Gå til innhold

Sex og mensen - splittet fra "Han gjorde det slutt pga mensen"


Gjest Blanchefleur

Anbefalte innlegg

Ikke redd for rumpa mi nei. Han synes rumpehullet var ekkelt. Det er jo der bæsjen kommer ut. Ingenting han ville stirre på. Det at han ikke liker bæsj og analsex gjør han ikke homo. Mange par som liker misjonær osv.

Typisk homo, det der.

Anonymous poster hash: 1799f...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OT men; hvis dette var snakk om silikonpupper var han ikke en puppemann i ordets rette forstand nei.

En mann kan jo teoretisk ha fobier mot det meste, men gitt nytelsesgraden for en mann som har analsex trumfer dette enhver ulogisk brist som å være redd for det "skitne". Det er uansett helt normalt å vaske endetarmen før man setter igang med slike risikoaktiviteter.

Hæ? Hvem sine silikonpupper snakker du om?

Han vet ikke hva slags nytelse det gir, for det byr han imot å prøve å stikke tissen sin inn der. Så det argumentet funker dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanchefleur

Ikke redd for rumpa mi nei. Han synes rumpehullet var ekkelt. Det er jo der bæsjen kommer ut. Ingenting han ville stirre på. Det at han ikke liker bæsj og analsex gjør han ikke homo. Mange par som liker misjonær osv.

Haha. Jeg kan ikke påstå at du gjør en god figur i denne tråden.

At du personlig ikke liker analsex smitter også over på mannen. Ingenting er vel mer sexy enn å se at partneren nyter det du gjør. Personlig blir jeg veldig tent av å se hvor gira en mann kan bli over bra analsex, så det er en god sirkel.

Misjonæren kan være en grei variasjon som alt annet, men det lykkelige ekteskapet finnes ikke under dyna i misjonæren kl 2300 hver fredag og lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk homo, det der.

Anonymous poster hash: 1799f...4f7

Typisk homo fordi han ikke vil ha analsex. Her er logikken på topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk homo fordi han ikke vil ha analsex. Her er logikken på topp!

Nei, pga det du skrev. Rumper var 'ekkelt og homofilt' for ham.

Anonymous poster hash: 1799f...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skrev at han ikke engang kunne knulle deg bakfra fordi han var redd for å se rumpa di.

Anonymous poster hash: 1799f...4f7

Det var da fælt til kverulering og avsporing da!

Anonymous poster hash: 9c63b...5e7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var da fælt til kverulering og avsporing da!

Anonymous poster hash: 9c63b...5e7

Prøver bare å opplyse den stakkars damen om at heterofile menn ikke er så redd for rumper som hun beskriver eksen sin.

Anonymous poster hash: 1799f...4f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Jeg kan ikke påstå at du gjør en god figur i denne tråden.

At du personlig ikke liker analsex smitter også over på mannen. Ingenting er vel mer sexy enn å se at partneren nyter det du gjør. Personlig blir jeg veldig tent av å se hvor gira en mann kan bli over bra analsex, så det er en god sirkel.

Misjonæren kan være en grei variasjon som alt annet, men det lykkelige ekteskapet finnes ikke under dyna i misjonæren kl 2300 hver fredag og lørdag.

Hvem har sagt jeg ikke liker analsex? Jeg elsker analsex. Jeg og typen har det hvertfall en gang i uken. Det var exen som ikke ville ha det, ikke jeg. Hadde jeg hatt mensen så hadde jeg gladelig hatt analsex hver dag. Men dette handler ikke om meg. Jeg synes bare det er teit å si at alle damer må like analsex for å unngå å være kjipe.

Videre så har jeg og typen så og si aldri misjonærsex fordi vi begge foretrekker doggy.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, pga det du skrev. Rumper var 'ekkelt og homofilt' for ham.

Anonymous poster hash: 1799f...4f7

Kontekst kjære deg. Rumpa mi var fin synes han. Men rumpehull og analsex var udigg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontekst kjære deg. Rumpa mi var fin synes han. Men rumpehull og analsex var udigg.

Han var så redd for å se rumpehullet ditt at han ikke kunne ta deg bakfra, skrev du.

Det er homofobt og ikke noe annet.

Anonymous poster hash: 1799f...4f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver bare å opplyse den stakkars damen om at heterofile menn ikke er så redd for rumper som hun beskriver eksen sin.

Anonymous poster hash: 1799f...4f7

Hun snakket om èn mann, ikke menn generelt.

Har forøvrig rapportert avsporingene.

Anonymous poster hash: 9c63b...5e7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var så redd for å se rumpehullet ditt at han ikke kunne ta deg bakfra, skrev du.

Det er homofobt og ikke noe annet.

Anonymous poster hash: 1799f...4f7

Dette blir for dumt. En uheldig måte å skrive en setning på gjør ikke en mann homofob. Å ikke like doggy, eller analsex, eller utseende på et brunt skrukkete rumpehull gjør ikke en mann homofob. Å ikke like homofile derimot, det gjør en mann homofob. Ferdig snakka.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun snakket om èn mann, ikke menn generelt.

Har forøvrig rapportert avsporingene.

Anonymous poster hash: 9c63b...5e7

Hvorfor føler du et behov for å opplyse meg om det? Du avsporer tråden med pisset ditt.

Anonymous poster hash: 1799f...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette blir for dumt. En uheldig måte å skrive en setning på gjør ikke en mann homofob. Å ikke like doggy, eller analsex, eller utseende på et brunt skrukkete rumpehull gjør ikke en mann homofob. Å ikke like homofile derimot, det gjør en mann homofob. Ferdig snakka.

'Alt med rumpe' var ekkelt for ham, skrev du.



Anonymous poster hash: 1799f...4f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke særlig kjent med fenomenet anal- og oralsex altså?

I et forhold et det normalt å tilfredstille hverandre seksuelt.

Nå har jeg ikke mensen lenger på grunn av hormonspiral, men under mensen var jeg ofte løs i magen noen dager. Men for all del, hvis han ville tørket opp griseriet etterpå, så skulle han gjerne fått ta meg i toer'n.

Anonymous poster hash: e5665...2df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har rifter spiser du for for lite fiber og du bør drikke mye vann. Ved ømfintlig håndtering vil disse bli borte, og du skal selvfølgelig avstå fra analsex så lenge du har dem. Men det er noe som går over med et godt kosthold og en aktiv livsstil.

Eeeh. Han liker ikke analsex. Hun liker ikke analsex. Allikevel skal hun jobbe hardt for å få det til, slik at hun som ikke liker analsex skal presse han som ikke liker analsex til å gjennomføre det - bare fordi du mener at det er det eneste saliggjørende? Hallo? Noen hjemme?

(For the record, selv digger jeg analsex, både giving og receiving, men jeg skjønner at alle ikke har samme preferanser som meg.)

Anonymous poster hash: e5665...2df

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Igjen, kjipe damer er c-vare hos menn og dere havner på søppeldynga. Hvorfor skal en mann holde ut med en kvinne som er så kjedelig at hun ikke kan ha sex selv om hun blør litt? De færreste blør litervis med blod, og det er da vitterlig tilgjengelig ting som tamponger osv. I tillegg finnes det både p-piller og spiraler som minsker blødningsmengden.

Analsex er ikke vondt, det er meget behagende når det gjøres rett. Det er kanskje vondt i 30 sek- 1 min, men det er det.

Jeg skjønner godt at menn heller velger å bruke tid, krefter og ressurser på kvinner som ikke kommer med mensenunnskyldningen 7 av 30 dager.

Jeg liker også analsex, men sammen med min menstruasjon kommer det også en murrende dårlig mage, jeg tror verken jeg eller han har lyst på analsex da.. Men jeg rynker og suger han jo så klart når jeg er i form til det, men det er ikke noe krav fra han sin side. Vi har faktisk respekt for hverandre :0 tro det eller ei. I tillegg har jeg en kronisk tarmsykdom, som gjør at magen min veldig sjeldent føler seg bra nok til å bli tatt i rumpa,

Men som sagt, mannen min tenker heldigvis litt lenger enn snoppen sin, og det er ikke synd på han, til vanlig har vi sex hver eneste dag så lenge noe ikke dukker opp for en av oss!

Anonymous poster hash: b7b27...250

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeh. Han liker ikke analsex. Hun liker ikke analsex. Allikevel skal hun jobbe hardt for å få det til, slik at hun som ikke liker analsex skal presse han som ikke liker analsex til å gjennomføre det - bare fordi du mener at det er det eneste saliggjørende? Hallo? Noen hjemme?

(For the record, selv digger jeg analsex, både giving og receiving, men jeg skjønner at alle ikke har samme preferanser som meg.)

Anonymous poster hash: e5665...2df

Venter spent på hvordan Blanchefleur takler denne...

Anonymous poster hash: 4e07d...3a1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Visste ikke at det var en lov som sa at man MÅ ha analsex? Trodde man hadde sex slik man selv syns er godt, jeg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tampongen går ett sted, penisen ett annet.

Det sier han nok bare fordi han vet at du hater det.

Mer du lurer på?

Oi, uvitenhet... Tampong og kuk går i samme hull ja. Det eneste andre "hullet" du finner i det området er urinrøret, og jeg vil ikke anbefale å putte hverken tampong eller kuk dit :-S

Forøvrig, så finnes det menn som også synes det er viktig at kvinnen skal nyte, og dermed ikke KUN er opptatt av egen tilfredsstillelse :-)

Anonymous poster hash: 1c325...915

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...