Gå til innhold

barbere bak

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Jeg shaver musa og litt bakover men ikke hele veien. Det stikker veldig når det gror ut.

Analbleking syns jeg blir for mye. De må da tåle normal variasjon i hudfargen.

Nei jeg har ikke lyst i det hele tatt men han presser og så ser jeg jo hva mennene her inne mener og da tenker jeg at jeg får bare tåle det. Det tar vel ikke så lang tid før han kommer

Anonymous poster hash: fe74d...ece

Du ser hva mennene her inne sier? De du har vært i kontakt med angående det temaet har sagt sin mening, ikke alle menns mening om det. Jeg er mann på 22 år som ikke har prøvd å pule en dame i rumpa og kommer mest sannsynlig ikke til å gjøre det heller. Det er ikke alle som liker det i det hele tatt, jeg har ikke satt en regel på at jeg absolutt ikke skal gjøre det, om dama mi sier at hun ønsker det en gang kan det godt tenkes at vi gjør det, men jeg kommer ikke til å tilby det selv.

Du må da ha lov til å ha dine egne meninger, samma faen hva den drittsekken av en type du har ønsker / vil, han skal tross alt pule deg i rumpa, som noen jenter sier gjør fryktelig vondt, for ikke å snakke om alt du må gjøre på forhånd, han kan jo ikke bare skyte den inn med en gang heller ,så det blir mye "oppvarming" der først, som f.eks 1 finger, så 2 osv osv, og MYE glidemiddel! Jeg har som sagt ikke prøvd det på dama mi, og JO jeg skjønner hvorfor menn liker å ta dama si i rumpa, det er fordi det er MYE trangere der uansett, men det spiller da ingen rolle om han har noenlunde grei størrelse på penisen sin fra før av, eller er han liten der nede ?

Mitt råd til deg, drit i hele analsexen om du ikke vil, dama mi har prøvd det en gang tidligere og hun har sagt at det var godt, men det var bare fordi hu var JÆVLIG kåt, men at det er ikke noe hu kommer til å gjøre igjen med det første, med mindre hun er jævlig kåt som sagt.

Så nei, du har ikke hørt / sett hva mennene sier her inne, du har hørt / sett hva NOEN menn sier om det, og det er feil å si at alle mener det sånn. Den kjæresten der får ta ditt nei for et nei om du helst ikke ønsker analt og leve med det, og om han heller tenner på å pule folk i rumpa får han heller finne seg en dame som liker det like godt som han gjør. Dette går under det samme som deep-throat. altså at mannen står å puler kjerringa i munnen å er LANGT nede i halsen hennes, noen jenter tenner vel på det også og andre ikke, så bruk det argumentet å si at du ikke ønsker analsex i det hele tatt om du er helt i mot det;)

At han maser om det, sier vel sitt om typen vel...

Lykke til!

Anonymous poster hash: dbd74...8b5

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hør på denne fornuftige, unge mannen her (innlegget over), TS.

Og ikke la noen - noengang - presse deg til noe du ikke vil!!!

Hilsen en som har mest lyst til å grisebanke kjæresten din.... Eller evt. stappe noe stort og hardt inn et sted han vil kjenne det.

Anonymous poster hash: f3457...9a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...