Gå til innhold

Bør kvinneguiden fjerne muligheten for å være anonym?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Burde ikke fjerne AB, men stramme inn kraftig på hva slags innlegg man kan skrive som AB. Da burde det kun være sensitive innlegg som tillates. Hovedproblemet nå er at folk kommenterer i andres tråder som AB, helt uten at det man skriver er sensitivt. Hvis man ikke kan mene noe under eget nick så er det antagelig best å ikke skrive det overhodet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Heller ta vekk ab på viser emner som tv serie tråden. Det er ingen grunn til å være anonym når du diskuterer en tv serie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ikke kan mene noe under eget nick så er det antagelig best å ikke skrive det overhodet.

Hvorfor ikke, om jeg får spørre? Du er kanskje en av dem som er overbevist om at det bare er brukere med nick som "står for det de sier" som det så fint heter. Tror du virkelig at du er sånn interessant at folk går rundt og tenker "wow, floskelfrosk mener sånn-og-sånn"? Da foreslår jeg at prøver å balansere livet ditt med noe som ikke er Kvinneguiden, slik at du slipper å bygge hele ditt selvbilde på hva folk tror eller ikke tror om deg her inne.

Anonymous poster hash: 0c795...885

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du anonym selv egentlig? Alle AB har en kode så det er lett å se om samme AB poster flere ganger i samme tråd

Vel, den datoen har vi ikke passert enda. Men ta nå endelig sorgene på forskudd liksom

Sorry jeg mente 9/6/2013! Og det var skikkelig ille assa! Jeg blir helt satt ut av hvor frekke folk kan være.

Anonymous poster hash: 047dd...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry jeg mente 9/6/2013! Og det var skikkelig ille assa! Jeg blir helt satt ut av hvor frekke folk kan være. Anonymous poster hash: 047dd...7dc

Jeg skjønner. Er så mange onde folk som kan si de mest grusomme ting at det ikke virker menneskelig

Anonymous poster hash: fa3cd...82c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns debatten om å fjerne ab-bruken er helt bak mål. La folk få bruke den som de vil, så lenge ingen bruker det imot kg reglene. Det er nok av brukere under nick som hetser og gud vet hva.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pheel

JA.

Kunne derimot vært greit å hatt muligheten til å være AB på egne tråder, men ikke på svar i andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Jeg syns debatten om å fjerne ab-bruken er helt bak mål. La folk få bruke den som de vil, så lenge ingen bruker det imot kg reglene. Det er nok av brukere under nick som hetser og gud vet hva.

Men det er bedre man er under nick slik man vet hvem som er slem og stygg mot deg i en tråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er bedre man er under nick slik man vet hvem som er slem og stygg mot deg i en tråd?

Tja, jeg tror at noen ganger er det enklere å gi slipp på det om den andre er anonym. Brukernavn kan jo etse seg inn i hukommelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...