Gå til innhold

Skadelig med analsex? Negativt med analsex?


Gjest Blubbs

Anbefalte innlegg

Gjest Blubbs

Ja, spørsmål, kan man "skade/ødelegge" noe med analsex? Blir man slappere permanent, eller er det noen negative sider med analsex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, spørsmål, kan man "skade/ødelegge" noe med analsex? Blir man slappere permanent, eller er det noen negative sider med analsex?

Voldsom eller overdrevent hyppig analsex kan skade både tarm og lukkemuskel.

Ellers er det helt ufarlig så lenge man er nøye med hygiene og smittevern.

Anonymous poster hash: 29815...c34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsom eller overdrevent hyppig analsex kan skade både tarm og lukkemuskel.

Ellers er det helt ufarlig så lenge man er nøye med hygiene og smittevern.Anonymous poster hash: 29815...c34

Hvor ofte er overdrevent hyppig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubbs

Hvor ofte er overdrevent hyppig?

Det lurer jeg også på.

Vi har vanligvis vaginal samleie, men i blant har vi anal, som en del av foreplay, med at han jukker inni meg, og jeg stimulerer klitoris. Men ønsker ikke å ødelegge noe, eller skade.

Vi bruker alltid kondon ved analsex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk rifter , blødninger og hemoroider etter mye analsex med en som var alt for stor. Problemene forsvant når analsexen opphørte



Anonymous poster hash: 217bd...5e3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en muskel der bak, og så lenge du ikke ødelegger den så er det ingen fare.

Bruk tid på oppvarming og bruk mye glid. Ikke gjør noe som er vondt.

Jeg har hatt mye analsex, og har ingen negative erfaringer eller noen form for slapphet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg fikk kronisk analfissur etter analsex.



Anonymous poster hash: a7f1c...2ed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk kronisk analfissur etter analsex.

Anonymous poster hash: a7f1c...2ed

Da har du gått for fort frem, eller brukt for lite glid. Start med en finger og utvid langsomt.

Man skal selvfølgelig ikke ha analsex hvis det gjør vondt og/eller man ikke greier å slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du gått for fort frem, eller brukt for lite glid. Start med en finger og utvid langsomt.

Man skal selvfølgelig ikke ha analsex hvis det gjør vondt og/eller man ikke greier å slappe av.

heh, mange år siden nå. og det var heller ikke frivillig.

Anonymous poster hash: a7f1c...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke skadelig så lenge man er forsiktige og bruker godt med glidemiddel. Om det skulle gjøre vondt burde man stoppe og vente. Det kan være lurt å massere ringmuskelen slik at den blir mer avslappet, og smøre med godt med glidemiddel. Er man for aggressiv, presser på og ignorerer smerter er det en viss risiko for å få rifter og å strekke/delvis ødelegge ringmuskelen(denne muskelen er rikitignok veldig sterk så den ødelegges ikke lett men det er en viss risiko hvis man er for voldsom). Har hørt om et tilfelle av en som fikk revnet endetarmen sin. Men hvis man er forsiktig og aldri presser på hvis det gjør vondt er det ingenting som skulle tilsi at det er farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min bruker laaaang tid på å kose og stryke på rumpa mi når vi ser på tv osv hvis han vil ha analsex. Streifer over rumpehullet og ned til musa og sånt. Jeg pleier å ligge på magen med hodet på magen hans. Til slutt er jeg så tent at analsex blir en veldig veldig pirrende tanke. Så henter vi glidemiddel og da glir den så og si rett inn. Er vel fordi jeg er heeeelt avslappet etter å ha blitt kost mye med og superkåt. Har aldri gjort vondt med ham. Med tidligere exer var jeg for nervøs og de trodde det funket å gå rett på som oppvarming. Da gjorde det bare supervondt. Så jeg vil tro at hvis man er ordentlig tent og klar så er det ikke noe skadelig eller negativt.

Anonymous poster hash: 6f751...f8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke skadelig om man tar sine forhåndsregler. Problemet er jo at mange ikke gjør dette. Enten pga at kåtskapen gjør at de ikke klarer å være tålmodige, alkohol er involvert eller at de rett og slette er uvitende.

Jeg vil gå så langt som å si at analsex er "sex for viderekommende". Man må vite hva man holder på med. Det finnes historier der kvinner har fått problemer med lukkemuskulaturen etter uforsiktig analsex. Det er høyst unormalt, men kan absolutt forekomme.

Analsex bør foregå med forsiktighet og tålmodighet. Det er tross alt "naturstridig" all den tid denne kroppsdelen er skapt for å tømme kroppen for avføring og mekanismen er utformet til dette formålet. Når man da trykker inn gjenstander (les: f.eks. en erigert penis) er dette noe anus ikke er beregnet for.



Anonymous poster hash: 54f15...8b8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blubbs, on 10 Mar 2014 - 21:23, said:

Ja, spørsmål, kan man "skade/ødelegge" noe med analsex? Blir man slappere permanent, eller er det noen negative sider med analsex?

Går helt fint om det gjøres med måte. Altså; ikke for ofte, og ikke for voldsomt. Husk å varme opp, bruke mye glidemiddel og starte forsiktig/rolig. Gjør man det riktig, er det veldig, veldig deilig. Jeg er kvinne og har prøvd analsex gjennom flere år, men ikke mer enn kanskje 2-3 ganger i måneden på det meste, som regel sjeldnere. Ingenting er blitt skadet der nede. :)Anonymous poster hash: ff9d6...ce6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...