AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #21 Skrevet 22. mars 2014 De er jo a whole lot better ann crocs, og get gikk jo alle med? Disse er jo virkelig stuerene til sammenligning! Tipper flere av dere som sier at dere aldri ville gått med dem selv om de er kjempegode å ha på, er sånne folk som gikk med crocs ..kun for behagelighetens skyld Jeg syns det er kjempekult at noen sånne bestefarrøfler kan være inn! At det for en gangs skyld er noen vanlige, "plaine" sandaler som er in, ikke sånne superspesielle plagg. Anonymous poster hash: 1ebd9...2fb 5
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #22 Skrevet 22. mars 2014 De er jo a whole lot better ann crocs, og get gikk jo alle med? Disse er jo virkelig stuerene til sammenligning! Tipper flere av dere som sier at dere aldri ville gått med dem selv om de er kjempegode å ha på, er sånne folk som gikk med crocs ..kun for behagelighetens skyld Jeg syns det er kjempekult at noen sånne bestefarrøfler kan være inn! At det for en gangs skyld er noen vanlige, "plaine" sandaler som er in, ikke sånne superspesielle plagg. Anonymous poster hash: 1ebd9...2fb Begklager en del skrivefeil, autocorrect.. Anonymous poster hash: 1ebd9...2fb
Gjest Mary Quant Skrevet 22. mars 2014 #24 Skrevet 22. mars 2014 Jeg har brukt denne typen Birkenstock de siste årene og elsker dem. Like deilig hver sommer når jeg tar dem fram. Kjøper nye utgaver i ny og ne. Det finnes ikke herligere sko å ha når man trasker gatelangs på storbyturer. Stygge? Langt ifra - de er flotte.
Nordis Skrevet 30. mars 2014 #25 Skrevet 30. mars 2014 Jeg liker også Birkenstock. Kjøpte mitt første par for mange år siden, og de brukte jeg sønder og sammen. Nå har jeg ikke hatt slike på noen år, men tror jammen meg det er på tide med et nytt par. Utrolig behagelige sko i tillegg til at de er kule.
Zinnia Skrevet 30. mars 2014 #26 Skrevet 30. mars 2014 Liker også at de er blitt mote! Jeg har ikke brukt de før, men looken gir meg veldig nostalgiske assosiasjoner til min barndom på 90-tallet og den type sko som var in da, så prøver å få tak i noen på ebay nå Sammen med et langt blomstrete skjørt jeg kjøpte på ferie i fjor kommer jeg til å rocke 90-tallsstilen for fullt, haha
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #27 Skrevet 21. mai 2014 Jeg syns de er såå kule! :-D har ikke prøvd de på så kan ikke uttale meg på om de er behagelige, men jeg skal vertfall prøve de snart! Viss de er det blir det birkenstock denne sommeren :-D Anonymous poster hash: addac...566
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #28 Skrevet 21. mai 2014 Men de er typisk sånne sandaler som enten elsker du den eller sø hater du dem. ;-) Anonymous poster hash: addac...566
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #29 Skrevet 21. mai 2014 Først likte jeg de ikke i det hele tatt, ihvertfall da de kom inn i motebildet i fjor sommer. Nå har flere fashion bloggere og fashionistaer tatt de i bruk. De har vokst litt på meg, og nå har jeg kjøpt et par i hvitt. Kjøpte de på Zalando.no, btw. Har ikke brukt de enda, og vet ikke om jeg kommer til å gjøre det privat. Jeg jobber uansett som sykepleier, så på jobb har jeg et par likende i sort, så da får jeg jo uansett bruk for de. De blir liksom litt finere når man ser pene jenter bruke dem:) Naturligvis Anonymous poster hash: 23af5...44b
Sissan1 Skrevet 21. mai 2014 #30 Skrevet 21. mai 2014 Jøss - er de in nå? Jeg kjøpte et par for noen år siden - hadde så sinnsykt vondt i beina og måtte ha noe som ikke klemte noe sted. Har brukt dem som innesko siden... Nå kan jeg ha dem på utendørs altså? De er supergode å gå i, med ergonomisk såle. Og de kan tilpasses alle føtter høy/lav vrist f.eks. Jeg har lav vrist og kan bare bruke sandaler som kan justeres ellers detter de av. Får vurdere å kjøpe et par til da.
Gjest auroravictoria Skrevet 21. mai 2014 #31 Skrevet 21. mai 2014 Jeg har disse som fotballfrue har :http://fotballfrue.no/2014/05/06/white-essentials/ De er såå fine og fantastiske på foten!
Nuttery Skrevet 21. mai 2014 #32 Skrevet 21. mai 2014 Jeg syntes de er dritkule og ønsker meg et par selv
Gjest Dalma Skrevet 21. mai 2014 #34 Skrevet 21. mai 2014 Gir meg assosiasjoner til en utgammal lærerinne ved navn Vigdis som konsekvent omtaler seg selv i tredjeperson og som kaster gamle snuspriser etter uskikkelige unger.
Berit Skrevet 21. mai 2014 #35 Skrevet 21. mai 2014 Synes de er veldig fine sko. Har både den klassiske sandalen og den som Ashley Olsen går mye med. Har begynt å gå med de mye på jobb der jeg går veldig mye i løpet av dagen. Livet er blitt forandret etter at jeg begynte å gå med disse på jobb. Før var jeg så sliten i ben og rygg etter dagen, men etter at jeg begynte med Birkenstock merker jeg ikke det på samme måte i det hele tatt. Ser så fint ut når damer går med solide gode sko istedenfor å trippe rundt med sko som ofte både er for trange og der fotfasongen sees gjennom skoen der foten presser.
Djungelvrål Skrevet 21. mai 2014 #36 Skrevet 21. mai 2014 Nei, de er ikke kule. De er grisestygge. Alle syns de var grisetygge helt til en eller annen dust sa de var kule også følger folk etter som sauer, fordi noen mennesker ikke har hjerne. Disse skoene ser ut som noe den treigeste naturfaglæreren på 80 tallet gikk i. 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #38 Skrevet 21. mai 2014 Birkenstock er hippie. Ingen over og ingen ved siden. Anonymous poster hash: 895a7...1a2
Gjest Keljo Skrevet 21. mai 2014 #39 Skrevet 21. mai 2014 Jeg har de i hvite. Perfekt for meg som er småbarnsmamma og som ikke orker å gå med avanserte sko hver dag lenger. Skal bare bruke de til stranden/parkheng da, ikke ellers.
Berit Skrevet 21. mai 2014 #40 Skrevet 21. mai 2014 Nei, de er ikke kule. De er grisestygge. Alle syns de var grisetygge helt til en eller annen dust sa de var kule også følger folk etter som sauer, fordi noen mennesker ikke har hjerne. Disse skoene ser ut som noe den treigeste naturfaglæreren på 80 tallet gikk i. Jeg har alltid likt dem. Men nå følger jeg gjerne etter og går med dem enda mer. Ifølge deg har jeg ingen hjerne, hm.. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå