Gå til innhold

Har dere sett noen av toppbloggerne i virkeligheten, og blitt forundra over ulikheten fra bilder?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har sett Ulrikke Lund og Malin hammersgaard.

Er noen år siden jeg så Ulrikke, det var før hun begynte med operasjonene. Men hun så helt lik ut som på bloggen :)

Malin var også helt lik som på bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har sett Idasmil og fashiondiaries IRL. Førstnevnte kjente jeg nesten ikke igjen! Utrolig mye redigering:/

Anonymous poster hash: 5d0e0...437

Idasmil ser jo veldig bra ut på bilder hun tar og legger ut av seg selv.. Men det ligner LANGT i fra det vi så i charterfeber.. Så er det mye redigering på gang der eller? For jeg syns ikke hun var noe særlig pen i charterfeber.. No offence, men nå ser hun jo kjempe pen ut på bilder.. Så må være en del redigering..eller?

Anonymous poster hash: 45a40...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med livingdoll da? Hvordan så hun ut irl?

Anonymous poster hash: 85503...2b7

Jeg har sett henne i Oslo, og hun er naturlig søt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

FHM-Anette Sokness er ihvertfall tusen ganger penere på bilder. Ikke pen i virkeligheten og normal kropp og smellvakker med heit kropp på bilder, hvordan får de det til?! Blir ugjenkjennelig på bilder selv, men på en veldig negativ måte (hører det hele tiden så har vel 5 bilder på face eller noe) syns disse bloggerne er heldige som kan se så fine ut på bilder, juks eller ikke.

Anonymous poster hash: 3c6d2...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

FHM-Anette Sokness er ihvertfall tusen ganger penere på bilder. Ikke pen i virkeligheten og normal kropp og smellvakker med heit kropp på bilder, hvordan får de det til?! Blir ugjenkjennelig på bilder selv, men på en veldig negativ måte (hører det hele tiden så har vel 5 bilder på face eller noe) syns disse bloggerne er heldige som kan se så fine ut på bilder, juks eller ikke.

PS, så ikke overskriften "toppblogger" men hun har blogg ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes hun så ekstremt billig ut. FHM-modeller er jo bare så utrolig trashy.

Anonymous poster hash: d4b0e...ddd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg møtte TCMN på byen da jeg bodde på Gran Canaria. Hun løp(sjanglet) mot meg, helt superdritings, og spurte om jeg kunne hjelpe henne å løpe fra politiet, fordi de prøvde å kaste henne ut fra utestedet. Den minimale kjolen hennes hadde sklidd opp til langt over trusekanten.. Så ja, hun er ganske lik :fnise:

Møtte også Julia Nyland og Lars Tangen der nede. Julia så veldig anonym ut. Lars er Lars.

Før jul holdt jeg nesten på å kjøre over Linnéa Myhre da hun hastet ut i en sidegate på Majorstuen, haha. Hun ser veldig alvorlig ut, men hun er jo slående vakker da.

Ulrikke Lund er kjempesøt og liten i virkeligheten. Andrea Badendyck derimot, virker bare utrolig overlegen.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KeyserSoze

Når man går alene i byen kan man da fort se overlegen ut med musikk på ørene og tankene flyr. Betyr ikke man er overlegen

Går ikke å gliser masse tiø fremmende i byen jeg heller. Så da er jeg vel overlegen jeg også :P

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har sett OsloinChanel i virkeligheten, og synes hun ser lik ut som på bloggen. Hun har et vakkert karakteristisk og naturlig pent utseende, synes jeg, og jeg tror ikke hun er en overforbruker av photoshop på bloggen sin.

Faktisk synes jeg hun er enda finere i virkeligheten, men det er kanskje fordi hun er så sympatisk og morsom også? :)

Anonymous poster hash: 31ec0...13c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk meg på Hedda i Trondheim, ufattelig vakker jente! Tror ikke hun photoshopper seg i det hele tatt egentlig, like vakker som på bloggen. Hun har forresten en veldig bra blogg synes jeg, skriver bra og ærlig.

http://hedda.blogg.no

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Snublet over FF et par ganger, sett Ida Wulff og Livingdoll også. Ida er innmari pen, og livingdoll er supersøt.

FF ser ut som på bloggen, bare ikke så syltynn.

Anonymous poster hash: aedf9...2c2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Idasmil er UMULIG å kjenne igjen. Bloggen og irl (charterfeber) ser jo ut som to forskjellige personer. Tto som ikke engang er i slekt liksom :sjokkert:

Anonymous poster hash: aedf9...2c2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk meg på Hedda i Trondheim, ufattelig vakker jente! Tror ikke hun photoshopper seg i det hele tatt egentlig, like vakker som på bloggen. Hun har forresten en veldig bra blogg synes jeg, skriver bra og ærlig.

http://hedda.blogg.no

Det er den styggeste klesstilen jeg noensinne har sett på en norsk blogg!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker ikke på klærne hennes, men på henne som på personlighet i det hun gjenspiller i det hun skriver på bloggen.

Skal innrømme at klesstilen hennes overhodet ikke appelerer til meg, men det er ikke det jeg tenker på.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har sett Cath in the City. Hun var like pen, men det er tydelig at hun redigerer bort mye uren hud i pannen.

Anonymous poster hash: 8ff79...021
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ida Wulff var faktisk helt nydelig i virkeligheten. Litt sånn slående, faktisk. Hun virker jo også nå som at hun har roet seg, blitt voksen og tar ansvar for sitt eget liv, så bra for henne :)

Vet ikke om hun kalles "toppblogger", men June (Sundet, nå Holm) var ganske ulik slik jeg har sett henne på bloggen hennes. Ikke på en dårlig måte egentlig, hun hadde mindre sminke, høyere og "vanlig" frisk ungdom-typ.

Lene Orvik hadde alt for mye sminke på første gang jeg så henne. Du så lagene, og personlig syns jeg sånt er unødvendig. Pluss at jenta er jo vakrere uten, så hvorfor hun lasse på skjønner jeg ikke (landet på Vigra på samme fly en gang, da nesten uten sminke, kjempeflott jente).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Har sett nettenestea, like flott i virkeligheten som på bloggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ida Wulff var faktisk helt nydelig i virkeligheten. Litt sånn slående, faktisk. Hun virker jo også nå som at hun har roet seg, blitt voksen og tar ansvar for sitt eget liv, så bra for henne :)

Vet ikke om hun kalles "toppblogger", men June (Sundet, nå Holm) var ganske ulik slik jeg har sett henne på bloggen hennes. Ikke på en dårlig måte egentlig, hun hadde mindre sminke, høyere og "vanlig" frisk ungdom-typ.

Lene Orvik hadde alt for mye sminke på første gang jeg så henne. Du så lagene, og personlig syns jeg sånt er unødvendig. Pluss at jenta er jo vakrere uten, så hvorfor hun lasse på skjønner jeg ikke (landet på Vigra på samme fly en gang, da nesten uten sminke, kjempeflott jente).

Helt enig! Har sett lene orvik ved å gå forbi henne, men også da jeg satt inne i en trikk. Begge gangene så jeg tydelig hvor mye sminke hun hadde. Husker spesielt at hun hadde mye rouge i kinnene. Veldig markert grunnet sminken. Så det du sier, stemmer faktisk.

Anonymous poster hash: a43d4...a9b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og jeg hørte stemmen til Rannveig Heitmann på Strømmen storsenter..... akkurat like nasal og motbydelig som jeg har hørt på videblogg og på div tv-programmer..... :fnise::fnise::fnise:

Anonymous poster hash: 217f9...519
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...