aline Skrevet 3. juni 2004 #41 Del Skrevet 3. juni 2004 ... Voldtekt er å bli fratatt kontroll over sitt eget liv...eller deler av det.. det er en vond følelse, det du føler i en fantasti er seksuell opphisselse og selvpålagt.. med voldtekt så... blir man tvunget til noe man ikke vil eller kan protesere mot blir gjort mot deg... det er vold... Men man fantaserer jo om å bli fratatt kontrollen over den seksuelle delen, ihvertfall noen av oss! :oops: Jeg fantaserer om å bli fratatt kontrollen, at jeg tvinges til samleiet uten mulighet til å sette meg i mot det. Jeg vet heller ikke hvordan personen som utfører det ser ut, om han er kjekk eller en jeg ville tent på, for det er ikke det som tenner meg i fantasien, men det å bli "tatt" om du skjønner. Å bli tvunget til det. men det betyr absolutt ikke at jeg ville blitt utsatt for det i virkeligheten!!! Det er ett hav mellom denne fantasien og hva jeg ønsker å realisere!! Jeg har også fantasier om sex med andre jenter, men er ikke lesbisk av den grunn og har ingen ønsker om å sette fantasien ut i livet her heller. Fantasier er fantasier, noen kan settes i live, andre kan iscene-settes og atter andre forblir KUN fantasier og aldri noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kajira Skrevet 3. juni 2004 #42 Del Skrevet 3. juni 2004 Flott å se hvor mange kristen-varianter det finnes, og at også de kan være kåte. Som om noen trodde noe annet.... Hmmm,vet om visse profilerte kristne personer som kanskje hadde hatt godt av en liten tur hit inn.....*kremt* Uansett, dette er en av de fantasiene som stort forblir en fantasi, med mindre man møter en person man føler så tillit til og er så på bølgelengde med at den kan realiseres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BREKKA LILL Skrevet 3. juni 2004 #43 Del Skrevet 3. juni 2004 Men man fantaserer jo om å bli fratatt kontrollen over den seksuelle delen, ihvertfall noen av oss! :oops: Jeg fantaserer om å bli fratatt kontrollen, at jeg tvinges til samleiet uten mulighet til å sette meg i mot det. Jeg vet heller ikke hvordan personen som utfører det ser ut, om han er kjekk eller en jeg ville tent på, for det er ikke det som tenner meg i fantasien, men det å bli "tatt" om du skjønner. Å bli tvunget til det. . Greit det, men likevel.. i en fantasi har du kontroll over det du mister, det er en seksfantasi.. Hvis jeg tar meg den firhetne og "tolker" det du fantaserer om, så er det du fantaserer om ikke om sex, men om et innestengt ønske om å slippe å ha kontrollen og ansvar over alt sammen.. Hvis jeg har lest bøkerne jeg har pløyd gjennom rett - så er det et signal fra ditt indre jeg om at du er lei av å ta ansvar, men ønsker å slippe ansvar og kanskje bli "tatt vare på" og dullet litt for.. Overlate alt til andre -s- :-)Dessutten så er det noe av spenningen og det ulovlige ved fantasien som viser seg.. Man er kanskje lei av å være fornuftig - ikke vet jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2004 #44 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg også, og tissetrengt-kritsen Du er definitivt en råskinn-kristen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 3. juni 2004 #45 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg må bare fortelle en hemlighet... Jeg har også en sånn merkelig fantasi jeg aldri ville levd ut... Den går ut på at jeg og mange andre blir holdt som gisler av en ekkel, stor farlig mann. Og for å redde alle fra den sikre død må jeg ha sex med han. Pleier å drømme det av og til, og da blir det hett... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tenker Skrevet 4. juni 2004 #46 Del Skrevet 4. juni 2004 Tvert imot er dette en BDSM-relatert fantasi (legning, interesse, "parafili")som heter raptofili. -Og en relativt vanlig sak å fantasere om. Det er vel en sånn masoschistgreie? Tror de fleste kvinner er masoschister. Har ikke en sånn fantasi selv, eller liknende masoschistfantasier. Liker generelt å ha kontrollen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Explorer, ikke innlogget Skrevet 4. juni 2004 #47 Del Skrevet 4. juni 2004 HALLOOOOOO.....! Man trenger da ikke være masochist for å ønske å gi slipp på kontrollen av og til????? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tenker Skrevet 4. juni 2004 #48 Del Skrevet 4. juni 2004 Det var da voldsomt... de fleste tenderer jo mot det ene eller det andre, var det vel jeg burde ha lagt til. Klart at hardbarka SM er å dra tilbøyelighetene litt langt for de fleste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 4. juni 2004 #49 Del Skrevet 4. juni 2004 Hmmmm, jeg må si jeg tenkte det samme som Explorer... Jeg er så langt i fra masochist eller har tendenser i den retningen, men liker å gi slipp på kontrollen i blant, og er absolutt med på den fantasien, som åpenbart er mer vanlig enn jeg ante. Heldigvis!:-) Mulig du bare uttrykte deg litt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kajira Skrevet 4. juni 2004 #50 Del Skrevet 4. juni 2004 TENKER: Du blander visst kortene litt. Jeg er submissiv, men det har ingenting å gjøre med masochisme. BDSM som noen nevnte er tross alt et ganske stort spekter, og dekker så myyye mer enn masochisme..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marple Skrevet 4. juni 2004 #51 Del Skrevet 4. juni 2004 Har lest alle innleggene over og jeg er vldig en ig med de som synes ordet voldtekt blir brukt feil i den sammenheng det er blitt brukt. Den som opprinnelig skrev innlegget sier at hun ønsker å blir "tvunget" til sex, men dette er som du nevner kun en fantasi, og skulle dette blitt gjennomført ville det blitt gjort ved at din partner, som du allerede har et forhold til, hadde gjennomført det. Derfor synes jeg også at det blir litt feil å si at tenner på tanken av å bli tvunget til sex av en ukjent mann. Fojeg tivler sterkt på at du , om dette faktisk hadde skjedd ved at ukjent person gjennomførte dette (uten av du var med på det) , ville du ikke følt seksuelt tilfredstillende. Jeg skrive ikke dette i ønske om å få sympati og medfølelse, for jeg har det faktisk utrolig bra, men vil bare fortelle hvordan det føles og høre at noen ønsker noe som for meg har vært rett og slett et helvete å komme gjennom. Jeg har selv blitt voldtatt, og kan skrive under på at det er langt fra noen seksuelt tilfredstillende opplevelse. Heldigvis har jeg endelig klart å få en normalt samliv og sexliv med en mann, som har vært mer forståelsesfull enn jeg noen gang trodde at en menneske kunne være. Men det har vært tøft og vanskelig å komme der jeg er i dag. Ikke minst for min kjære som har måtte tåle mye. Og jeg må si at jeg blir både provosert og lei meg, når noen skriver at de ønsker å "bli voldtatt", jeg mener det er mer et ønske om å miste konrollen/la andre dominere over en, og derfor tror jeg at man med fordel kunne formulert seg litt anderledes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2004 #52 Del Skrevet 9. juni 2004 Og jeg må si at jeg blir både provosert og lei meg' date=' når noen skriver at de ønsker å "bli voldtatt", jeg mener det er mer et ønske om å miste konrollen/la andre dominere over en, og derfor tror jeg at man med fordel kunne formulert seg litt anderledes.[/quote'] Jeg har også vært gjennom en voldtekt . Blir ikke provosert av at man bruker ordet "voldtekt" for å prøve å beskrive en fantasi/ønske. Skjønner godt hva dere mener, men for oss som faktisk har opplevd dette så forbindes ordet med så mye vondt og vanskelig at det stikker litt sårt inni meg..........men jeg forstår hva dere sikter til og synes selvfølgelig at det ikke er noe galt i de fantasiene..........at det gjør vondt i meg går jo på MIN erfaring ........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk.Støyva Skrevet 9. juni 2004 #53 Del Skrevet 9. juni 2004 Dette er nedverdrigende for kvinnen, og slikt vil jeg ikke ha noe av imitt øyesyn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2004 #54 Del Skrevet 9. juni 2004 Dette er nedverdrigende for kvinnen' date=' og slikt vil jeg ikke ha noe av imitt øyesyn.[/quote'] så ikke ta det i ditt øyesyn (les: ikke trykk på linken) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå