StanTheMan Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Hei =) Jeg synes at en dame som bruker bind/truseinnlegg er det mest sexy som finnes. Vet jo selvsagt at alle damer bruker det til tider, men er det noen som bruker det og er "klar over det", dvs den feminine siden ved det ? Takk for svar =)
milco Skrevet 20. mars 2014 #2 Skrevet 20. mars 2014 Jøssenam, har aldri tenkt på at det er noe sexy over det! 😝 Personlig bruker jeg det aldri, liker det ikke😏 3
Cathrine88 Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 Jeg bruker det heller ikke, og synes vel egentlig at bind og truseinnlegg har like mye sex appeal som dopapir. Har du vært sammen med kvinner som deler fetisjen din? 11
StanTheMan Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2014 Hehe. Ingenting. Alle damer/jenter bruker jo bind eller truseinnlegg til tider. Det jeg lurer på er om noen av dere føler noe seksuelt tilknyttet bruken av det ?
skyflakes Skrevet 20. mars 2014 #6 Skrevet 20. mars 2014 Hehe. Ingenting. Alle damer/jenter bruker jo bind eller truseinnlegg til tider. Det jeg lurer på er om noen av dere føler noe seksuelt tilknyttet bruken av det ? Tror kanskje at ved bruk av bind og truseinnlegg er da jeg føler minst seksuell tilknytning til noe som helst. 11
Chloe- Skrevet 20. mars 2014 #7 Skrevet 20. mars 2014 Hehe. Ingenting. Alle damer/jenter bruker jo bind eller truseinnlegg til tider. Det jeg lurer på er om noen av dere føler noe seksuelt tilknyttet bruken av det ? Faen. Hadde tenkt til å få meg ekstrainntekt en uke av måneden 2
Cathrine88 Skrevet 20. mars 2014 #8 Skrevet 20. mars 2014 Hehe. Ingenting. Alle damer/jenter bruker jo bind eller truseinnlegg til tider. Det jeg lurer på er om noen av dere føler noe seksuelt tilknyttet bruken av det ? Det har vi jo allerede avkreftet. Vil du ikke svare på om du har møtt kvinner som deler fetisjen din? 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #9 Skrevet 20. mars 2014 Jeg bruker det. - Jente 20 Anonymous poster hash: 0447d...1a5 2
StanTheMan Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #10 Skrevet 20. mars 2014 Nei. Jeg har dessverre ikke møtt noen som deler fetisjen min. Dessverre =(
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #11 Skrevet 20. mars 2014 Du er rar. Bind og truseinnlegg er like seksuelt feminint som bremsespor i bokseren er seksuelt maskulint. Og ikke alle jenter bruker det. Noen bruker bare tampong. Noen bruker menskopp/divakopp. Noen bruker hormonprevensjon som fjerner behovet helt. De fleste kvinner har litt utflod, men jeg velger å heller bytte truse og intimservietter hyppig enn å dille med truseinnlegg. For meg er bind og truseinnlegg dritekkelt, fordi man samler opp egen utflod (som er kvinners versjon av kukost, hvor sexy og delikat er ikke dét å tenke på?) og mensblod og går rundt med disse avfallstoffene og gnisser de inntil huden. Føler meg skitnere enn noen annen tid her i verden de gangene jeg har benyttet dette. Anonymous poster hash: 758dd...4b3 6
StanTheMan Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #12 Skrevet 20. mars 2014 Det jeg lurer på er om dere jenter her inne noen gang har følt dere veldig feminine ved bruk av bind/truseinnlegg... For jeg synes det er utrolig sexy...
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #13 Skrevet 20. mars 2014 Nei. Jeg har dessverre ikke møtt noen som deler fetisjen min. Dessverre =( Det er ikke så rart. De fleste kvinner anser en viss hygiene til å være knyttet til egen følelse av velbehag. Og selv om wetsex og scat er for meg helt avtennende, så kan jeg faktisk bedre forstå disse fetisjene enn fetishen din, da det gjerne utføres og vaskes bort. Nei, det er omtrent like delikat for meg som navlelo, snørr, ørevoks og kukost. Usj. Anonymous poster hash: 758dd...4b3
Cathrine88 Skrevet 20. mars 2014 #14 Skrevet 20. mars 2014 Nei. Jeg har dessverre ikke møtt noen som deler fetisjen min. Dessverre =( Nei, jeg tenkte vel egentlig det. Det er nok en greie de fleste kvinner anser som noe herk og har store problemer med å se på som seksuelt. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #15 Skrevet 20. mars 2014 Det jeg lurer på er om dere jenter her inne noen gang har følt dere veldig feminine ved bruk av bind/truseinnlegg... For jeg synes det er utrolig sexy... Niks. Føler meg mer feminin med lekkert undertøy mot huden enn papir/plast mot huden. Anonymous poster hash: 758dd...4b3
Cathrine88 Skrevet 20. mars 2014 #18 Skrevet 20. mars 2014 Det er da i det minste en uskyldig og harmløs fetisj. 3
StanTheMan Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #19 Skrevet 20. mars 2014 Truseinnlegg er feminint, det er sexy. Damer som bruker det til daglig er utrolig sexy =)
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #20 Skrevet 20. mars 2014 Truseinnlegg er feminint, det er sexy. Damer som bruker det til daglig er utrolig sexy =) Blinker du dem ut på gata og ser litt ekstra etter disse? Anonymous poster hash: 758dd...4b3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå