Gjest BabyBlue Skrevet 23. mai 2014 #61 Skrevet 23. mai 2014 Disse: http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2014/05/DSC03802.jpg?? Synes de er kjempe fine jeg :D Ja, det er den modellen mamma samler på Som jeg ikke liker, men hver sin smak da! Jeg føler meg bare så "turist i syden" hver gang jeg prøver de på
Infinite Skrevet 23. mai 2014 #62 Skrevet 23. mai 2014 Hadde eksamen i dag, og hun som satt foran meg hadde på seg hvite Birkenstock sandaler. I utgangspunktet hadde hun på seg et veldig kult og laidback antrekk, men de sandalene fikk det liksom til å fremstå som veldig kjerring-aktig.
Hjarte Skrevet 23. mai 2014 #63 Skrevet 23. mai 2014 Jeg synes de ser ut som helt enkle sandaler, verken mer eller mindre. Passer sikkert godt til en avslappet sommerstil med jeans og t-skjoert.
Berit Skrevet 24. mai 2014 #64 Skrevet 24. mai 2014 Elegante sko forbinder jeg med pensko som man har på seg i bryllup og fine selskaper. Da ville jeg ikke brukt Birkenstock. Men jeg synes Birkenstock er veldig stilige, og kan bruke det til mye annet enn akkurat finere selskaper.
Gjest Maman Skrevet 24. mai 2014 #65 Skrevet 24. mai 2014 Har gizeh-sandalene i brungrønn farge og jeg elsker dem! Superbehagelige storbysandaler, kan gå i mange timer på asfalt. Elegante er de kanskje ikke, men jeg syns de er kule...
Gjest Yrsa Skrevet 24. mai 2014 #66 Skrevet 24. mai 2014 Elegante sko forbinder jeg med pensko som man har på seg i bryllup og fine selskaper. Da ville jeg ikke brukt Birkenstock. Men jeg synes Birkenstock er veldig stilige, og kan bruke det til mye annet enn akkurat finere selskaper. Jeg synes de er elegante på en elegant kvinne. I mine øyne er det ikke bare klær som gjør en kvinne elegant, det er ansiktet, frisyre og holdning. Noen kvinner kan få det meste til å være elegant.
Berit Skrevet 24. mai 2014 #67 Skrevet 24. mai 2014 Jeg synes de er elegante på en elegant kvinne. I mine øyne er det ikke bare klær som gjør en kvinne elegant, det er ansiktet, frisyre og holdning. Noen kvinner kan få det meste til å være elegant. Det er jeg helt enig med deg i.
Hjarte Skrevet 24. mai 2014 #68 Skrevet 24. mai 2014 Jeg ser det er noen som mener at de er dyre. Er det dyrt å måtte betale 800-900 kr for et par sandaler som varer i flere år?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå