Kontormus Skrevet 21. mai 2014 #41 Skrevet 21. mai 2014 Har slitt ut 2 par, og kommer til å skaffe et til. Minst! Finns ikke bedre å gå i når det er varmt og en har mye trasking for seg. Om de er pene? Vel, ikke stygge nok til å velge de vekk!
Lillie10 Skrevet 22. mai 2014 #42 Skrevet 22. mai 2014 Skal absolutt gå til innkjøp av disse til sommeren! Kjempefine!
gladidag Skrevet 23. mai 2014 #44 Skrevet 23. mai 2014 Kjøpte mine første Birkenstock for sikkert 20 år siden...og har hatt flere lignende skomodeller siden,Scholl har lgnende. Det er sålen som er tingen..for meg som får vondt i rygg og ben kjapt m helt flate sko eller barføtt er disse "helseskoene" fantastiske:-) bruker de hver dag inne i huset...og et nytt par er på vei til meg før ferien..:-)
maria b Skrevet 23. mai 2014 #45 Skrevet 23. mai 2014 Jeg tror ingen med hånden på hjertet kan si at de synes Birkenstock er stilige. Hadde det ikke vært for at de er in akkurat nå, hadde ingen gått med dem. Bortsett fra helsepersonell og noen gamle raddislærere da. Men for all del, de er sikkert gode og sunne for beina. 1
Gjest Yrsa Skrevet 23. mai 2014 #46 Skrevet 23. mai 2014 (endret) Jeg tror ingen med hånden på hjertet kan si at de synes Birkenstock er stilige. Hadde det ikke vært for at de er in akkurat nå, hadde ingen gått med dem. Bortsett fra helsepersonell og noen gamle raddislærere da. Men for all del, de er sikkert gode og sunne for beina. Jeg har brukt flip-flop-varianten til Birkenstock i årevis og elsker dem. De kommer nå i utallige varianter og jeg skal handle litt nytt. En storbyferie uten mine Birkenstock er utenkelig. Ikke bare er de fine å se på - de er fantastiske å gå i. Kan traske i milevis uten å kjenne det i bena. Birkenstock er uunværlige for meg .. og i motsetning til så mange sandaler i dag så er de tidløse og elegante. Endret 23. mai 2014 av Yrsa
Gjest auroravictoria Skrevet 23. mai 2014 #47 Skrevet 23. mai 2014 Jeg tror ingen med hånden på hjertet kan si at de synes Birkenstock er stilige. Hadde det ikke vært for at de er in akkurat nå, hadde ingen gått med dem. Bortsett fra helsepersonell og noen gamle raddislærere da. Men for all del, de er sikkert gode og sunne for beina. Jeg kan med hånden på hjerte si at jeg synes de er KJEMPE FINE og stilige. De finnes i mange versjoner og er tidløse. Dette er nok ikke en mote som nå er in og som egentlig ikke er pen, dette er sko som alltid kommer til å brukes og elskes
nattsvermer Skrevet 23. mai 2014 #48 Skrevet 23. mai 2014 Jeg har blitt såpass "gammel" at jeg bryr meg mer om komfort enn utseende. Så om disse faktisk er gode å gå i, skal jeg jaggu vurdere å kjøpe et par! Men kan ikke si jeg synes de er særlig pene
Berit Skrevet 23. mai 2014 #49 Skrevet 23. mai 2014 Jeg tror ingen med hånden på hjertet kan si at de synes Birkenstock er stilige. Hadde det ikke vært for at de er in akkurat nå, hadde ingen gått med dem. Bortsett fra helsepersonell og noen gamle raddislærere da. Men for all del, de er sikkert gode og sunne for beina. Jeg kan helt ærlig si at jeg synes de er stilige. Synes det er stilig å se pene ben gå i solid godt fottøy, og designet er i tillegg flott og naturlige.
Munter Skrevet 23. mai 2014 #50 Skrevet 23. mai 2014 Eg får flashback, akkurat slike brukte mor då ho vaska golv på fredagene :-)
maria b Skrevet 23. mai 2014 #51 Skrevet 23. mai 2014 Ser noen her skriver at de er elegante. Hvis jeg skal bruke noen superlativer om disse skoene, er ikke akkurat elegant ordet som først kommer til meg. Men som alt annet her i verden, vi mennesker er forskjellige, og smaken er jo som baken .....
Gjest Yrsa Skrevet 23. mai 2014 #52 Skrevet 23. mai 2014 Ser noen her skriver at de er elegante. Hvis jeg skal bruke noen superlativer om disse skoene, er ikke akkurat elegant ordet som først kommer til meg. Men som alt annet her i verden, vi mennesker er forskjellige, og smaken er jo som baken ..... Vel - vi ser forskjellig på hva som er elegant. Jeg synes alt det meste som er solid, tidløst og som oser kvalitet er elegant. Birkenstock er kostbare og holdbare sandaler. Her er to glimrende eksempler på at Birkenstock er blitt moderne (og elegante): Dette er den Birkenstock-varianten som jeg sverger til. Har hatt 4-5 forskjellige farger de siste 10 årene.
Gjest auroravictoria Skrevet 23. mai 2014 #53 Skrevet 23. mai 2014 Vel - vi ser forskjellig på hva som er elegant. Jeg synes alt det meste som er solid, tidløst og som oser kvalitet er elegant. Birkenstock er kostbare og holdbare sandaler. Her er to glimrende eksempler på at Birkenstock er blitt moderne (og elegante): Dette er den Birkenstock-varianten som jeg sverger til. Har hatt 4-5 forskjellige farger de siste 10 årene. Hva heter denne varianten? Og gnager ikke den mellom tærne? Har alltid hatet flipflops for jeg får så vondt mellom tærne der den sitter
Gjest BabyBlue Skrevet 23. mai 2014 #54 Skrevet 23. mai 2014 Mamma har 3 par, og jeg bare... "Synes ikke de er så fine jeg." Mamma bare: "... Men da er det jo godt at det ikke er du som skal gå i de." Ferdig snakka, egentlig
Gjest BabyBlue Skrevet 23. mai 2014 #55 Skrevet 23. mai 2014 Hehe...Noe sier meg at man ikke er så veldig oppdaterte her på KG hva gjelder mote! Greit at man ikke liker de, men når ashley Olsen sverger til de (som er motegurun) blir det for dumt å si at de er ukul å gå med Anonymous poster hash: d28c6...0e0 Ashley Olsen er et stilikon, men hun har noen skikkelig ugly antrekk i skapet sitt hun også.
Gjest Yrsa Skrevet 23. mai 2014 #56 Skrevet 23. mai 2014 Hva heter denne varianten? Og gnager ikke den mellom tærne? Har alltid hatet flipflops for jeg får så vondt mellom tærne der den sitter Jeg har brukt de lenge så jeg kjenner ikke noe gnaging mellom tærne ... det er uvant med en gang, men du bli fort vant til det. Modellen heter Birkenstock Gizeh.
Gjest Yrsa Skrevet 23. mai 2014 #57 Skrevet 23. mai 2014 Ashley Olsen er et stilikon, men hun har noen skikkelig ugly antrekk i skapet sitt hun også. Vel - det er ikke bare hun som bruker denne modellen av Birkenstock: Her er noen.
Gjest BabyBlue Skrevet 23. mai 2014 #58 Skrevet 23. mai 2014 Vel - det er ikke bare hun som bruker denne modellen av Birkenstock: Her er noen. Altså, den modellen er forsåvidt stilren og grei. Men det er de med de reimene jeg synes er skikkelig fugly.
Fuglen Skrevet 23. mai 2014 #59 Skrevet 23. mai 2014 Jeg elsker mine Birkenstocks og synes faktisk de er veldig kule!
Gjest auroravictoria Skrevet 23. mai 2014 #60 Skrevet 23. mai 2014 (endret) Altså, den modellen er forsåvidt stilren og grei. Men det er de med de reimene jeg synes er skikkelig fugly. Disse: http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2014/05/DSC03802.jpg?? Synes de er kjempe fine jeg :D Endret 23. mai 2014 av auroravictoria
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå