AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 Det er vel ikke første gangen du ser disse skoa i år kanskje? Jeg lurer på.......... 1. Hvorfor går alle kjendiser med disse? 2. Hvorfor ser jeg disse i fashion-guiden til VOGUE? 3. Hvorfor er det plutselig tøfft med jesus-sandaler, og hvorfor er det plutselig ok til nesten alle plagg?? 4. Er de gode å gå i? 5. Hva koster de i Norge? 6. Har du et par? Anonymous poster hash: d28c6...0e0
Gjest lavendelkyss Skrevet 21. mars 2014 #2 Skrevet 21. mars 2014 Ja, jeg har disse og elsker de! Gode å gå i..Kule til det meste på en varm sommerdag/vårdag Neh...er vel bare en av disse stiltingene som man av en eller annen grunn følger hehe... Blir prega sikkert!
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #3 Skrevet 21. mars 2014 Behagelige, men dyre og dødsstygge. Anonymous poster hash: 2e1c3...c52 3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #4 Skrevet 21. mars 2014 http://www.kjendis.no/2013/09/12/kjendis/mote/birkenstock/sandaler/new_york_fashion_week/29211500/ Anonymous poster hash: d28c6...0e0
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #5 Skrevet 21. mars 2014 De er så stygge!! En ting er i helsevesenet, men hadde ikke tatt de på til butikken engang. Noe sier meg derimot at de som er mest anti Converse (ref egen tråd) gjerne brukerdisse Anonymous poster hash: b2148...6d9 5
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #6 Skrevet 21. mars 2014 G R Ø S S ! ! ! Anonymous poster hash: e6c6d...e29 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #7 Skrevet 21. mars 2014 De er så stygge!! En ting er i helsevesenet, men hadde ikke tatt de på til butikken engang.Noe sier meg derimot at de som er mest anti Converse (ref egen tråd) gjerne brukerdisse Anonymous poster hash: b2148...6d9 Jeg bruker ingen av disse, men hadde GLATT tatt Converse foran Birkenstock! Anonymous poster hash: e6c6d...e29 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #8 Skrevet 21. mars 2014 Jeg bruker ingen av disse, men hadde GLATT tatt Converse foran Birkenstock!Anonymous poster hash: e6c6d...e29 Jeg og. Jeg kommer aldri til å nærme meg disse skoene. Som sagt, jeg skjønner de brukes av praktiske årsaker på sykehus osv, men på fritiden?! Fytti. Anonymous poster hash: b2148...6d9
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #9 Skrevet 21. mars 2014 Har prøvd sånne, de er vonde å ha på. Skikkelig harde og ubehagelige. Desutten er de dritstygge. Anonymous poster hash: 8abc8...9ec
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #10 Skrevet 21. mars 2014 Hehe...Noe sier meg at man ikke er så veldig oppdaterte her på KG hva gjelder mote! Greit at man ikke liker de, men når ashley Olsen sverger til de (som er motegurun) blir det for dumt å si at de er ukul å gå med Anonymous poster hash: d28c6...0e0 3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #11 Skrevet 21. mars 2014 Hehe...Noe sier meg at man ikke er så veldig oppdaterte her på KG hva gjelder mote! Greit at man ikke liker de, men når ashley Olsen sverger til de (som er motegurun) blir det for dumt å si at de er ukul å gå medAnonymous poster hash: d28c6...0e0 Føler du deg tråkket på tærne? Det er trist om det er slik du lar stilen din styres... Ikke kom og si at de skoene er fine Anonymous poster hash: b2148...6d9 5
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #12 Skrevet 21. mars 2014 Hehe...Noe sier meg at man ikke er så veldig oppdaterte her på KG hva gjelder mote! Greit at man ikke liker de, men når ashley Olsen sverger til de (som er motegurun) blir det for dumt å si at de er ukul å gå medAnonymous poster hash: d28c6...0e0 Og det er vel ingen som har sagt de er ukule å få med (haha), men at de er grisestygge. Anonymous poster hash: b2148...6d9 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #13 Skrevet 21. mars 2014 Hehe...Noe sier meg at man ikke er så veldig oppdaterte her på KG hva gjelder mote! Greit at man ikke liker de, men når ashley Olsen sverger til de (som er motegurun) blir det for dumt å si at de er ukul å gå med Anonymous poster hash: d28c6...0e0 Dessverre har jo hennes stil blitt temmelig mye styggere de siste årene. Anonymous poster hash: 2e1c3...c52
Cottonera Skrevet 22. mars 2014 #14 Skrevet 22. mars 2014 Apropos Vogue så starter det å bli et mer og mer useriøst motemagasin, så jeg ville ikke ha stolt helt på de "moteguidene" deres. Jeg tror de er veldig gode å gå i og synes de er mye finere i hvit enn i brun. Uansett kommer jeg nok aldri til å gå med slike sko selv, siden jeg rett og slett ikke liker sandaler. Prisen er ikke særlig høy etter min mening så disse kan være aktuell gave til moren min eller noe i den duren.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #15 Skrevet 22. mars 2014 Jeg driter i om det er det hippeste av det hippe og om alle store moteikoner har dem. Jeg synes de er dritstygge. Anonymous poster hash: e6c6d...e29 4
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #16 Skrevet 22. mars 2014 Når moten i alle år har vært sko som er trange og med høye hæler, som ødelegger ryggen og gir verk i bena, så skulle en tro at kvinner jublet av glede når noe sånt kommer på moten - luftige sko der alle tærne får plass, en såle som er utviklet for å ta vare på ryggen selv om du går mye, og ingen hæler. Jeg tror jeg kommer til å kjøpe meg sånne. Og så liker jeg dem sikkert etterhvert også. Anonymous poster hash: 8a030...78f 14
Chloe- Skrevet 22. mars 2014 #17 Skrevet 22. mars 2014 Hehe...Noe sier meg at man ikke er så veldig oppdaterte her på KG hva gjelder mote! Greit at man ikke liker de, men når ashley Olsen sverger til de (som er motegurun) blir det for dumt å si at de er ukul å gå medAnonymous poster hash: d28c6...0e0 Hun kunne hatt på seg en søppelsekk og sett kul ut. Det betyr ikke at du kan det samme. 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #18 Skrevet 22. mars 2014 Når noe blir mote i California og nedover på kontinentet, så betyr det jo ikke at man MÅ gå med dette her i Norge. Sør- Europa og California har jo mye mer sol og bedre vær enn oss her i kalde Nord. Disse sandalene er forøvrig ikke styggere enn mye annet skotøy, som Converse og Uggs f.eks. Men de krever velpleide føtter. Er så mange som går rundt med skitne, ustelte føtter og negler i åpne sko. Hjelper ikke å ha pene, åpne sko på bena om føttene ser ut som en uteliggers.... Anonymous poster hash: 1977c...52e
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #20 Skrevet 22. mars 2014 Apropos Vogue så starter det å bli et mer og mer useriøst motemagasin, så jeg ville ikke ha stolt helt på de "moteguidene" deres. Jeg tror de er veldig gode å gå i og synes de er mye finere i hvit enn i brun. Uansett kommer jeg nok aldri til å gå med slike sko selv, siden jeg rett og slett ikke liker sandaler. Prisen er ikke særlig høy etter min mening så disse kan være aktuell gave til moren min eller noe i den duren. Ja, nå har til og med Kim Kardashian fått cover på amerikanske Vogue. Skandale, spør du meg. Anonymous poster hash: 2e1c3...c52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå