Gå til innhold

barbere bak

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet at mange av dere her inne kommer til å mislike at jeg sier dette...Men vi menn bør bli mye flinkere til å sette pris på kvinners hårvekst,se det vakre og sexy i lange myke kjønnshår,en kraftig busk osv....! For det er jo faktisk både flott å se på og mykt og deilig å kjenne :)

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har mye analsex og jeg tar analbleking. Da blir det lekkert og pent :)

For øvrig reagerer jeg på at du skriver "Jeg har gitt etter for maset hans". Det tolker jeg dithen at du har analsex mot din vilje, og det synes jeg ingenting om.

Anonymous poster hash: 1c5e8...9cb

Analbleking er jeg litt nysgjerrig på, ser så kjipt ut bak der etter barnefødsler. Hvor kjøper du det og har du hatt noen bivirkninger?

Anonymous poster hash: 3a336...427

Skrevet

Analbleking er jeg litt nysgjerrig på, ser så kjipt ut bak der etter barnefødsler. Hvor kjøper du det og har du hatt noen bivirkninger?

Huh? Forandrer rumpehullsfargen seg ved barnefødsler?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Huh? Forandrer rumpehullsfargen seg ved barnefødsler?

Mulig alderen spiller inn også, men etter 4 fødsler har jeg blitt skikkelig brun rundt åpningen ja, ikke noe stilig syns jeg :(

Skrevet

Vet at mange av dere her inne kommer til å mislike at jeg sier dette...Men vi menn bør bli mye flinkere til å sette pris på kvinners hårvekst,se det vakre og sexy i lange myke kjønnshår,en kraftig busk osv....! For det er jo faktisk både flott å se på og mykt og deilig å kjenne :)

:fnise:

Skrevet

Ser det ikke litt rart ut da...? Hvis man bare barberer foran og ikke bak...?

• Liker 1
Skrevet

Kaviarkysset???!?!?!?

:skratte:

• Liker 1
Skrevet

Når jeg for det første sitter meg ned på huk for å barbere musa skikkelig, så tar jeg selvsagt der lille bak der også :) og ja, det kan kløøø å være drit irritereness etter en stund men da bare hiver du deg i dysjen og shaver alt igjen! :D

Skrevet

Kaviarkysset???!?!?!?

:skratte:

Exen kalte det kaviarstjerna... Yuck :P

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Jeg shaver musa og litt bakover men ikke hele veien. Det stikker veldig når det gror ut.

Analbleking syns jeg blir for mye. De må da tåle normal variasjon i hudfargen.

Nei jeg har ikke lyst i det hele tatt men han presser og så ser jeg jo hva mennene her inne mener og da tenker jeg at jeg får bare tåle det. Det tar vel ikke så lang tid før han kommer

Anonymous poster hash: fe74d...ece

Vær så snill, les hva du selv skriver.

Selvrespekt? Hørt om det? Du skal ALDRI la deg presse til ting du ikke har lyst til!!!! Aldri, aldri, aldri.

Anonymous poster hash: f3457...9a5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

VOKS jenter, VOKS!! Herregud. Hvem er det som gidder å barbere liksom :S Stikkete, inngrodde hår og jævlig...

Anonymous poster hash: 26462...d61
AnonymBruker
Skrevet

VOKS jenter, VOKS!! Herregud. Hvem er det som gidder å barbere liksom :S Stikkete, inngrodde hår og jævlig...

Inngrodde hår kommer oftere av voksing og napping enn barbering faktisk :P + At det går ikke alltid an å vokse, det må jo være en viss lengde på hårene før en kan gjøre det. Mange vil nok ikke vente såpass lenge :D

Anonymous poster hash: 3a2db...bbd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri opplevd et eneste inngrodd hår ved voksing i allefall.

AnonymBruker
Skrevet

Ts igjen. Jeg er kanskje umoden men jeg er 18. Jeg ga etter fordi jeg er livredd for å miste han.

Nå er det gjort og fy f... så vondt det var !!

Jeg bare grein og han ble sur fordi han mente at det ikke kunne være så ille.

Gjest TheRighteous
Skrevet

Ts igjen. Jeg er kanskje umoden men jeg er 18. Jeg ga etter fordi jeg er livredd for å miste han.

Hvorfor gjorde du det? Hvorfor vil du være sammen med en som tvinger deg til analsex mot din vilje? Du må bli kvitt han!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fordi han sier han elsker meg og er stort sett god og snill. Jeg har opplevd mye vondt og vil ikke miste det lille jeg får.

Patrtisk men

Skrevet (endret)

"Stort sett god og snill"?????? Stort sett? Som presser deg til smertefull analsex selv om du ikke vil?

Dette er første gangen jeg sier disse ordene på KG, men her kommer de: DUMP HAM!

Du fortjener så mye bedre. Den typen er en drittsekk.

Endret av Dolce
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

du får voldta han i ræva, og når han etterpå griner av smerte så får du bli sur og si "det kan da ikke ha vært så ille vel?"

Jeg syns virkelig du bør dumpe han. Du skal ikke gjøre noe du ikke vil. Og jeg nekter å tro at han stort sett er snill og god når han presser deg til å gjøre ting du ikke vil, og i tillegg sier at det ikke kunne vært så ille når du ligger der å griner.

Du fortjener sååå mye bedre enn den tosken der.

Anonymous poster hash: 7b973...9e9

• Liker 2
Skrevet

Fordi han sier han elsker meg og er stort sett god og snill. Jeg har opplevd mye vondt og vil ikke miste det lille jeg får.

Patrtisk men

Dette er egentlig bare trist lesing fra ende til annen. Du er ung og lar deg utnytte - det er det som er sannheten.

Du skriver at fordi du har hatt det så vondt, vil du ikke miste det lille du får. Men saken er den at du hverken FÅR eller HAR INGENTING ved å være sammen med denne gutten!

Han sier han elsker deg fordi han vil utnytte deg og de svake sidene dine. En som elsker deg ville ALDRI gjort dette. Det er dessverre sik at jenter som er sårbare og litt svake, er lette ofre - de er veldig godt synlige i terrenget og enkle å snurre rundt lillefingeren.

For som du gir uttykk for, så vil du jo ikke miste ham - og han vet dette - derfor tillater han seg å tvinge deg til ting du EGENTLIG IKKE VIL.

kJÆRE TS : sammen med denne gutten vil du ikke bare miste mer og mer av din egen selvrespekt, du vil også flytte dine egne grenser ufrivillig. Det blir vanskelige sår å lege seinere i livet.

Og om du har hatt det ekstra vondt og vanskelig i livet, ville jeg ha anbefalt deg å være ekstremt mye særere på hvilken gutt som fikk tilgang til sjelslivet ditt.

For du fortjener så mye bedre - og de snille og skikkelige gutta er der ute.

Du har ingen hast, du er ung - livet løper ikke fra deg.

Jeg håper veldig - for din egen skyld - at du ser hva han har gjort og gjør mot deg.

Og at du tar mot til deg og kvitter deg med ham snarest.

Det hjelper ikke at han stort sett er snill og grei - kjærester er ment å være snille og greie HELE TIDEN!

klem til deg

• Liker 3
Skrevet

Ja dette er trist lesing.

Hvis man skal ha analsex så bør man vite litt om det på forhånd, og man må ville det selv og være avslappet. Hvis du IKKE vil det selv og IKKE er avslappet - ja da gjør det vondt.

Man må også ha en sexpartner/kjæreste som er tålmodig og snill og som forstår hvordan analsex kan gjennomføres.

Kjæresten til TS vet tydeligvis ikke hvordan det skal gjøres. Mulig han også er ung og uerfaren - og bare har en fiks ide om at analsex er kult men ingen ide om hvordan han kan få det til å bli en positiv greie for seg og partneren sin.

Skal man bevege seg ut av komfortsonen sin og gjøre nye seksuelle ting så må man ha en partner man er trygg på og som man slapper av med. Sex skal være lystbetont - ikke noe man gjør mot sin vilje for å føye en kjæreste som tydeligvis ikke aner hva han holder på med!

Les litt i linken her om hvordan man kan få analsex til å funke:

https://www.cupido.no/node/224764

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...