Gå til innhold

Endret hårfargen seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har et barn på 3 mnd og jeg klarer ikke å se for meg hvilken hårfarge han vil ende opp med. Da han ble født, så det ganske mørkt ut, kanskje med noe rødskjær, men det som vokser ut på toppen og foran på hodet nå, ser mer blondt ut. Håret bak og på sidene er fortsatt ganske mørkt. Endret hårfargen til deres barn seg etter fødselen? Når skjedde det i såfall?

Anonymous poster hash: 9bf95...f27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelarve

Jeg har ikke barn da, men jeg vet at jeg skiftet hårfarge. Det gikk fra veldig mørkt til lys-mellom-brunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maman

Her endret det seg fra mørkeblond med litt rødskjær i, til å bli lyseblondt helt uten rødskjær i 1,5 års alder. Øynene endret seg også fra lyseblå til brun, så her var ingenting statisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk fra svart ved fødsel til platinablondt rundt 1 års alderen :)



Anonymous poster hash: 78bcc...a5d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var gutten født med litt mørkt hår. Dette mistet han, og hadde en slags mørk blond farge med svakt rødskjær i fram til han fikk mer "ordentlig" hår. Da han var ca 1,5 år fikk han litt mer lengde og tykkelse på håret, og siden dette har håret vært helt lys blondt. Tipper det blir gradvis noe mørkere med alderen, som hos begge oss foreldre, som var helt lyse på samme alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg kjenner ble født med helt svart hår, men dette falt av og han ble blond.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min hadde tydelig rødskjær hele det første året. Nå er det helt lysblondt, akkurat som både jeg og faren hadde som barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldstemann ble født med mørk brunt hår, og ved 1-års alderen ble det gradvis lysere. Nå er det karamellblondt. De to yngste ble født med sjokoladebrunt hår, og har det fortsatt (6mnd). Far har mørkt hår, så det kan godt hende det ikke forandrer seg noe særlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og søstra mi ble født med mørkebrunt hår og var platinablonde innen vi fylte 1 år. Min 4 mnd gamle baby har allerede gått fra mørkebrunt til lysebrunt med litt rødskjær, regner med at hun blir blond ganske snart hun også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble født med masse svart hår. Så ble det kjempelyst fra 1-6 år. Deretter mørkere og mørkere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min ble født med litt lysebrunt hår. Nå er hun 1 år, og det er veldig lyst,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Det er vanlig at babyer blir født med mørkt hår, uansett hva de ender opp med senere.

Begge mine ble født med mørkt hår, den ene er fortsatt mørk, den andre er ganske blond.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min ble født blond, skiftet til rødt.

Hans onkelbarn ble født med svart hår, skiftet også til rødt.

Min søster var skalla til hun var 2 år. Endte opp med blondt hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er født med svart hår, har veldig mørkt brunt hår i dag.

Datteren min er samme greien.

Mannen min var også svart i håret, men ble gradvis lysere rundt ett år, og endte som mørkblond.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble født med svart hår, mine søsken og. Brodern er ennå svart mens jeg og søster er mørk blonde.

Sønnen min ble født nesten blond, han er nå litt mørkere, han er 5 mnd.

Anonymous poster hash: 51789...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...