Gå til innhold

først positiv test så negativ test litt senere? ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd å bli gravid i et halvt års tid nå. Idag på morgenen tisset jeg uten å teste. Neste gang jeg gikk på do så tenkte jeg at jeg skulle teste bare for moro skyld og da fikk jeg en kjempe svak strek! !

Jeg ble kjempe glad og tenkte at jeg skulle ta en test neste gang jeg tisset også.

Men neste test var helt blank. .. Første test jeg tok så fikk jeg dessverre urin på flere steder enn akkurat der urinen skulle og jeg lurer på om det kan ha gitt falsk positiv test? ? Jeg har drukket et glass saft mellom testene, kan det Ha gjort at den neste ble negativ? ?

Testene mine er slike billig strimler og jeg er vel cirka 6-7 dpo, kan det være for tidlig? Har noen her opplevd det noen gang og likevel Vært gravid?

Anonymous poster hash: a947d...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan være at tisset ditt var mer utvannet andre gang, du må nesten bare vente en dag eller to og så teste igjen.. Jeg testet også først positivt og deretter to negative på samme dag. Jeg fortsatte å teste negativt de neste dagene og i mitt tilfelle var det en såklalt "kjemisk graviditet" eller "streifer".



Anonymous poster hash: eeee2...d92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man stole på en positiv test eller en svak positiv test at det ikke er en kjemisk graviditet? Finnes det noen symptomer ved kjemisk graviditet kontra en ekte graviditet? Hvor lenge kan jeg forvente å få positiv test ved en kjemisk graviditet? Blir streken sterkere for hvert dag under en kjemisk som ved ekte? Får man smerter ved kjemisk? Hvor mange opplever det sånn statistisk sett? Mange spm, ønsker meg bare så gjerne et barn!

Anonymous poster hash: a947d...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...