Gjest Anniken Skrevet 1. juni 2004 #1 Skrevet 1. juni 2004 Har en liten fantasi som jeg har holdt for meg selv.. Min store fantasi, men tabubelagt, er å gå hjem helt alene en kveld ute på byen for så å bli dratt med i en liten bakgate av en kjekk og superdeilig fyr med stort og godt utstyr. Han tror han skal voldta meg, men jeg er mer enn gjerne med på leken. Jeg lar han få beholde den makten og råheten. Han tar meg hardt og lenge bakfra og holder meg i håret. Jeg stønner og gir uttrykk for at jeg liker det. Etterpå forsvinner han like fort som han dukket opp. Det er jo litt drastisk å si at en "vil" bli voldtatt, men det er mer mot det å bli tatt overraskende og å VILLE det. Jeg vil jo ikke bli voldtatt på ordentlig. For da får man jo ikke velge utseende eller str på utstyret. Men som sagt det er en fantasi. Noen andre som deler den? Eller er jeg bare rar... :oops:
Gjest Hel Skrevet 1. juni 2004 #2 Skrevet 1. juni 2004 Har den fantasien selv jeg. Mange av venninnene mine og. Vet ikke helt hvorfor tanken tenner meg men det kan vel ha noe med å gjøre at jeg er veldig submissiv.
Gjest Catwoman Skrevet 1. juni 2004 #3 Skrevet 1. juni 2004 Tror det der kanskje er blant de mest vanlige fantasiene?
Gjest Anniken Skrevet 1. juni 2004 #4 Skrevet 1. juni 2004 Virkelig... Da synes jeg at det er dumt at det ikke snakkes om det. Eller, det kan jo misforstå av menn da.. Jeg har i hvert fall ikke hørt om noen som har hatt samme fantasi. Fint å høre at jeg ikke er alene. Har noen "avtalt" et slikt møte med en mann??
Gjest Jente 30 Skrevet 1. juni 2004 #5 Skrevet 1. juni 2004 Nei jeg har aldri foreslått det for en mann eller sagt det høyt noen gang. Men etter at du nevnte det her...må jeg si jeg får veldig lyst til å nevne det- for noen - veldig snart! Jeg liker også litt råhet og drama.. :oops:
Joplaya Skrevet 1. juni 2004 #6 Skrevet 1. juni 2004 En venn av meg fortalte meg om dette. Han sa at en kamerat hadde truffet en jente på nettet. Hun fortalte om denne fantasien. Etter avtale dro han hjem til henne og "voldtok" henne. Hun fikk oppfylt sin fantasi og de så hverandre aldri igjen - en del av fantasien.
Gjest Wow! Skrevet 1. juni 2004 #7 Skrevet 1. juni 2004 Wow! Denne fantasien er jo råbra! Kanskje det beste scenariet jeg har drøm tom på lenge hvertfall. Menn: les denne tråden! (og legg igjen puselabbene hjemme)..
Gjest Hel Skrevet 1. juni 2004 #8 Skrevet 1. juni 2004 Virkelig... Da synes jeg at det er dumt at det ikke snakkes om det. Eller, det kan jo misforstå av menn da.. Jeg har i hvert fall ikke hørt om noen som har hatt samme fantasi. Fint å høre at jeg ikke er alene. Har noen "avtalt" et slikt møte med en mann?? Nja, ikke på den måten at vi aldri ser hverandre igjen men jeg har snakket med kjæresten min om det og han tenner på tanken han og så det er noe vi har tenkt å prøve.
Gjest Anniken Skrevet 1. juni 2004 #9 Skrevet 1. juni 2004 Jeg har også kjæreste, men har aldri turt å sagt det til han. Vi bor forresten ikke i byen heller. Vet ikke om det blir det samme om å bli tatt bak låven Byen er liksom mer "mystisk og skremmende" enn landsbygda. Jeg må innrømme at jeg tenner mer på at en helt ukjent mann gjør det, enn en jeg vet spiller med. nå ble jeg litt gira
Maxine Grey Skrevet 1. juni 2004 #10 Skrevet 1. juni 2004 Voldtekt er vold og mot ens vilje. Det som beskrives her, har ingenting med voldtekt å gjøre, bare så det er sagt.
Pusebaby Skrevet 1. juni 2004 #11 Skrevet 1. juni 2004 Med så mange tvilsomme svar er jeg litt redd at mange menn misforstår denne voldtekstgreia :o Er enig med Mother of the Bride her, å fantasere om å bli tatt fra litt kontrollen og å faktisk bli voldtatt er stor forskjell!
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2004 #12 Skrevet 1. juni 2004 Det er jo litt drastisk å si at en "vil" bli voldtatt, men det er mer mot det å bli tatt overraskende og å VILLE det. Jeg vil jo ikke bli voldtatt på ordentlig. Siterer meg selv her for å unngå misforståelser. Nei, det er ikke det samme. Det er derfor jeg satte voldtatt i gåsetegn -"voldtatt". Og som jeg også skrev tidligere, så snakkes det vel ikke så mye om dette i frykt for at menn kan misforstå det. Så dette er slett ingen oppfordring til menn at de må overraske en dame, ihåp om at hun har den fantasien. Men det håper jeg alle skjønner.
Gjest Anniken Skrevet 1. juni 2004 #13 Skrevet 1. juni 2004 Det er jo litt drastisk å si at en "vil" bli voldtatt, men det er mer mot det å bli tatt overraskende og å VILLE det. Jeg vil jo ikke bli voldtatt på ordentlig. Siterer meg selv her for å unngå misforståelser. Nei, det er ikke det samme. Det er derfor jeg satte voldtatt i gåsetegn -"voldtatt". Og som jeg også skrev tidligere, så snakkes det vel ikke så mye om dette i frykt for at menn kan misforstå det. Så dette er slett ingen oppfordring til menn at de må overraske en dame, ihåp om at hun har den fantasien. Men det håper jeg alle skjønner.
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2004 #14 Skrevet 1. juni 2004 Voldtekt er vold og mot ens vilje. Det som beskrives her, har ingenting med voldtekt å gjøre, bare så det er sagt. Tvert imot er dette en BDSM-relatert fantasi (legning, interesse, "parafili")som heter raptofili. -Og en relativt vanlig sak å fantasere om.
Gjest Anniken Skrevet 1. juni 2004 #15 Skrevet 1. juni 2004 Tispa, takk for informasjon. Jeg søkte på raptofili, men fikk ingen resultat. Er det mulig du har stavet det feil, eller heter det bare det på folkemunne?
Gjest Madam Felle Skrevet 1. juni 2004 #16 Skrevet 1. juni 2004 Siterer meg selv her for å unngå misforståelser. Nei, det er ikke det samme. Det er derfor jeg satte voldtatt i gåsetegn -"voldtatt". Og som jeg også skrev tidligere, så snakkes det vel ikke så mye om dette i frykt for at menn kan misforstå det. Så dette er slett ingen oppfordring til menn at de må overraske en dame, ihåp om at hun har den fantasien. Men det håper jeg alle skjønner. Nei, du satte ikke voldtatt i gåsetegn før i det siste innlegget ditt. Men jeg forstår hva du mener. Men er så enig så enig med Mother på dette. For å bli tatt av en som en kjenner, kanskje liker også, er noe helt annet enn å bli voldtatt. Og jeg håper inderlig ikke det finnes noen pervoer som leser dette nå, og som tror at Voldtekt er noe kvinner virkelig ønsker.
Gjest Fighter Skrevet 1. juni 2004 #17 Skrevet 1. juni 2004 Men er så enig så enig med Mother på dette. For å bli tatt av en som en kjenner' date=' kanskje liker også, er noe helt annet enn å bli voldtatt. Og jeg håper inderlig ikke det finnes noen pervoer som leser dette nå, og som tror at Voldtekt er noe kvinner virkelig ønsker.[/quote'] :enig_animasjon: synes man sakl være forsiktig med å si man liker voldtekt. Voldtekt er et grusomt overgrep og bør ikke gjøres til noe positivt. At noen liker ting rått og heftig er en annen sak.
Gjest Anniken Skrevet 1. juni 2004 #18 Skrevet 1. juni 2004 åkey åkey!! Når jeg startet dette innlegget skrev jeg .."voldtatt". Tenkte at alle forsto at når en bruker gåsetegn så er det ikke akkurat det man mener.. tilgi meg for at jeg glemte å ta med gåsetegnene sist gang. Å bli "voldtatt" assosierte jeg med det å bli tatt overraskende av en ukjent mann -med sin egen vilje, som jeg skrev tidligere. Men les: fantasi om å bli tatt seksuelt overraskende med sin egen vilje (fant nemlig ut at det ble en utrolig lang setning å bruke, derfor valgte jeg "voldtatt"). Det jeg lurte på var om det var flere som hadde denne fantasien, og det er det, så takk for svar. Bare for å rette opp i noe: jeg liker ikke voldtekt. .Jeg tenner ikke på det når jeg hører om noe så forferdelig. Men tanken på at jeg selv blir tatt av en ukjent mann tenner meg. Og det er jo ikke voldtekt når en er med på samleiet. JEG OPPFORDRER PÅ INGEN MÅTE TIL VOLDTEKT, MEN DET BØR DA NORMALE MENNESKER SKJØNNE UT I FRA DET JEG HAR SKREVET NÅ -OG ANDRE FOR DEN SAKS SKYLD :fy: . Frustrert? ja..
Gjest Fighter Skrevet 1. juni 2004 #19 Skrevet 1. juni 2004 Joda, jeg skjønte hva du mente. Men synes likevel ikke ordet voldtekt skulle blitt brukt, nettopp fordi det finnes menn som ikke skjønner hva du mener og som kan tro kvinner vil bli voldtatt. Som sagt så skal jeg ikke legge meg borti din fantasi, det var ordbruken jeg reagerte på.
Mossa Skrevet 1. juni 2004 #20 Skrevet 1. juni 2004 Det har lenge vært en av kvinnenes topp5 fantasier. Det er en stor forskjell på hva man fantaserer om, og hva en ønsker skal skje i virkeligheten. De som velger å tro at dette er hva kvinner virkelig ønsker, de tror jeg uansett ville ha funnet noe som "rettferdiggjorde" handlingen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå