Gå til innhold

Klarer ikke oppnå orgasme ved slikking


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Synes det er utrolig deilig å bli slikket..men alikvell så klarer jeg ikke oppnå orgasme av det, typen er flink med tunga og han holde på lenge men alikevell får jeg det ikke til, så det ender alltid med at han må gå over til å brule fingeren, og da kjenner jeg mye mer, pluss at det føles nesten bedre og da klarer jeg oppnå orgasme lett som bare det..

Synes det er synd jeg aldri hat fått orgasme av slikking, og har veldig lyst på en..

Fler som har det sånn?

Anonymous poster hash: 359db...eba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er svært vanlig. Det er faktisk ikke slik at alle kvinner klarer å oppnå alle typer orgasmer :)



Anonymous poster hash: a5cb5...09e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sereste

Ja, det er svært vanlig. Det er faktisk ikke slik at alle kvinner klarer å oppnå alle typer orgasmer :)Anonymous poster hash: a5cb5...09e

Synd det der, hehe. Klarer heller ikke oppnå vaginal orgasme jeg.. Men har hørt at man kan lære seg det...vel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

70% oppnår ikke vaginal orgasme, så det er ikke så rart ...

Vi har de fleste nervene utenpå.



Anonymous poster hash: b8be4...9ae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona får ikke vaginal orgasme, men liker veldig godt at jeg fingrer og slikker klitoris. Etter hvert bruker hun selv vibrator på klitoris mens jeg fortsetter mitt "arbeid". Deilig å se når orgasmen kommer; begynner som en lett skjelving nederst på lårene og sprer seg videre oppover og blir kraftigere etter hvert og ender med sterke, ukontrollerte rykninger i sentrum - kombinert med kraftige stønn. Deilig, deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er svært vanlig. Det er faktisk ikke slik at alle kvinner klarer å oppnå alle typer orgasmer :)Anonymous poster hash: a5cb5...09e

Ja, det er svært vanlig. Det er faktisk ikke slik at alle kvinner klarer å oppnå alle typer orgasmer :)Anonymous poster hash: a5cb5...09e

Beklager, men må bare spørre.. Svarer du deg selv nå?? Samme profilbilde nemlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager, men må bare spørre.. Svarer du deg selv nå?? Samme profilbilde nemlig:)

Om du ser nøye, så ser du at det er forskjellige personer.

Anonymous poster hash: 08258...020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer heller ikke ved slikking/tunge, trenger også litt kraftigere stimuli med fingre :) men er så heldig at jeg lett får vaginal orgasme - vi er alle forskjellige :)



Anonymous poster hash: 8dba4...995
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan han ikke bruke tunge og fingre samtidig? Det er jo verdt å forsøke...



Anonymous poster hash: 94ffc...291
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tunge og fingre samtidig gjør at det går fortere for meg i hvertfall.

Ellers så får jeg lettere orgasme hvis jeg blir slikket av ei jente fremfor en gutt/mann. Min erfaring er at jenter (naturlig nok) veit mer om hvordan det skal gjøres "riktig"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...