Gå til innhold

el-test viser el tre dager på rad?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor? Det står jo på de at når man får positiv el-test så er det best å ha sex etter 24 timer og innen 48 timer. Viser den positivt i tre dager, blir jo det feil? Trodde den skulle bli negativ på dag to jeg :(

Redd jeg har pcos...



Anonymous poster hash: f7d86...6f9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikker på du ikke allerede er gravid?

Kan vel ikke være det allerede? Vi begynte å ha sex for tre dager siden, siden dette er min fruktbake periode. Tok test igjen nå istad og nå var faktisk streken svakere enn kontrollstreken, å da betyr det vel at jeg ikke ha el?

Håper da at jeg har det nå eller akkurat har hatt det. Er det mulig?

Hvordan forresten kan det være mulig at jeg er gravid nå? Da måtte jeg blitt det for et par dager siden isåfall da...Men siden den viser negativt nå kan jeg vel ikke være det?

Anonymous poster hash: f7d86...6f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ha lang LH topp. Og det kan være man tester på for konsentrert urin, jeg kan blant annet ikke teste på morgenurin, da er den positiv i flere dager. Så uvanlig er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ha lang LH topp. Og det kan være man tester på for konsentrert urin, jeg kan blant annet ikke teste på morgenurin, da er den positiv i flere dager. Så uvanlig er det ikke.

Ah, ok det forklarer. testet på morgenurin i dag, men når jeg tok midt på dagen var den jo negativ.

Anonymous poster hash: f7d86...6f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...