Gå til innhold

Hoppet over mensen for første gang, vondt i livmor


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har startet på p-piller for første gang, og jeg merker at jeg får samme symptomer på mensen fordeom: kviser, deprimert, litt rosa på toalettpapiret.
Det som er nytt er at jeg har ganske vondt i livmoren min. Jeg hadde ikke dette symptomet før. er dette normalt?



Anonymous poster hash: 4fdd2...c33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, sånne bivirkninger er normalt i starten.

Jeg kan ikke hoppe over mensen, da får jeg småblødninger og menssmerter som ikke gir seg før jeg tar en ukes pause.



Anonymous poster hash: 3dd08...13a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Kan ikke hoppe over, fordi jeg da får menssmerter. Men mensen blir mye kortere når jeg går på p-piller.

Anonymous poster hash: 28679...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lønner seg å gå på P-piller MINST 6 mnd før man utsetter mensen. Da får kroppen balansert seg og symptomer har lettere for å gå bort når du hopper over. Funket utrolig godt for meg, og deilig å være smertefri :)



Anonymous poster hash: 3dd3b...848
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor lenge har du gått på p-pillene? det kan ta litt tid før kroppen vender seg til dem. det er selvfølgelig individuellt hvordan hver enkelt reagerer på pillene. du sier du har kviser og er deprimert (humørsvingninger?) pga mensen, men dette kan også være bivirkninger av p-piller så er ikke sikkert du blir kvitt det. mellomblødninger er også ganske vanlig - i hvertfall i starten. selv har jeg hoppa over mensen siden jeg begynte på p-piller for 5 år siden og har aldri hatt blødninger utenom de få gangene jeg har tatt pause. ville gitt det litt mer tid om du ikke har gått på de så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...