Gå til innhold

Gjett hvorfor personen over deg har den avataren de har


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du har røyka mye weed i ungdomstiden din, og kunne ønske du var ung igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du er pen! :)

Du har røyka mye weed i ungdomstiden din, og kunne ønske du var ung igjen.

Har aldri røyka weed, men er heldigvis ung ennå! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er lykkelig gift med mannen i ditt liv

Endret av Skilpadden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har en helt grønn skilpadde fordi du lider av panikk angst og vil ikke nøle med å løpe inn i huset ditt og gjemme deg hvis du skulle møte postmannen eller andre skumle mennesker. Dessuten er du veldig miljøbevisst.

Lucid, du har en avatar av et maskert menneske i fyr og flamme fordi du rett og slett digger satanrock eller så kan det være at du føler deg litt emosjonell og er interessert i sånn emo/goter greier.

Endret av MajorasMaske
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er gamer. :) Syns riktignok Weepinbell ser litt i skumleste laget ut da..

Endret av bippo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mønster og farger.. Kanskje fordi du liker å.. sy? Eller noe. Hm.

Endret av Spaghetti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mønster og farger.. Kanskje fordi du liker å.. sy? Eller noe. Hm.

Du er glad i pasta :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en ekte gamer! Også hører du mye på rock/metal, og har antageligvis brunt hår. Jeg vet ikke om du er mor, men om du er det er du en badass mor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Achlys

Du er mest sannsynlig glad i skilpadder. Kanskje du er en rolig person som tar ting som det kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, folkens, jeg er IKKE treg. Jeg ser på det som humoristisk bare. Tydeligvis er jeg den eneste også. :fnise:

Du er en dyp person som er glad i quotes. Du tenker for mye på alt, egentlig, og det får deg til å bli stresset mer enn nødvendig. Men du er reflektert og det kommer seg egentlig godt ut i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, folkens, jeg er IKKE treg. Jeg ser på det som humoristisk bare. Tydeligvis er jeg den eneste også. :fnise:

HAha, jeg håpet du skulle se på den kommentaren og se at jeg hadde et morsomt glimt i øye når jeg skrev det :D

En annen teori; I drømmetyding betyr skilpadde ofte hell og lykke, og et langt liv. Så kanskje du er veldig vis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HAha, jeg håpet du skulle se på den kommentaren og se at jeg hadde et morsomt glimt i øye når jeg skrev det :D

En annen teori; I drømmetyding betyr skilpadde ofte hell og lykke, og et langt liv. Så kanskje du er veldig vis?

Haha, jeg digger deg. Og jeg skjønte humoren! Men tenkte det var på sin plass å ha bilde av en skilpadde, når jeg allerede nå heter skilpadden :fnise:

Du er glad i hunder! Og er trofast og hjemmeskjær. Du liker mennesker, og er ofte for snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du synes skilpadder er søte

Fordi du synes Liam Gallagher(?) er en skikkelig kjekkas :fnise: (i så fall er jeg enig med deg)

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...