AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #101 Skrevet 23. mars 2014 Det har nok mest av alt veldig mye med mote å gjøre. Nei, det har med biologi å gjøre. Menn tiltrekkes av kvinner med langt hår. Det er fakta, ikke mote. Anonymous poster hash: 6c7bc...4af 2
Gjest Lille-pus Skrevet 23. mars 2014 #102 Skrevet 23. mars 2014 Nei, det har med biologi å gjøre. Menn tiltrekkes av kvinner med langt hår. Det er fakta, ikke mote. Anonymous poster hash: 6c7bc...4af Bevis takk, med alder på dem som ble spurt, og spørsmålene som ble stilt. Menn tiltrekkes mest av alt av kvinner de finner tiltalende. Og jeg vil mene en pen frisyre er mer tiltalende enn et kråkereir av slitt hår med flisete tupper... samme hvor langt det er. Hva er forøvrig din definisjon på 'langt hår'? Det er ofte like bestemt som spørsmålet om hvor lang en tråd er. 4
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #103 Skrevet 23. mars 2014 Bevis takk, med alder på dem som ble spurt, og spørsmålene som ble stilt. Menn tiltrekkes mest av alt av kvinner de finner tiltalende. Og jeg vil mene en pen frisyre er mer tiltalende enn et kråkereir av slitt hår med flisete tupper... samme hvor langt det er. Hva er forøvrig din definisjon på 'langt hår'? Det er ofte like bestemt som spørsmålet om hvor lang en tråd er. På samme måte som menn tiltrekkes av et visst forhold mellom midje og hofter tiltrekkes de av langt hår. Dette er da velkjent? Anonymous poster hash: 6c7bc...4af 4
Djungelvrål Skrevet 23. mars 2014 #104 Skrevet 23. mars 2014 Et ord, Desigual: http://www.zalando.no/dameklaer-kjoler/desigual/ 13
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #105 Skrevet 23. mars 2014 (endret) Bevis takk, med alder på dem som ble spurt, og spørsmålene som ble stilt. Menn tiltrekkes mest av alt av kvinner de finner tiltalende. Og jeg vil mene en pen frisyre er mer tiltalende enn et kråkereir av slitt hår med flisete tupper... samme hvor langt det er. Hva er forøvrig din definisjon på 'langt hår'? Det er ofte like bestemt som spørsmålet om hvor lang en tråd er. Man har ikke nødvendigvis et kråkereir av slitt hår med flisete tupper om man er kvinne med langt hår. Forresten, siden du ba om eksempler. Langt hår til venstre, kort til høyre: http://img2.timeinc.net/people/i/2013/stylewatch/blog/131111/pamela-anderson-600x450.jpg Anonymous poster hash: 6c7bc...4af Endret 23. mars 2014 av Kosemose Personangrep 6
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #106 Skrevet 23. mars 2014 Og der kom evolusjonsbiologene, ja. Vel. La meg si det sånn. Om det skulle være at menn som gruppe har en tendens til å foretrekke langt hår, så er ikke det ensbetydende med at jeg lar meg forfalle eller signaliserer at jeg "ikke er fruktbar" selv om jeg har kortere hår. For det første er det likevel en variasjon i hva menn liker, for det andre bryr jeg meg mer om hva som kler min identitet, stil og mitt ansikt enn hva menn på gruppenivå angivelig liker, og for det tredje, som lille-pus spør om, hva er langt hår? Er det sånn at dere legger all femininiteten deres i det lange håret, så synes jeg synd på dere. Anonymous poster hash: 831bc...07b 17
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #107 Skrevet 23. mars 2014 Og der kom evolusjonsbiologene, ja. Vel. La meg si det sånn. Om det skulle være at menn som gruppe har en tendens til å foretrekke langt hår, så er ikke det ensbetydende med at jeg lar meg forfalle eller signaliserer at jeg "ikke er fruktbar" selv om jeg har kortere hår. For det første er det likevel en variasjon i hva menn liker, for det andre bryr jeg meg mer om hva som kler min identitet, stil og mitt ansikt enn hva menn på gruppenivå angivelig liker, og for det tredje, som lille-pus spør om, hva er langt hår? Er det sånn at dere legger all femininiteten deres i det lange håret, så synes jeg synd på dere. Anonymous poster hash: 831bc...07b Neida, det var bare en kommentar til Lille-Pus' noe uvitende og litt tåpelige påstand om at menns preferanse for langt hår er ren mote. Det har i alle årtusener vært noe menn tiltrekkes av. Det betyr IKKE at jeg hevder at alle kvinner uten langt hår ikke er tiltrekkende. Jeg nevnte kun at dette ikke var mote, men biologi. Anonymous poster hash: 6c7bc...4af 5
Djungelvrål Skrevet 23. mars 2014 #108 Skrevet 23. mars 2014 Nei, det har med biologi å gjøre. Menn tiltrekkes av kvinner med langt hår. Det er fakta, ikke mote. Anonymous poster hash: 6c7bc...4af Det er HELT sikkert. Har selv bare hår til skuldrene. Hvis jeg setter på noen krøllete extesnionsclips som rekker meg til midt på ryggen får jeg mye mer oppmerksomhet på byen, nesten magisk.
Jolene Skrevet 23. mars 2014 #109 Skrevet 23. mars 2014 Lille-Pus sin stil. Ofte når eldre ønsker å se yngre ut enn de egentlig er, kræsjer det som oftest litt og virker motsatt. Men creds for forsøket, hvert fall. Er jo mange som ikke bryr seg i det hele tatt!! Anonymous poster hash: 9e390...5cf Ta å rull inn. Skulle likt å se din stil 8
Gjest Crazycatlady Skrevet 23. mars 2014 #110 Skrevet 23. mars 2014 Det jeg tenker på som kjerringstil er vel de som har kort praktisk sveis(gjerne med en stripe i en eller annen farge eller et eller annet som de tror at får dem til å se veldig ungdommelige ut),men langt hår kan se veldig kjerring ut det også. Ellers kan det være mye forskjellig.Uformelige jeans sammen med allværsjakke og praktiske sko.Ullkjoler.Lange skjørt sammen med en eller annen uformelig topp. Veldig konservativ stil sammen med kort hår og briller.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #111 Skrevet 23. mars 2014 Langt hår er mye mer praktisk enn kort hår. De med langt hår setter det jo bare i en hestehale og ikke noe mer, mens med kort hår må man jobbe mye mer med håret og ingen hestehale kan forkle latskap med kort hår. Så jeg skjønner heller ikke dette med at kort hår er praktisk. Anonymous poster hash: 3fd3d...c4e 14
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #112 Skrevet 23. mars 2014 Langt hår er mye mer praktisk enn kort hår. De med langt hår setter det jo bare i en hestehale og ikke noe mer, mens med kort hår må man jobbe mye mer med håret og ingen hestehale kan forkle latskap med kort hår. Så jeg skjønner heller ikke dette med at kort hår er praktisk.Anonymous poster hash: 3fd3d...c4e Det tørker raskere, er kanskje det? Men er helt enig, kort hår krever styling, produkter og dilldall for å se bra ut. Langt hår er mye enklere. Anonymous poster hash: 6c7bc...4af 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #113 Skrevet 23. mars 2014 Langt hår er mye mer praktisk enn kort hår. De med langt hår setter det jo bare i en hestehale og ikke noe mer, mens med kort hår må man jobbe mye mer med håret og ingen hestehale kan forkle latskap med kort hår. Så jeg skjønner heller ikke dette med at kort hår er praktisk.Anonymous poster hash: 3fd3d...c4e Akkurat! Det eneste jeg kommer på som er mer praktisk for meg nå er at det er lettere å vaske det, siden det er kortere. Sånn sett, hvis man er en person som ikke gidder å gjøre noe som helst for utseendet sitt bortsett fra det høyst nødvendige, noe som er OK, så er langt hår veien å gå, spør du meg. Det er mye lettere. Jeg forstår uansett ikke denne tidvise glorifiseringen av at kvinner med langt hår er så mye mer forfengelige, kvinnelige osv. enn kvinner med kortere hår. Man må gjerne mene at det er penest, men vær i det minste ærlige nok til å innrømme at det ikke krever så voldsomt med vedlikehold, eller er et tegn på forfengelighet- i mangel på bedre uttrykk. Anonymous poster hash: 831bc...07b 6
Kosemose Skrevet 23. mars 2014 #114 Skrevet 23. mars 2014 Tråden er ryddet for persondiskusjon og avsporing Kosemose, mod
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #115 Skrevet 23. mars 2014 Man har ikke nødvendigvis et kråkereir av slitt hår med flisete tupper om man er kvinne med langt hår. Forresten, siden du ba om eksempler. Langt hår til venstre, kort til høyre: http://img2.timeinc.net/people/i/2013/stylewatch/blog/131111/pamela-anderson-600x450.jpgAnonymous poster hash: 6c7bc...4af Pamela Anderson ser jo knallfin ut med kort hår, ser yngre ut også men det er kanskje fordi hun er mer naturlig på det bildet og ikke så utspjåka.Anonymous poster hash: 1a819...0ee 5
Ylva Virvla Skrevet 23. mars 2014 #116 Skrevet 23. mars 2014 En annen ting angående skinny jeans. De heter vel det fordi det er bukser for de med litt skinny ben? Jeg er ikke ute etter å kritisere verken tynne eller tykke ben, men de passer vel ikke så godt på dem med kraftige legger og lår? Eller tar jeg helt feil? Anonymous poster hash: e285c...c85 Du tar helt feil, ja. Skinny jeans er trange jeans. Altså trange over det hele, både i lårene og leggene. Det er navnet på jeans med den fasongen. Har ikke noe med hvordan eieren skal se ut. 13
Gjest Tingelinling Skrevet 23. mars 2014 #118 Skrevet 23. mars 2014 Kjerring. ...og siden hun er 68 år gammel, er det helt greit å kle seg sånn. 15
~white lady~ Skrevet 23. mars 2014 #119 Skrevet 23. mars 2014 ...og siden hun er 68 år gammel, er det helt greit å kle seg sånn. Forsåvidt Heller den stilen enn hvite blondetights og gullenke rundt livet... 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #120 Skrevet 23. mars 2014 Det er bare å ta seg en tur innom nærmeste PM-butikk hvis man lurer på hva som er kjerringstil. Anonymous poster hash: 2d863...7b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå