaja....

Men lurer litt på hva DIN definisjon av kåt på er?

JEG har ikke for vane å gå rundt med reisning på grunn av andre enn den jeg sammen med...... Jeg ser på andre, og legger merke til flere jeg synes er lekre, men KÅT PÅ..... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Lasse, pass på så du pusser den glorien du har tredd over hodet ditt, for den kan fort bli rusten og stygg...

Uansett, hvis en mann havner i en "riktig" situasjon, dvs at en annen kvinne gjør tilnærmelser, så kommer kåtheten, uansett om du hva slags ståsted man har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du uthever ALLE i overskriften og tar forbehold med (stort sett) etterpå.

Oki, så du mener ikke alle....bra....men hva mener du med "stort sett" da?

er det 80% prosent av alle damer? Halvparten av alle damer kanskje?

Prosenten min ligger langt under halvparten også.

Her må du bare tolerere at vi ikke er enig med din "påstånd", for som Lasse sier er det stor forskjell på å syns en jente er flott å se på og det å være kåt på den samme dama.

men selvsagt kan man også bli kåt på en annen jente enn den man er sammen med......... men er det så spesielt da????????

Tror de fleste jentene her inne også med hånden på hjertet kan si at de har vært kåt på en annen mann enn kjæresten sin, men ikke på de fleste menn som du spør om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasse, pass på så du pusser den glorien du har tredd over hodet ditt, for den kan fort bli rusten og stygg...

Uansett, hvis en mann havner i en "riktig" situasjon, dvs at en annen kvinne gjør tilnærmelser, så kommer kåtheten, uansett om du hva slags ståsted man har.

:lol:

Må ta en pause fra denne diskusjonen for å pusse glorien :wink:

PS dersom en har for vane å komme i situasjoner der en får så direkte tilnærmelser ta en bli kåt.... vel....

Som Kristian sier ting kan skje...men her prater du i store ord...

Vel, tilbake til pussingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg faktisk enig med lassemann og kristianfyr, å være kåt på alle damer er en ganske drøy påstand....

...selv blir jeg ikke kåt på gamle kvinner...det må jeg innrømme....damer over tjuefem kan gå an, dersom de har vært flinke med å holde kroppen vedlike....

Så en gang på discovery noen opptak fra en hottentott landsby....hu sjefs høvdingkjerringa der....et skrukketroll av ei åttiåring.... nei æsj og fysj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

Ja, for smaken er jo som baken, og er baken ikke noe å se på, da er smake...nei, det ble jo... skal vi se...

Smaken er som baken, og når baken er bak o du ikke kan se den... hmm, nei...

Når en hottentott eier baken er den for liten...nei...

Vel, anyway, wacogutten viser her at diskusjonen er ganske morsom... og ikke særlig alvorlig... Jeg mener: En beskjed om at alle kjærester går rundt og stadig vekk får lyst til å råk***e andre jenter/ gutter... HJÆLP er det sånn det er? Herreg... siste gang MIN kjærest er ute alene hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gutt20

Til "gjest":

Går du virkelig rundt og er kåt på alle jenter?? Det holder liksom at de har en vagina og er av menneskearten? ("med få unntak") Tror nesten du bare får innse at de fleste menn ikke er som deg.. og slutte å anklage oss for å gjøre oss bedre enn det vi er.

At det kan kile litt et visst sted når det går smekker dame forbi, og at dette kan skje selv om du har dame fra før av, er nå én ting, men det er jo ikke bare det du påstår. Jeg er mann og visstnok midt i verste alderen når det gjelder sånne ting (20 år), men det er ikke mange prosentene av de kvinnene jeg ser rundt meg som jeg blir kåt på.. Det går mange jenter i klassen min, men det bare én (kanskje to) som jeg i det hele tatt hadde vurdert å ha sex med, eller i det hele tatt har noe ønske om å se naken..

Mulig jeg er kresen, men du må jo være altetende..

Til kvinnene: Ikke la denne fyren få dere til å tro at alle menn "i utgangspunktet" er kåte på dere, den grusomme (?) sannheten er nok at sånn er det ikke.. med mindre du er dødsfin, da :P (joda, sjarm hjelper det også :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:

Du er jo bare et lite barn :o Det er sikkert normalt for en 20 åring og tenne på alt som går i skjørt. Du trenger noen år på baken, rett og slett mer erfaring. Snakkes om 10 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meeeget fornermet 25 åring her :wink: *ler* waco: trodde du var 26 jeg(?) ... men, men.. foretrekker menn som skjønner seg på kvinner, og du har visst ikke helt kommet i den alderen enda :wink: fremdeles litt skumle, er vi ikke? (hvordan gikk eksamen forresten?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tingelinge, nå må du ikke misforstå med vilje da...jeg skrev at damer over tjuefem kan gå an.....

Tror eksamen gikk bra. For håpe det ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei.

:P La oss se det i øynene: Vi mennesker er vel forskjellige. Noen få kvinner tenner nok på ALT, og noen flere menn gjør sikkert det samme...

Men tross alt: De aller fleste av oss begrenser oss kanskje litt mere enn det. For all del, jeg SER på menn, men tenning ? NEI !!! Skal nok adskillig mere til enn DET ja...

Men det er temmelig innlysende at enkelte har lett for å tro at alle er lik en selv !!! Det er feil... :wink:

Venus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...