Gå til innhold

Har du vært / eller er i forhold med en med liten penis?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du vært i forhold med en med liten penis? Fikk du det til å funke?



Anonymous poster hash: f58c9...0b8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest heihade

Nei. Men jeg er nesten helt sikker på at jeg ikke ville forlatt ham for det hvis jeg virkelig likte ham ellers.

Endret av heihade
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var, lenge. Han var derimot min første, så jeg vet ikke om jeg forstod hvor liten den var før jeg traff andre tasser :P Sexlivet var aldri noe å rope hurra for, men tror ikke jeg kunne ha avsluttet et forhold på grunn av størrelsen. Problemet er vel heller når sexlivet ikke funker (uavhengig av størrelsen) og man går over til å ikke ha sex lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja og ja :) Da jeg selv er trang foretrekker jeg de mindre :)

Hvor liten er "de mindre"? Er selv i forhold med en mann med mindre enn snittet stor penis(12 cm tror jeg, og ganske tynn), men er heldigvis ganske trang og mannen er fantastisk.

Det jeg lurer på er: Kjæresten min sier han liker å bruke litt sexleketøy, f.eks. dildo, buttblug etc. Det jeg er redd for, er at han tror jeg mener penisen hans er for liten om jeg sier ja til å bruke dildo? Egentlig har jeg ikke noe behov for dildo. Han er fantastisk, jeg elsker ham og jeg kjenner nok under "vanlig" samleie.

Men kan det være slik at han foreslår å bruke sexleketøy fordi han selv mener og føler han er for liten? :(

Anonymous poster hash: 78579...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og han var elendig på sexen.



Anonymous poster hash: 58b4e...540
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor liten er "de mindre"? Er selv i forhold med en mann med mindre enn snittet stor penis(12 cm tror jeg, og ganske tynn), men er heldigvis ganske trang og mannen er fantastisk.

Det jeg lurer på er: Kjæresten min sier han liker å bruke litt sexleketøy, f.eks. dildo, buttblug etc. Det jeg er redd for, er at han tror jeg mener penisen hans er for liten om jeg sier ja til å bruke dildo? Egentlig har jeg ikke noe behov for dildo. Han er fantastisk, jeg elsker ham og jeg kjenner nok under "vanlig" samleie.

Men kan det være slik at han foreslår å bruke sexleketøy fordi han selv mener og føler han er for liten? :(

Anonymous poster hash: 78579...901

Tror nok ikke du skal bekymre deg om det er han selv som foreslår det uoppfordret. Mange menn liker å bruke det på dama, evt. se at hun bruker det på seg selv.

Anonymous poster hash: 74e19...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner bør bare finne seg menn med store tisser, slik at menn med små tisser dør ut. Slik vil menn om noen generasjoner alle ha tisser som nærmest subber bakken når de går..... :opplyser:



Anonymous poster hash: 1182e...73c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommenterer aldri slike tråder, men jeg må få sagt dette en gang for alle:

Hvem bry seg om en mann har en liten penis, små baller, eller at en kvinne har små pupper, eller bollemus? Skal man henge seg opp i sånne detaljer - ja, da er det ikke rart i om forholdet ryker.

Det viktigste er jo at utstyret funker!! :fnise: Og jeg har aldri hørt om noen som ikke har fått den opp fordi den er for liten!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommenterer aldri slike tråder, men jeg må få sagt dette en gang for alle:

Hvem bry seg om en mann har en liten penis, små baller, eller at en kvinne har små pupper, eller bollemus? Skal man henge seg opp i sånne detaljer - ja, da er det ikke rart i om forholdet ryker.

Det viktigste er jo at utstyret funker!! :fnise: Og jeg har aldri hørt om noen som ikke har fått den opp fordi den er for liten!

Så 5 cm erigert er nok for deg?

Anonymous poster hash: 58b4e...540

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommenterer aldri slike tråder, men jeg må få sagt dette en gang for alle:

Hvem bry seg om en mann har en liten penis, små baller, eller at en kvinne har små pupper, eller bollemus? Skal man henge seg opp i sånne detaljer - ja, da er det ikke rart i om forholdet ryker.

Det viktigste er jo at utstyret funker!! :fnise: Og jeg har aldri hørt om noen som ikke har fått den opp fordi den er for liten!

det kreves vel mer i et sexliv enn bare å få den opp.

jo, mange bryr seg, det er ganske normalt.

selv om man har "krav" så betyr ikke det at forholdet er dødsdømt av den grunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på med en, minste kuken jeg har vært borti og sett. Greide ikke å holde på med han mer etter det..



Anonymous poster hash: 5f258...928
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotet med en som hadde veldig liten penis. Type at jeg fikk hele inn i munnen, uten å deepthroate.

Det var ikke dette som avgjorde at vi ikke endte opp som et par, men helt andre grunner.



Anonymous poster hash: acd0b...ae5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så 5 cm erigert er nok for deg?

Anonymous poster hash: 58b4e...540

Nå er jeg ikke interessert i menn, men om en mann har 5 cm i erigert tilstand, så hadde jeg akseptert det. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ikke interessert i menn, men om en mann har 5 cm i erigert tilstand, så hadde jeg akseptert det. :laugh:

Virkelig? haha, jajja, deg om det.

Anonymous poster hash: 58b4e...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ikke interessert i menn, men om en mann har 5 cm i erigert tilstand, så hadde jeg akseptert det. :laugh:

tror jeg svært lite på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kreves vel mer i et sexliv enn bare å få den opp.

jo, mange bryr seg, det er ganske normalt.

selv om man har "krav" så betyr ikke det at forholdet er dødsdømt av den grunn

Selvsagt gjør det det. Og man har krav, ja. Men om en liten penis er den eneste grunnen til at man dumper en mann, synes jeg det personlig er litt rart, hvis man nyter sexen og hverandre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...