Tibbie Skrevet 22. november 2014 #41 Skrevet 22. november 2014 Det jeg lurer på er om dere jenter her inne noen gang har følt dere veldig feminine ved bruk av bind/truseinnlegg... For jeg synes det er utrolig sexy... Jeg bruker det ikke fordi jeg føler meg så usexy med det Hehe...
AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 #42 Skrevet 22. november 2014 Hei =) Jeg synes at en dame som bruker bind/truseinnlegg er det mest sexy som finnes. Vet jo selvsagt at alle damer bruker det til tider, men er det noen som bruker det og er "klar over det", dvs den feminine siden ved det ? Takk for svar =) Husker en mann som ble så kåt og gal etter meg-etter en ONS hvor jeg hadde mensen.. Hadde selvfølgelig bind på meg da vi la oss i sengen,men blødde ikke.Ettersom jeg var kåt og bare glatt og våt der nede,pga kåthet.Men nei-ante ikke at menn kunne finne bind opphissende. Husker bare at han var snar å stikke hånda ned i skrittet og kjenne på meg...og husker hvor deilig det var,da han stakk en finger inn i meg...blir gal av kåthet av å tenke på det... Bruker ofte truseinnlegg i perioder hvor jeg er extra kåt,forde fitta produserer så mye glidemiddel,uten at jeg ønsker det.I kåte perioder,må jeg bruke trueinnlegg,forde jeg er så våt hele tiden... Vanligvis er jeg litt flau når jeg ser at menn oppdager at jeg har truseinnlegg på meg,når de river av trusa...Men hvis de tenner på det-så er det jo ok.Men er ikke noe jeg liker...eller syns er noe sexy selv... Anonymous poster hash: 05a9f...61a
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #43 Skrevet 2. april 2015 Husker en mann som ble så kåt og gal etter meg-etter en ONS hvor jeg hadde mensen.. Hadde selvfølgelig bind på meg da vi la oss i sengen,men blødde ikke.Ettersom jeg var kåt og bare glatt og våt der nede,pga kåthet.Men nei-ante ikke at menn kunne finne bind opphissende. Husker bare at han var snar å stikke hånda ned i skrittet og kjenne på meg...og husker hvor deilig det var,da han stakk en finger inn i meg...blir gal av kåthet av å tenke på det... Bruker ofte truseinnlegg i perioder hvor jeg er extra kåt,forde fitta produserer så mye glidemiddel,uten at jeg ønsker det.I kåte perioder,må jeg bruke trueinnlegg,forde jeg er så våt hele tiden... Vanligvis er jeg litt flau når jeg ser at menn oppdager at jeg har truseinnlegg på meg,når de river av trusa...Men hvis de tenner på det-så er det jo ok.Men er ikke noe jeg liker...eller syns er noe sexy selv... Anonymous poster hash: 05a9f...61a Interressant =) Anonymous poster hash: 71932...6d0
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #44 Skrevet 2. april 2015 De fleste damer bruker det, men tror ikke de føler noe seksuelt ved det =( Anonymous poster hash: 71932...6d0
StanTheMan Skrevet 2. april 2015 Forfatter #45 Skrevet 2. april 2015 Det er da i det minste en uskyldig og harmløs fetisj. ......Takk for den...
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #46 Skrevet 2. april 2015 Mange jenter som bruker dette, både som del av daglig hygiene og av vane. Noen andre som har det på, enten av vane eller fordi dere må ? =) Anonymous poster hash: 71932...6d0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå