Gå til innhold

Gjett hvorfor personen over deg har den avataren de har


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

du likar sterke menn?

Brukeren jeg har sitert er åpenbart en kvinne som er over gjenomsnittet når det gjelder vekt.

Jeg vil vurdere bruken av dette bildet som en søken om aksept hos andre for egen kroppsfasong. Plus size modellen i dette bildet har tiltrekkende ansiktstrekk til tross for overvekt, og bildet har blitt tatt fra en særdeles appelerende vinkel som gjør at modellen ser opp mot sitt beste. Ved å legge ut et bilde av en tilsynelatende tiltrekkende plus-size model håper brukeren på å få positive kommentarer til eget profilbilde, som indirekte tolkes som komplimenter og støtteerklæringer til egen overvekt.

Et manipulativt grep. Hvorvidt dette har blitt gjort bevisst eller ubevisst er riktignok vanskelig å vurdere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukeren jeg har sitert er åpenbart en kvinne som er over gjenomsnittet når det gjelder vekt.

Jeg vil vurdere bruken av dette bildet som en søken om aksept hos andre for egen kroppsfasong. Plus size modellen i dette bildet har tiltrekkende ansiktstrekk til tross for overvekt, og bildet har blitt tatt fra en særdeles appelerende vinkel som gjør at modellen ser opp mot sitt beste. Ved å legge ut et bilde av en tilsynelatende tiltrekkende plus-size model håper brukeren på å få positive kommentarer til eget profilbilde, som indirekte tolkes som komplimenter og støtteerklæringer til egen overvekt.

Et manipulativt grep. Hvorvidt dette har blitt gjort bevisst eller ubevisst er riktignok vanskelig å vurdere.

Det er meg du skal gjette ikke henne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Stjerner og planeter

Det er meg du skal gjette ikke henne ;)

:hoho:

MinnisMus har tydlegvis venta på denne sjansen.

Ho kunne ikkje tatt meir feil, vel og merka.

Du likar britisk krim?

Endret av Stjerner og planeter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...