Gå til innhold

Bind =)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vanskelig å se dem på gata..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er rar.

Bind og truseinnlegg er like seksuelt feminint som bremsespor i bokseren er seksuelt maskulint.

Og ikke alle jenter bruker det.

Noen bruker bare tampong.

Noen bruker menskopp/divakopp.

Noen bruker hormonprevensjon som fjerner behovet helt.

De fleste kvinner har litt utflod, men jeg velger å heller bytte truse og intimservietter hyppig enn å dille med truseinnlegg. For meg er bind og truseinnlegg dritekkelt, fordi man samler opp egen utflod (som er kvinners versjon av kukost, hvor sexy og delikat er ikke dét å tenke på?) og mensblod og går rundt med disse avfallstoffene og gnisser de inntil huden.

Føler meg skitnere enn noen annen tid her i verden de gangene jeg har benyttet dette.

Anonymous poster hash: 758dd...4b3

Hei du,

Tror du tar litt feil her, heldigvis. ( kuk ) osten befinner seg under forrhuden enten på penis eller på klitoris. Utflod er noe som hele tiden , mer eller mindre , siver ut fra skjeden for å holde den frisk og inbydende. Når den er ny og frisk, så er den som den beste vin.

• Liker 3
  • 7 måneder senere...
Skrevet

Da burde vi gifte oss, jeg må bruke truseinnlegg daglig og må fjerne det da jeg føler det er lite sexy. Akkurat hva er det som gjør truseinnlegg så sexy, nå ble jeg litt nysgjerrig..

Anonymous poster hash: d25d7...eed
Skrevet

Har du fetish for bleier ts? Isåfall kan jeg skjønne det, men er det ikke bedre da å bruke en bleie enn bind?:P

Anonymous poster hash: e05c6...61a

Gjest Heartbeat
Skrevet

Bruker daglig truseinnlegg og det er kun fordi det renner ut sæd etter sex med typen :fnise:

Skrevet

Det jeg lurer på er om dere jenter her inne noen gang har følt dere veldig feminine ved bruk av bind/truseinnlegg... For jeg synes det er utrolig sexy...

Vi har fått med oss hva du spør om. Alle sier jo nei.

Anonymous poster hash: bb539...d80

Skrevet

Sverger til tamponger jeg :ironi: liker ikke bind... Føler meg ekstremt usexy. :ler:

Skrevet

Bruker daglig truseinnlegg og det er kun fordi det renner ut sæd etter sex med typen :fnise:

trenger truseinnlegg til det? :ler:
Skrevet

Åh, ja, det er så sinnsykt sexy å putte et stykke kjemikal-infisert papir i trusa som skal fange opp gørra som renner ut.

Nei.

Anonymous poster hash: 97a6b...4ba
Gjest Heartbeat
Skrevet

trenger truseinnlegg til det? :ler:

Ja, renner jo ut etterhvert i løpet av dagen :P

Skrevet

Stappe inn en tampong i 5 min, problemet er løst.

Anonymous poster hash: e2df0...cc1

Skrevet

Stappe inn en tampong i 5 min, problemet er løst.

Anonymous poster hash: e2df0...cc1

Skrevet

Ja, renner jo ut etterhvert i løpet av dagen :P

:P jeg har truse på så det gjør ingenting :ler:

Gjest Heartbeat
Skrevet

:P jeg har truse på så det gjør ingenting :ler:

Jeg liker å samle det opp i trusebindet, ellers må jeg bytte truse hele tiden , haha..

Gjest Andrea93
Skrevet

Hehe. Ingenting. Alle damer/jenter bruker jo bind eller truseinnlegg til tider. Det jeg lurer på er om noen av dere føler noe seksuelt tilknyttet bruken av det ?

Det stemmer ikke - veldig mange av oss sverger til tamponger.

Skrevet

Hei =)

Jeg synes at en dame som bruker bind/truseinnlegg er det mest sexy som finnes.

Vet jo selvsagt at alle damer bruker det til tider, men er det noen som bruker det og er "klar over det", dvs den feminine siden ved det ?

Takk for svar =)

Sikker på at det ikke bare er det å "kjøre brannbil " du tenner på? 😂

Anonymous poster hash: 03321...778

Skrevet

Ryddet for persondebatt og svar til dette.

Tekola, mod.

Skrevet

Fint om noen sender meg PM på hvordan persondebatten utartet seg.

Skrevet

Jeg bruker truseinnlegg hver dag. Får en del utflod gjennom dagen, så da unngår jeg at trusa mi blir våt og skitten. Veldig greit.

Anonymous poster hash: 23a99...562

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...