Gå til innhold

Vasker du kroppen før du legger deg om kvelden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mener du kroppsvask med klut eller dusj? Er vel mest praktisk å dusje. Nei jeg dusjer ikke hver kveld, noen ganger dusjer jeg om morgenen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til det, hvis man ikke har gjort noe som tilsier at man trenger det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annenhver eller hver kveld. Synes egentlig at det holder med annenhver, men med trening og sånn så blir det som regel oftere. Liker best å dusje om kvelden slik at sengen er "ren sone", og så vasker jeg meg i ansikt, under armene og nedentil hver morgen.



Anonymous poster hash: 69aa7...2c9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vasker bare hender og ansikt om kvelden. Dusjer heller om morgenen.



Anonymous poster hash: 6724f...dd1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusjer ofte på kvelden, men det er bare av praktiske årsaker pga at jeg foretrekker å trene på kvelden. Og så er det deilig å slippe å bruke tid på å dusje om morgenen når man bare vil stå opp og komme igang med dagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er dødskjedelig å dusje. Hvis jeg er "skitten" :fnise:, dusjer jeg, hvis ikke så lar jeg være.



Anonymous poster hash: 526d4...c5b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hvorfor skulle jeg det?
Skal jo bare ligge helt i ro og alene i senga. Sover godt så om jeg skulle stinke så kjenner jeg det ikke heller. :P
Men dusjer hver morgen. Og noen ganger når jeg har bytta sengetøy dusjer jeg på kvelden bare for at det skal bli ekstra deilig å legge seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dusjer ofte på kvelden pga trening, men om jeg bare har hatt en vanlig, rolig dag så syns jeg det er unødvendig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må dusje opp til to ganger daglig pga. trening, så dusjing på kvelden er unødvendig for meg. Var helt besatt før og MÅTTE dusje om klokken så var fire om morgenen og jeg var utslitt... Glad jeg ikke stresser med det der lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasker føttene før jeg legger meg. Er ikke det vanlig? Tenk så mye skit og støv man drar med seg opp i senga hvis man ikke vasker tottelottene! :sjokkert:



Anonymous poster hash: 7e713...ff9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillelarve

Jeg dusjer på kveldstid om jeg har trent, på morgenen om jeg vil våkne litt opp. Dusjer annenhver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...