Gå til innhold

Typen + ex hadde bare analsex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har han hatt noe opp i rumpen sin selv, vet han egentlig hvordan det kjennes ut? Kanskje det var hans (idiotiske) måte å hinte om analsex på.

Han har spurt om analsex tidligere og vi har prøvd. Så tror ikke det er det. Han liker å få en finger bak iblant, så han vet hvordan det føles.

Anonymous poster hash: e4a57...a54

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har dere advart alle venner om dette krapylet?

Nei, dessverre. Venninnen min er veldig flau over det og vil ikke at noen skal vite, men han er ikke i vår "gjeng", hvert fall ikke lenger.

Anonymous poster hash: 7119c...e1d

AnonymBruker
Skrevet

Nei, dessverre. Venninnen min er veldig flau over det og vil ikke at noen skal vite, men han er ikke i vår "gjeng", hvert fall ikke lenger.

Noen kjennetegn? Slik at vi andre kan styre unna fyren?

Anonymous poster hash: bafb5...538

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er så redd og underdanig, så får du bare gi deg hen til analsex da :P

Selv hadde jeg nok dumpet han hvis jeg følte at han prøvde å manipulere meg til analsex fremfor vanlig sex.

Anonymous poster hash: 6e817...1db
AnonymBruker
Skrevet

Si at eksen din slikket deg 4 ganger daglig.

Anonymous poster hash: 6e817...1db
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja ja, så får hun analprolaps og ikke du. Virker litt merkelig også, når hun ikke er gammel.

Anonymous poster hash: 3c193...5ea
  • Liker 1
Skrevet

Skal ikke være flau over det som er borderline voldtekt, jeg mener - nå har han skaffa seg ny dame. Kan hende hun er sado, men noen burde anonymt tipse henne om at han ikke er helt god i pappen.

AnonymBruker
Skrevet

Slutt da. Du skjønner vel hva jeg mener. Jeg trenger bare noe råd eller trøst eller jeg vet ikke. Jeg skjønner ikke helt hvorfor han i det hele tatt sa det til meg. Og hvorfor skal man bare ha analsex, hvorfor ikke vanlig også. Jeg er bare litt forvirret og fortvilet.

Skjønner godt hvorfor du er forvirret. Det kan virke som han hintet til at han ville prøve det ut med deg også ? Spør han så sier du om du er villig til å prøve det ut eller ei når han gir deg svaret. Ser virkelig ikke noen annen grunn til at han skulle sagt det :P Mange gutter som også tenner på Analsex, aldri prøvd det ut på dama mi å kommer ikke til å gjøre det heller :P hun har prøvd det før å sa at det var deilig men jeg føler bare det blir feil. Men om du er villig så sier du det til han :) om ikke sier du at det er UTELUKKET! :P

Anonymous poster hash: 202b9...d19

AnonymBruker
Skrevet

Si til han at du og eksen din utelukkende kjørte oralsex siden han var så stor at dere ikke klarte gamlemåten. Deretter kan du foreslå at eksene deres kan hooke opp siden han er så stor og hun er så slapp i fiseringen så kommer de sikket til å passe knall i senga :D

Anonymous poster hash: 49257...694
  • Liker 1
Gjest Chloe87
Skrevet

Han har spurt om analsex tidligere og vi har prøvd. Så tror ikke det er det. Han liker å få en finger bak iblant, så han vet hvordan det føles. Anonymous poster hash: e4a57...a54

Det er stor forskjell på en liten finger og en penis, så nei, han vet ikke hvordan det føles.
Gjest Gjest
Skrevet

Kjæresten min og exen hans hadde utelukkende analsex da de var sammen. Altså hver dag. Aldri vaginal sex. Han fortalte det til meg for noen dager siden, og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal reagere på det. Betyr det at han vil det med meg også? Det var tydeligvis hun som ville det hver gang.

1. Enten så lyver han.

2. Eller du troller.

AnonymBruker
Skrevet

1. Enten så lyver han.

2. Eller du troller.

Ingen av delene. Spurte hvorfor han sa det, han sa han mente bare å være ærlig. Han sa at han ikke synes det var så kult selv å bare ha analsex, siden han helst måtte være i humør til det. Og det var han ikke hver dag. Så sånn sett er det vel bra for meg, men likevel.

Gjest Chloe87
Skrevet

Ingen av delene. Spurte hvorfor han sa det, han sa han mente bare å være ærlig. Han sa at han ikke synes det var så kult selv å bare ha analsex, siden han helst måtte være i humør til det. Og det var han ikke hver dag. Så sånn sett er det vel bra for meg, men likevel. Anonymous poster hash: e4a57...a54

Da får du si noe sårende du også, bare for å "være ærlig".
AnonymBruker
Skrevet

Da får du si noe sårende du også, bare for å "være ærlig".

Synes ikke man burde ta igjen. Kommer ikke noe godt ut av det.

Gjest Gjest
Skrevet

Ingen av delene. Spurte hvorfor han sa det, han sa han mente bare å være ærlig. Han sa at han ikke synes det var så kult selv å bare ha analsex, siden han helst måtte være i humør til det. Og det var han ikke hver dag. Så sånn sett er det vel bra for meg, men likevel.

Du får være ærlig du også da. Kan ikke skjønne annet.

Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
Gjest Coolaid
Skrevet

Kjæresten min og exen hans hadde utelukkende analsex da de var sammen. Altså hver dag. Aldri vaginal sex. Han fortalte det til meg for noen dager siden, og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal reagere på det. Betyr det at han vil det med meg også? Det var tydeligvis hun som ville det hver gang.

Det betyr vel bare at de hadde det.... i hvilke sammenheng ble det fortalt til deg da?

Gjest Coolaid
Skrevet

Men hvis han er vant med det, og jeg vil bare ha vanlig sex, vil ikke han savne det da? Føles som jeg har tidenes største konkurrent i exen hans, og at jeg kommer til å tape.

Nå er det jo ikke sånn at typen din er sammen med deg fordi du skal være mest mulig lik eksen hans?. Når noen vil være sammen med deg er det vanligvis fordi vedkommende er glad i deg/elsker deg slik du er - ihvertfall bør det være slik. Du skal selvfølgelig ikke sammenligne deg med eksen hans, dere er to ulike mennesker. Vær deg selv i parforholdet og vær med på de tingene som er greit for deg, ikke gjør noe fordi eksen hans har gjort det eller du vil være like "god"

Du har ingen konkurrent ,det er inni hodet ditt. Og du kan umulig tape i å være deg selv. Ts, tror du er forferdelig usikker på deg selv. Det trenger du ikke, du er god nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...