Gå til innhold

Spørsmål om hvordan en kvinne tenker :o Og dominant/slave sextips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Nylig har jeg og dama prøvd oss såvidt ut på bondage, vet ikke helt om jeg kan kalle det bondage da det er en veldig "svak" versjon av det, jeg binder henne fast med henda på ryggen / foran (kommer an på stillingen hun er i). Jeg starter da med å slikke henne, etter å ha kost med resten av kroppen hennes ellers i etpar minutter først. Så begynner jeg å slikke som sagt, og etter hvert lar jeg fingrene ta over, dette liker hun veldig! Nå kommer vi til det jeg lurer på hva hun mente med hva hun sa en gang før vi startet,

Hun har sagt at hun tidligere HAR prøvd anal-sex, og at hun likte det, MEN jeg vet ikke om jeg er komfortabel med å penetrere det hullet for å si det sånn, KANSKJE.

Uansett, hun sa at hun likte det godt å bli fingret rundt omkring endetarmsåpningen, dette er noe jeg kan klare, så jeg kjører på, og hun blir jo kåtere og kåtere mens jeg fingrer hun i fitta og "kiler" henne rundt omkring rundt rumpehullet, her kommer det egentlige spørsmålet til hva hu sa da : for jeg spurte henne, men hva om fingeren min går inn mens jeg fingrer deg nedentil? så svarer hun kjapt : jaja men det gjør jo ikke noe! Om det er noe problem for deg, kan du jo bare bruke en kondom på fingeren eller noe i tilfelle? :)

Så utifra det her, virker det som hun vil at jeg nesten skal ta en i rumpa hennes også ? Vet jeg burde spørre henne, og har ikke noe i mot akkurat det der siden vel så lenge hun er fornøyd er jeg fornøyd :P men jeg synes det blir feil å spørre : Forresten, mens jeg holder på å fingrer deg, vil du at jeg skal ta en finger i rumpa også?! Eller skal jeg evt bare prøve engang også se hva hun gjør ? om hun sier nei er det jo nei, ikke noe problem for meg i det hele tatt, men er litt ehm ikke flaut men føler det blir så dumt å spørre :P hun hintet nærmest til det etter min mening, eller ?

Så til spørsmål 2 : mens vi holdt på med bondage og jeg var sjefen (woohooo! kunne sjefe på dama!) var jeg den dominerende (tydeligvis!) Så jeg valgte teasing teknikken, dvs jeg pulte henne til vi nesten kom begge to, så stoppet jeg å fortsatte med hendene istedenfor, så var det i doggy, hvor hun sa oppgitt mens hun stønnet "ååååh" ja, veldig merkelig kombinasjon :P Som at hun var oppgitt over å ikke få lov og komme, noe som var planen min, jeg penetrerer henne da igjen mens hun står der så fint på alle fire, denne gangen jokker jeg bare litt, og stopper, mens jeg fortsatt er inni henne, hun begynner da å jokke for harde livet i håp om at jeg skal bli med på leken, men da trekker jeg meg ut, og fortsetter håndarbeidet igjen :P Herregud så morsomt! MEN, vet dette er en av mange taktikker å bruke når man har seg som dominant og "slave" eller hva jeg nå skal kalle det altså å tease slaven til hun rett og slett til slutt BER om å få lov til å komme, men jeg vil gjerne prøve ut andre metoder også, vi har tatt i bruk klasking på rumpa og puppene ( ikke hardt men nok til at hun liker det).

Noen her som har videre erfaring på feltet? jeg har hørt så mye om det men ikke vet jeg om hva vi kan prøve neste gang, kanskje noen idèer ?



Anonymous poster hash: 4ca03...e7b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, det virker som om hun er veldig klar for en finger i rompa ja. :D

Du kan jo bare kile litt innafor, og hvis hun stønner og lager godlyser kjører du den forsiktig litt lenger inn?

Det beste jeg vet er en finger ut og inn av rompa. Sakte helt ut og helt inn igjen. Mmmmh.



Anonymous poster hash: d4119...1dc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*godlyder, ikke godlyser. *fnis*



Anonymous poster hash: d4119...1dc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det virker som om hun er veldig klar for en finger i rompa ja. :D

Du kan jo bare kile litt innafor, og hvis hun stønner og lager godlyser kjører du den forsiktig litt lenger inn?

Det beste jeg vet er en finger ut og inn av rompa. Sakte helt ut og helt inn igjen. Mmmmh.

Anonymous poster hash: d4119...1dc

Deilig å bruke fingeren der også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et supert tips for anale fingergleder, søk på finger cots på ebay. Små "fingerkondomer" som er kjempebillige, så slipper dere å kjøpe dyre kondomer bare for litt rompekos. :)



Anonymous poster hash: d4119...1dc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del, hun er overklar for en finger i rumpa ;) Enten bruker du bare en ren finger, og husker på hvilken så du ikke putter den samme inn i skjeden (ikke bra ift infeksjon), eller engangshansker.

Ellers tåler rumpa ganske mye mer enn du kanskje tror av ris og klaps, så jeg ville prøvd å slå hardere og presse henne litt der. Eller ta av deg beltet og rise henne med det (da må du begynne pent, dette svir langt mer enn håndflaten fin gjør)

Anonymous poster hash: 298ea...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper bare hu blir fornøyd med en finger og ikke vil ha noe som er større. Har hørt mange si analsex er deilig fordi det er trangere der men tror ikke det er noe for meg. Med mindre hu bønnfaller meg om å gjøre det skjer det nok ikke :P

-TS

Anonymous poster hash: 4ca03...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...