Gå til innhold

Forskjell


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde dere blitt såret/skuffa hvis din kommende far til bebin i magen ikke ville lastet ned "gravidapp" som man kan ha på tlf for å følge graviditeten eller ikke var interessert i å høre om utviklingen uke for uke? Men han laster ned app om barnet han har før før ang. utvikling osv.? Bare lurer om jeg er veldig følsom eller om andre også hadde reagert?

Anonymous poster hash: 12e3d...56c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei, hadde nok ikke blitt skuffa for det der med appen - men hadde nok blitt det hvis det var totalt mangel på interesse hos ham. Når det er sagt så er graviditeten noe du kjenner på mer enn han, og har hørt mange som har sagt at det faktisk ikke helt har gått opp for pappaen før nurket ligger i armene hans. :) Ville ikke lagt så alt for stort forventningspress på ham, og heller snakket med ham om ting du mener han konkret kan gjøre for at du føler deg mindre alene i graviditeten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Han har jo vært gjennom det før så han vet jo hva som skjer.

Nei, for de var ikke sammen og barnematen fant ikke ut at hun var gravid før hun var halvveis.

Anonymous poster hash: 12e3d...56c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for de var ikke sammen og barnematen fant ikke ut at hun var gravid før hun var halvveis.

Anonymous poster hash: 12e3d...56c

Barnemoren*

Anonymous poster hash: 12e3d...56c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, kunne aldri falt meg inn å foreslå det for han en gang. Tror du må innse først som sist at selve svangerskapet er ikke så spennende for han som for deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hadde fått hjertestopp om mannen min hadde lasta ned noe gravid app. Hjelpes, menn interesserer seg på en litt annen måte og blir ikke opphengt som kvinner blir.

Anonymous poster hash: a6db9...932

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste menn driter glatt i hele ungen før den er født. Seinere blir det mer interessant.



Anonymous poster hash: 6ec4d...133
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dere blitt såret/skuffa hvis din kommende far til bebin i magen ikke ville lastet ned "gravidapp" som man kan ha på tlf for å følge graviditeten eller ikke var interessert i å høre om utviklingen uke for uke? Men han laster ned app om barnet han har før før ang. utvikling osv.? Bare lurer om jeg er veldig følsom eller om andre også hadde reagert?

Anonymous poster hash: 12e3d...56c

At han ikke laster ned en app er vel ikke saa farlig, men er han ikke interessert i det hele tatt?

Hvor langt er du paa vei? Samboeren min har 2 barn fra tidligere forhold, saa jeg har aldri forventet at han skal vaere like gira som meg naar det gjelder detaljer om utviklingen til fosteret. Men han er veldig flink til a gi ekstra oppmerksomhet og viser at en bryr seg/er interessert paa andre maater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...