Gå til innhold

Når fikk du mage?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor langt var du på vei før du begynte å få mage? :)

Og når begynte du å bruke mamma-bukser og kjøpe mamma klær?



Anonymous poster hash: b6679...8b8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynte med mammabukser da jeg var litt over 20 uker på vei tror jeg. Magen kom snikende fire-fem-seks uker før det (men mest luft i begynnelsen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Magen viste da jeg var 20 uker, så egentlig bare litt chubby ut til jeg var 7 mnd på vei, da kom gravidmageformen. Mine pregnancypants var en buksestørrelse opp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jørild

Rundt uke 12 denne gangen. I uke 16 fikk jeg kommenterer på magen. Nå er jeg flergangs.

Første gang kom ikke det en liten bulk for i uke 16 og gravidklær trengte jeg ikke før uti uke 20 og vel så det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne se det da jeg var 16-17 uker på vei, men den poppet ikke ordentlig ut før uke 22. :) Spent på neste gang, antar den kommer tidligere da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg viste ikke at jeg var gravid engang før jeg var nærmere 19uker på vei. Magen kom en uke seinere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare litt over 5 uker på vei, og jeg føler at magen buler.. men har lest litt om det.. og det er ofte bare luft? Det går vel over antar jeg.. også kommer den "ordentlige" babykulen om over 10 uker da :P

TS



Anonymous poster hash: b6679...8b8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang litt mage i uke 20, mammabukser et par uker før det. Andre gang mammabukser fra uke 8, utrolig mye luft denne gangen, hadde ikke sjangs til å få lukket mine vanlige bukser etter det. Hadde mage allerede fra uke 11, nå i uke 14 får jeg gratulerer fra alle jeg møter, ser ut som jeg er omtrent halvveis.

Anonymous poster hash: 6b715...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært oppblåst siden uke 6. Nå er jeg i uke 16, og det har kommet en liiiten kul nederst på magen. og fortsatt luft. :fnise:



Anonymous poster hash: 2f8d4...e49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magen poppet ut i uke 18/19, da var det ikke lenger mulig å skjule den! Men begynte med gravidbukser fra uke 12 fordi jeg synes de vanlige buksene klemte ubehagelig nederst på magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mage veldig tidlig, men det var nok luft i starten :) Kjøpte min første mammabukse i uke 12. Ikke fordi jeg absolutt måtte, men det var veldig mye mer behagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...