Gå til innhold

Aldri hatt følelser, usikker på legning


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jente på 22 her. Jeg har aldri hatt følelser for noen. Jeg har vært på date med noen gutter/menn, men blir aldri tiltrukket av noen av dem selv om jeg føler vi har mye til felles, og enda mindre blitt forelsket. Når jeg er ute på byen kan jeg i ny og ne se en gutt jeg synes ser fin ut, men føler aldri en tiltrekning. Jeg er faktisk litt ukomfortabel i selskap med gutter.

Jeg har derimot opplevd ofte å se jenter jeg synes er fine. Jeg har aldri vært forelska her heller, men jeg kan ofte se jenter som jeg blir tiltrukket av. Jeg har også følt meg tiltrukket til jenter jeg kjenner, og dette er jenter jeg vet er 150% hetero, og opptatt.

Kan det hende at jeg egentlig liker jenter? Jeg kjenner jeg blir litt forvirra, og så har jeg jo ikke opplevd noen forelskelse som kan skyve det i den ene eller andre retningen.



Anonymous poster hash: 74aed...6c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har vel bare ikke vært forelsket enda?

Men dersom du kun tiltrekkes av kvinner, så er det vel ikke usannsynlig at det er fordi du kanskje er lesbisk?

Blir du tiltrekket av menn?

Jeg ble ikke fullstendig klar over min legning før jeg ble tiltrukket av noen og senere forelsket i noen.



Anonymous poster hash: 37db0...8df
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det hjelper, er jeg 25 og ennå usikker på om jeg er aseksuell eller ei.



Anonymous poster hash: ff954...dd4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig sjelden jeg blir spontant tiltrukket av noen. Som regel må jeg kjenne vedkommende først. Jeg ser jo pene menn, men det gjør ingenting med meg. Det kan jo hende du er sånn som meg?

Når det gjelder om du er lesbisk, så er jo det e mulighet. Eller kanskje bifil? Du får holde mulighetene åpne og når du møter en person du liker godt, så får du prøve å bruke litt tid på å bli kjent med vedkommende. Du får nok følelser en gang du også.



Anonymous poster hash: ac0bc...39e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du føler dette er noe du må finne ut av i nærmeste fremtid kan du jo melde deg inn på gaysir og få kontakt med andre damer.

Anonymous poster hash: 935d0...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig sjelden jeg blir spontant tiltrukket av noen. Som regel må jeg kjenne vedkommende først. Jeg ser jo pene menn, men det gjør ingenting med meg. Det kan jo hende du er sånn som meg?

Når det gjelder om du er lesbisk, så er jo det e mulighet. Eller kanskje bifil? Du får holde mulighetene åpne og når du møter en person du liker godt, så får du prøve å bruke litt tid på å bli kjent med vedkommende. Du får nok følelser en gang du også.

Anonymous poster hash: ac0bc...39e

TS her. Det er mulig det kan ha noe med at jeg ikke har noen guttevenner, og ingen gutter jeg kjenner. Om jeg er en person som trenger å kjenne noen godt for å bli tiltrukket av noen eller få følelser så kan jo dette forklare at jeg ikke blir tiltrukket av noen gutter. Men jeg har også opparbeidet meg en usikkerhet rundt gutter de siste årene som jeg ikke helt vet hvor kommer fra, så jeg føler meg utrolig ukomfortabel i deres nærvær.

Men bør også nevnes at mamma har gjort det ganske klart at jeg ikke får like jenter, så jeg prøver å tvinge meg selv til å finne tiltrekkende ting hos menn. Jeg kan jo se gutter som jeg synes ser bra ut, men det antar jeg at alle kan om begge kjønn.

Anonymous poster hash: 74aed...6c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her. Det er mulig det kan ha noe med at jeg ikke har noen guttevenner, og ingen gutter jeg kjenner. Om jeg er en person som trenger å kjenne noen godt for å bli tiltrukket av noen eller få følelser så kan jo dette forklare at jeg ikke blir tiltrukket av noen gutter. Men jeg har også opparbeidet meg en usikkerhet rundt gutter de siste årene som jeg ikke helt vet hvor kommer fra, så jeg føler meg utrolig ukomfortabel i deres nærvær.

Men bør også nevnes at mamma har gjort det ganske klart at jeg ikke får like jenter, så jeg prøver å tvinge meg selv til å finne tiltrekkende ting hos menn. Jeg kan jo se gutter som jeg synes ser bra ut, men det antar jeg at alle kan om begge kjønn.

Anonymous poster hash: 74aed...6c8

Du må ikke bry deg om hva mamma mener om dette. Er du lesbisk, vil du bli ulykkelig i et heterofilt forhold.

Hva fantaserer du om seksuelt da? Du har vel noen fantasier?

Anonymous poster hash: ac0bc...39e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje aromantisk homoseksuell? Uansett så er det nok du selv som må finne ut av dette TS, selv om vi kanskje kan gi en pekepinn. :)



Anonymous poster hash: ceb04...c55
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Det er mulig det kan ha noe med at jeg ikke har noen guttevenner, og ingen gutter jeg kjenner. Om jeg er en person som trenger å kjenne noen godt for å bli tiltrukket av noen eller få følelser så kan jo dette forklare at jeg ikke blir tiltrukket av noen gutter. Men jeg har også opparbeidet meg en usikkerhet rundt gutter de siste årene som jeg ikke helt vet hvor kommer fra, så jeg føler meg utrolig ukomfortabel i deres nærvær.

Men bør også nevnes at mamma har gjort det ganske klart at jeg ikke får like jenter, så jeg prøver å tvinge meg selv til å finne tiltrekkende ting hos menn. Jeg kan jo se gutter som jeg synes ser bra ut, men det antar jeg at alle kan om begge kjønn.

Anonymous poster hash: 74aed...6c8

Hæ? Har hun sagt du ikke får like jenter? Det er det tåpeligste jeg har hørt.

Ikke hør på henne, du får like akkuratt hvem du vil. Ingen kan bestemme hvem du liker bortsettfra DEG.

Det å prøve å ikke like jenter istedenfor å utforske er veldig usunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har din mot sagt at du ikke får like jenter?



Anonymous poster hash: 37db0...8df
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Vet ikke hvorfor mora mi sier det. Men hun er av en sånn type som synes at nye ting og uvanlige ting ikke er bra (er for en streng asylpolitikk, antar at alle svarte og muslimer er terrorister og kriminelle, å like noen av samme kjønn er bare tull). Og så er jeg også enebarn. Mulig hun tenker at å like en av samme kjønn er ensbetydende med at man ikke vil ha barn, men jeg vil jo ha det, så da forstår jeg ikke helt problemet.

Jeg tror jeg hadde fått akkurat samme problem med mamma om jeg kom hjem med ei jente, som at jeg kom hjem med en muslim.



Anonymous poster hash: 74aed...6c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er 22 år. Du skal leve ditt liv. Da må din mors tankegang legges bort. Fokuset nå er på deg selv. Ikke føl at du må stresse med dette. Jeg vil foreslå at du kommer i kontakt med andre lesbiske, ikke fordi du nødvendigvis er lesbisk, men for at du skal kunne få snakke litt om det du føler. Gaysir.no er en side hvor dette er mulig, og hvor du kan være så anonym som du bare vil. Der er det alltid noen som er flinke til å gi råd.



Anonymous poster hash: 37db0...8df
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...