AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Kjæresten min og exen hans hadde utelukkende analsex da de var sammen. Altså hver dag. Aldri vaginal sex. Han fortalte det til meg for noen dager siden, og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal reagere på det. Betyr det at han vil det med meg også? Det var tydeligvis hun som ville det hver gang. Anonymous poster hash: e4a57...a54
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Burde kanskje postet denne på seksualitet. Sorry! TSAnonymous poster hash: e4a57...a54
Apehjerne Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 hvorfor skal du regarere på det? og hvorfor spør du på kvinneguiden om han vil ha det med deg også? vi kjenner ikke han, eller? 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 Exen hans hadde vel en greie for analsex da, og tente mer på det. Så ble vel han med på det (et hull er et hull ) Det trenger ikke ha noe med deg å gjøre. Si at du foretrekker vaginal sex, og ferdig med det. Det er ikke verre enn det, du må bare bruke litt kommunikasjon om hva DU liker, ikke hva exene hans likte Anonymous poster hash: 6e817...1db 6
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #5 Skrevet 10. mars 2014 hvorfor skal du regarere på det? og hvorfor spør du på kvinneguiden om han vil ha det med deg også? vi kjenner ikke han, eller? Slutt da. Du skjønner vel hva jeg mener. Jeg trenger bare noe råd eller trøst eller jeg vet ikke. Jeg skjønner ikke helt hvorfor han i det hele tatt sa det til meg. Og hvorfor skal man bare ha analsex, hvorfor ikke vanlig også. Jeg er bare litt forvirret og fortvilet. Anonymous poster hash: e4a57...a54
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #6 Skrevet 10. mars 2014 Exen hans hadde vel en greie for analsex da, og tente mer på det. Så ble vel han med på det (et hull er et hull ) Det trenger ikke ha noe med deg å gjøre. Si at du foretrekker vaginal sex, og ferdig med det. Det er ikke verre enn det, du må bare bruke litt kommunikasjon om hva DU liker, ikke hva exene hans likte Anonymous poster hash: 6e817...1db Men hvis han er vant med det, og jeg vil bare ha vanlig sex, vil ikke han savne det da? Føles som jeg har tidenes største konkurrent i exen hans, og at jeg kommer til å tape. Anonymous poster hash: e4a57...a54
Betasuppe Skrevet 10. mars 2014 #7 Skrevet 10. mars 2014 Hvorfor i huleste sa han dette??? Jeg synes dette høres rart ut... Det kan jo tolkes dithen at du skal fortsette der eksen slapp. hvorfor ellers skulle han si det? Snakk om å mangle sosiale antenner. 13
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #8 Skrevet 10. mars 2014 Slutt da. Du skjønner vel hva jeg mener. Jeg trenger bare noe råd eller trøst eller jeg vet ikke. Jeg skjønner ikke helt hvorfor han i det hele tatt sa det til meg. Og hvorfor skal man bare ha analsex, hvorfor ikke vanlig også. Jeg er bare litt forvirret og fortvilet.Anonymous poster hash: e4a57...a54 Men hvorfor prater du ikke med han om at du nå ble forvirret og fortvilet? Det er hans jobb å trøste deg, og at dere to finner ut av det. Generelt liker jeg ikke å høre om partnerens exer, det er respektløst å slenge intime ting mellom dem i trynet på hverandre. Det som skremmer meg litt er at det høres ut som at du nå er redd for at dere bare skal ha analsex siden typen din hadde det med en ex. Du sier vel fra om hva du vil selv? Eller lar du han kontrollere alt? Anonymous poster hash: 6e817...1db 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #9 Skrevet 10. mars 2014 Jepp, der eksens fisring slapp etter nok rassex. Anonymous poster hash: 10b92...d14 2
Apehjerne Skrevet 10. mars 2014 #10 Skrevet 10. mars 2014 Slutt da. Du skjønner vel hva jeg mener. Jeg trenger bare noe råd eller trøst eller jeg vet ikke. Jeg skjønner ikke helt hvorfor han i det hele tatt sa det til meg. Og hvorfor skal man bare ha analsex, hvorfor ikke vanlig også. Jeg er bare litt forvirret og fortvilet.Anonymous poster hash: e4a57...a54 jeg forstår heller ikke hvorfor han sa det men hvrofor folk gjør som de gjør på soverommet trenger ikke du forstå eller analysere.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #11 Skrevet 10. mars 2014 Hvorfor i huleste sa han dette??? Jeg synes dette høres rart ut... Det kan jo tolkes dithen at du skal fortsette der eksen slapp. hvorfor ellers skulle han si det? Snakk om å mangle sosiale antenner. Jeg vet! Jeg skjønner ikke hvorfor han sa det til meg. Han hadde drukket da, og han snakket om at han ville være ærlig mot meg. Men dette er ikke noe jeg trengte å høre. Blir bare fryktelig usikker på om jeg er bra nok. TSAnonymous poster hash: e4a57...a54
Blod Skrevet 10. mars 2014 #12 Skrevet 10. mars 2014 (endret) Det vet jo ikke vi, spør han da vel Endret 10. mars 2014 av Blod
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #13 Skrevet 10. mars 2014 Men hvis han er vant med det, og jeg vil bare ha vanlig sex, vil ikke han savne det da? Føles som jeg har tidenes største konkurrent i exen hans, og at jeg kommer til å tape.Anonymous poster hash: e4a57...a54 Det er ikke ditt problem, kjære deg!! Hvis han savner det, så er det hans problem. Han kan ikke forvente rein analsex fra alle han blir sammen med. Hvis han ikke respekterer deg, så er han ikke verdt å være sammen med heller! Anonymous poster hash: 6e817...1db 2
Sylvari Skrevet 10. mars 2014 #14 Skrevet 10. mars 2014 Jeg ville spurt hvorfor han følte at dette var noe jeg trengte å vite. 9
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #15 Skrevet 10. mars 2014 Jeg vet! Jeg skjønner ikke hvorfor han sa det til meg. Han hadde drukket da, og han snakket om at han ville være ærlig mot meg. Men dette er ikke noe jeg trengte å høre. Blir bare fryktelig usikker på om jeg er bra nok. TSAnonymous poster hash: e4a57...a54 Men er han bra nok for deg da? Anonymous poster hash: 6e817...1db 6
Gjest black nailpolish Skrevet 10. mars 2014 #16 Skrevet 10. mars 2014 Klarer ikke helt å forstå hvorfor han syntes det var en god ide å fortelle deg det men synes heller ikke det er noe å ta på vei av. Deres sexliv er på begges premisser, ferdig snakka, om han vil presse deg med på noe du ikke vil er han ikke noe å samle på uansett. Kanskje var det et teit hint om at han vil pule deg i ræva, kanskje hadde han bare et kleint øyeblikk.. om det gnager deg veldig spør du ham, hvis ikke gjør du det du trives med, anal eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #17 Skrevet 10. mars 2014 Men hvorfor prater du ikke med han om at du nå ble forvirret og fortvilet? Det er hans jobb å trøste deg, og at dere to finner ut av det. Generelt liker jeg ikke å høre om partnerens exer, det er respektløst å slenge intime ting mellom dem i trynet på hverandre. Det som skremmer meg litt er at det høres ut som at du nå er redd for at dere bare skal ha analsex siden typen din hadde det med en ex. Du sier vel fra om hva du vil selv? Eller lar du han kontrollere alt?Anonymous poster hash: 6e817...1db Nei, han kontrollerer ikke alt. Jeg er bare redd han vil savne det siden han hadde det hver dag med henne. Og da vil jeg ikke føle meg bra nok for ham, siden hun kunne gi han noe jeg ikke er klar for. Har snakket med han om det, og han vet ikke helt hvorfor han sa det. Han ville bare være åpen og ærlig. Men likevel. Har en vond følelse i magen. TSAnonymous poster hash: e4a57...a54
Betasuppe Skrevet 10. mars 2014 #18 Skrevet 10. mars 2014 Jeg vet! Jeg skjønner ikke hvorfor han sa det til meg. Han hadde drukket da, og han snakket om at han ville være ærlig mot meg. Men dette er ikke noe jeg trengte å høre. Blir bare fryktelig usikker på om jeg er bra nok. TSAnonymous poster hash: e4a57...a54 Bra nok for han??? Jeg tror du må snu på flisa, og spørre deg selv om han er bra nok for deg! 3
Mrs Smith Skrevet 10. mars 2014 #19 Skrevet 10. mars 2014 (endret) . Endret 29. juni 2014 av Gullrose 4
Gjest Chloe87 Skrevet 10. mars 2014 #20 Skrevet 10. mars 2014 Kanskje hu var så vid da? Syntes uansett ikke man forteller slikt til kjæresten sin, typa di kan ikke være særlig glup.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå