Gå til innhold

spørsmål om barnebidrag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og barnefar er ikke sammen. Han går på aap, jeg har "vanlig" inntekt med foreldrepenger og overgangsstønad. Far har foreløbig ikke samvær med barnet. Fikk i dag vite at barnefar mottar barnebidrag på rundt 800 i mnd, mens jeg som har fullt ansvar og omsorg sitter med 1080 i mnd. Det bryr meg egentlig midt der sola skinner om han mottar bidrag, pengene trenger han, men trodde ikke at foreldre som ikke har samvær, mottar bidrag?

Anonymous poster hash: 12944...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og barnefar er ikke sammen. Han går på aap, jeg har "vanlig" inntekt med foreldrepenger og overgangsstønad. Far har foreløbig ikke samvær med barnet. Fikk i dag vite at barnefar mottar barnebidrag på rundt 800 i mnd, mens jeg som har fullt ansvar og omsorg sitter med 1080 i mnd. Det bryr meg egentlig midt der sola skinner om han mottar bidrag, pengene trenger han, men trodde ikke at foreldre som ikke har samvær, mottar bidrag?

Anonymous poster hash: 12944...334

Det er kun den som har hovedomsorg for barnet som mottar barnebidrag, det far mottar er nok barnetillegg... Det er et ekstra tilskudd til de som har forsørgeransvar for barn og går på aap eller dagpenger...

Anonymous poster hash: 7ae08...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...