AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 Pleier dere som har anal å barbere rumpa ? Jeg har gitt etter for maset hans og vet ikke helt. Vil det ikke stikke veldig hvis jeg barberer ? Vil jo være innbydende også Anonymous poster hash: fe74d...ece
Sphynx Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 Kommer jo an på hårtypen du har der nede. Hos noen stikker det når det gror ut, hos noen gjør det ikke. Stikker det på musa når du barberer den? Og om du barberer den, tar du ikke med rævhåra i samme slengen?
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #3 Skrevet 18. mars 2014 Må se jævlig rart ut der dere sitter med barberhøvel og shaver området rundt kaviarkrysset. Tatt på fersken noen gang? Anonymous poster hash: 30600...4e7
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 barberer der uansett jeg :s ikke deilig å ha doggy style å vite at mannen glaner rett ned i hår ved analen... Anonymous poster hash: ebda4...6e4 6
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #5 Skrevet 18. mars 2014 Vi har mye analsex og jeg tar analbleking. Da blir det lekkert og pent For øvrig reagerer jeg på at du skriver "Jeg har gitt etter for maset hans". Det tolker jeg dithen at du har analsex mot din vilje, og det synes jeg ingenting om. Anonymous poster hash: 1c5e8...9cb 6
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #6 Skrevet 18. mars 2014 Jeg er veldig lys og har lyse hår så nå blir det bare stusset så langt ned det går før det blir bust. Shaving der var et rent helvete. I tillegg syns jeg det blir klamt, kløe og merkelig uten noe hår. Når det i tillegg da er skjeggstubber som gnisser så.... sår rumpe. Anonymous poster hash: ea485...c2b 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #7 Skrevet 18. mars 2014 Jeg bruker epilator der jeg Funker fint for meg. Men er sykt irriterende å ha inngrodde hår.. Lurer av og til på om typen kan kjenne det.. Anonymous poster hash: 3a2db...bbd
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #8 Skrevet 18. mars 2014 Må se jævlig rart ut der dere sitter med barberhøvel og shaver området rundt kaviarkrysset. Tatt på fersken noen gang? Anonymous poster hash: 30600...4e7 Åh kjæresten min har sett meg gjøre det flere ganger, sitter bare på huk i dusjen og shaver under, så ser ikke så helt komisk ut tror jeg. Anonymous poster hash: 27407...3f5
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #9 Skrevet 18. mars 2014 Må se jævlig rart ut der dere sitter med barberhøvel og shaver området rundt kaviarkrysset. Tatt på fersken noen gang? Anonymous poster hash: 30600...4e7 Hva mener du med tatt på fersken? Det er jo en helt vanlig ting å gjøre Anonymous poster hash: 3a2db...bbd 2
mformarte Skrevet 18. mars 2014 #10 Skrevet 18. mars 2014 Jeg shaver alt.. Deilig å være helt glatt 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #11 Skrevet 18. mars 2014 vokser Men synes ikke no om at han presser deg til noe du ikke vil. Var sammen med en lignende fyr før, en egoist av dimensjoner. Husk at du ikke trenger å gjøre noe du ikke er komfortabel med, og ikke vil selv Anonymous poster hash: b17ca...ce2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #12 Skrevet 19. mars 2014 Må se jævlig rart ut der dere sitter med barberhøvel og shaver området rundt kaviarkrysset. Tatt på fersken noen gang? Anonymous poster hash: 30600...4e7 Det er da så mye vi mennesker gjør som ikke egner seg for fremføring. Hvem bryr seg? Anonymous poster hash: e2eb1...c60 1
Chloe- Skrevet 19. mars 2014 #13 Skrevet 19. mars 2014 Må se jævlig rart ut der dere sitter med barberhøvel og shaver området rundt kaviarkrysset. Tatt på fersken noen gang?Anonymous poster hash: 30600...4e7 Sitter?
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #14 Skrevet 19. mars 2014 Ts her. Jeg shaver musa og litt bakover men ikke hele veien. Det stikker veldig når det gror ut. Analbleking syns jeg blir for mye. De må da tåle normal variasjon i hudfargen. Nei jeg har ikke lyst i det hele tatt men han presser og så ser jeg jo hva mennene her inne mener og da tenker jeg at jeg får bare tåle det. Det tar vel ikke så lang tid før han kommerAnonymous poster hash: fe74d...ece
LiseOslo Skrevet 19. mars 2014 #15 Skrevet 19. mars 2014 Jeg shaver meg både foran og bak. Dels fordi jeg liker det selv, dels fordi jeg føler meg renere, og dels av hensyn til de jeg har sex med. Det klødde litt første gangen, men nå er det helt greit
smilo Skrevet 19. mars 2014 #16 Skrevet 19. mars 2014 At du har sagt ja til å forsøke er greit nok, selv om jeg ikke helt er enig at du skal gjøre det bare fordi han vil og menn her inne sier det skal være slik. Men om du etter forsøket finner ut at dette ikke er noe for deg så anbefaler jeg deg å si det. Ellers kan du risikere at du stadig "føyer deg for han" mot din vilje. 2
Gjest Skrevet 19. mars 2014 #17 Skrevet 19. mars 2014 Ts her. Jeg shaver musa og litt bakover men ikke hele veien. Det stikker veldig når det gror ut. Analbleking syns jeg blir for mye. De må da tåle normal variasjon i hudfargen.Nei jeg har ikke lyst i det hele tatt men han presser og så ser jeg jo hva mennene her inne mener og da tenker jeg at jeg får bare tåle det. Det tar vel ikke så lang tid før han kommerAnonymous poster hash: fe74d...ece NEI, har du ikke lyst - så må du ikke tåle det. Ferdig. Det er veldig trist at du i det hele tatt vurderer det. Om han ikke respekterer det du sier - er han en dust. 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #18 Skrevet 19. mars 2014 Ts her. Jeg shaver musa og litt bakover men ikke hele veien. Det stikker veldig når det gror ut. Analbleking syns jeg blir for mye. De må da tåle normal variasjon i hudfargen. Nei jeg har ikke lyst i det hele tatt men han presser og så ser jeg jo hva mennene her inne mener og da tenker jeg at jeg får bare tåle det. Det tar vel ikke så lang tid før han kommerAnonymous poster hash: fe74d...ece Eh. Er du 14 år? Du er klar over at det er en liten mengde menn på forumet, mange av dem sprer bare dritt og er bitre. Det er da ikke representativt eller relevant for 5 kr. Litt bekymret for om du i det hele tatt er gammel nok til å ha sex... Anonymous poster hash: fbb81...808 3
LiseOslo Skrevet 19. mars 2014 #19 Skrevet 19. mars 2014 NEI, har du ikke lyst - så må du ikke tåle det. Ferdig. Det er veldig trist at du i det hele tatt vurderer det. Om han ikke respekterer det du sier - er han en dust. Helt enig. Jeg shaver meg fordi jeg har lyst, ikke fordi noen presser meg til det. Du skal ikke gjøre det hvis du ikke har lyst selv
volvo22 Skrevet 19. mars 2014 #20 Skrevet 19. mars 2014 NEI, har du ikke lyst - så må du ikke tåle det. Ferdig. Det er veldig trist at du i det hele tatt vurderer det. Om han ikke respekterer det du sier - er han en dust. Helt sant ! At kvinner fjerner hårene fordi de selv vil er greit nok,men de bør for all del ikke gjøre det for oss menn. Kjønnshår har da vel aldri skadet noen,tvert imot !
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå