Gå til innhold

Bruker/brukte dere EGGLØSNINGSTEST?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Brukte det da jeg var prøver fordi jeg hadde SÅ ustabile og ofte lange sykluser på opptil 2 mnd. Brukte det sammen med temping og å gjenkjenne tegn på at EL var på vei. Ble gravid på 1. pp, som visstnok tok 2 mnd :P Tenkte jeg trengte det pga lange sykluser og en mann som pendler fra utlandet. Ved positiv EL test var det var å pelle seg ned med første fly, hehe. Kjøpte de på billigtester.no. Vet ikke om EL testen slo ut helt riktig da? For terminen ble flyttet fram litt over 1 uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har brukt el tester i hver mnd unntatt denne mnd. Da reiste jeg til sydenland, hadde sex annenhver dag i den fruktbare perioden... Og der satt spira. Testa positivt i dag :) (8pp)

Da var du jo helt stress-fri så forholdene lå til rette :) Jeg føler det bare blir stress å bruke slike tester. Men dersom spiren ikke sitter etter en god stund så kan jeg vurdere det. Hvordan vet man om man har EL fra mnd til mnd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi har også vanligvis sex litt for sjelden så brukte EL tester for å time det, men etter 5-6 prøveperioder ble jeg lei og kjøpte ikke flere tester. Gadd ikke fortelle mannen hver gang at jeg testet heller...

Men så da jeg sluttet hadde vi sex annenhver dag fra dagen etter mens og i tre uker og da satt den med en gang.

Som de ovenfor sier, tester gjør deg ikke gravid, det gjør sex!

Anonymous poster hash: a573d...734

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker EL-test. Er litt usikker på syklusen min, så for å bli fortere kjent med kroppen min bruker jeg ELtest. Føltes tryggere også, så jeg er sikker på at jeg treffer de viktigste dagene ;))

Endret av Skyblue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...