AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #21 Skrevet 10. mars 2014 Bare analsex? Weird. Veldig. Anonymous poster hash: 0fa06...386 2
Gjest Chloe87 Skrevet 10. mars 2014 #22 Skrevet 10. mars 2014 Hadde kjæresten min sagt noe sånt til meg om han og eksen hadde blitt Visse ting forteller man bare ikke. Hva var poenget med den ærligheten der? For en dust. Kanskje han følte at det var noe å "skryte" av, noen er sånn. Om det sårer en kjæreste driter de i.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #23 Skrevet 10. mars 2014 Er det mulig at exen ville rett og slett kalle seg for jomru og spare seg til etter bryllupet? Anonymous poster hash: 402c0...c86
Cathrine88 Skrevet 10. mars 2014 #24 Skrevet 10. mars 2014 Vil du ha en mann som kommer til å fortelle neste dame alle detaljer fra sexlivet deres når det blir slutt mellom dere? 5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #25 Skrevet 10. mars 2014 Bare analsex? Weird. Veldig. Anonymous poster hash: 0fa06...386 Det var den eneste måten hun kunne komme på. Så da ville hun bare det.. Gøy for meg å vite. Har så mye ekle bilder i hodet mitt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Er det mulig at exen ville rett og slett kalle seg for jomru og spare seg til etter bryllupet? Anonymous poster hash: 402c0...c86 Hun er 28 og har vært sammen med flere før. Så det tviler jeg på. Vi bor i en liten by, så har jo hørt at hun har blitt med folk hjem og sånt. Så tror ikke hun sparer seg til noe som helst. Vil du ha en mann som kommer til å fortelle neste dame alle detaljer fra sexlivet deres når det blir slutt mellom dere? Det var det da. Jeg vil jo ikke at det skal bli slutt, så forhåpentligvis blir det ingen neste dame. Anonymous poster hash: e4a57...a54
Thinkerbell. Skrevet 10. mars 2014 #26 Skrevet 10. mars 2014 Kanskje han fortalte dette fordi han ikke var fornøyd med kun å ha analsex?
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #27 Skrevet 10. mars 2014 Veldig mange menn liker analsex, men vet ikke hvordan de skal angripe det. Spør rett ut om han vil, er det noe du ikke fikser, si nei Anonymous poster hash: 28374...34a
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #28 Skrevet 10. mars 2014 Er dere unge, TS?Anonymous poster hash: 28374...34a
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #30 Skrevet 10. mars 2014 Å fortelle slike ting til kjæresten sin er så utrolig dumt! Fatter ikke hvorfor man skal dele slik informasjon med mindre andre parten selv spør. Det skaper jo unødvendig usikkethet i forholdet, det trodde jeg alle viste. Må si at jeg tror det er bullshit det han sier, tviiiler på at han bare har hatt analsex med ex'en det hørres utrolig rart ut i mine ører. Han sier nok bare dette for han vil dere skal ha analsex.. Anonymous poster hash: bee4f...bcf 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #31 Skrevet 10. mars 2014 Er dere unge, TS?Anonymous poster hash: 28374...34a Vi er 24 og 25. Anonymous poster hash: e4a57...a54
Cathrine88 Skrevet 10. mars 2014 #32 Skrevet 10. mars 2014 Det var den eneste måten hun kunne komme på. Så da ville hun bare det.. Gøy for meg å vite. Har så mye ekle bilder i hodet mitt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg ville som sagt blitt mest bekymret for at han ikke eier sosiale antenner eller sperrer for hva han deler med andre. 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #33 Skrevet 10. mars 2014 Eksen til en venninne av meg tvang venninnen min til å ha analsex med henne hver dag de siste månedene før han slo opp med henne... Ekkel kar! Tok aldri noe hensyn heller, bare stappet den inn. Hun fortalte meg at hun pleide å gråte i stillhet mens han tok henne, men hun turte ikke si ifra, siden han hadde manipulert henne sånn. Han har fått seg ny kjæreste nå, men vet ikke hvor lenge de har vært sammen. Er så og si garantert ikke samme person, men han jeg snakker om er en skikkelig skummel manipulator. Navnet hans begynner på A og den nye kjæresten sitt navn begynner på B. Anonymous poster hash: 7119c...e1d 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #34 Skrevet 10. mars 2014 Jeg klarer ikke med min beste vilje å tro på at han forteller sannheten her. Anonymous poster hash: bafb5...538 1
Gjest Chloe87 Skrevet 10. mars 2014 #35 Skrevet 10. mars 2014 Men har du spurt rett ut om hvorfor han følte at han måtte fortelle deg dette? Kan ikke du svare med samme mynt? Si at du kom så fort med eksen din og at du bare sier dette for å være ærlig.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #36 Skrevet 10. mars 2014 Eksen til en venninne av meg tvang venninnen min til å ha analsex med henne hver dag de siste månedene før han slo opp med henne... Ekkel kar! Tok aldri noe hensyn heller, bare stappet den inn. Hun fortalte meg at hun pleide å gråte i stillhet mens han tok henne, men hun turte ikke si ifra, siden han hadde manipulert henne sånn. Han har fått seg ny kjæreste nå, men vet ikke hvor lenge de har vært sammen. Er så og si garantert ikke samme person, men han jeg snakker om er en skikkelig skummel manipulator. Navnet hans begynner på A og den nye kjæresten sitt navn begynner på B. Anonymous poster hash: 7119c...e1d Tror kanskje det er derfor mange menn vil ha analsex, føler de har makt over dama og blir kanskje tent av tanken på at hu ikke liker det eller/og har vondt.Anonymous poster hash: 10307...69c
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #37 Skrevet 10. mars 2014 Tror kanskje det er derfor mange menn vil ha analsex, føler de har makt over dama og blir kanskje tent av tanken på at hu ikke liker det eller/og har vondt.Anonymous poster hash: 10307...69c Joda, men det får være grenser da :0 Jeg selv tenner på analsex innimellom når stumpen min føler seg klar for det, mye av det som tenner meg med det er det psykiske akseptet med det, føler med nedverdiget osv! Men det skal jo like el være frivillig!Anonymous poster hash: 7119c...e1d
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #38 Skrevet 10. mars 2014 Eksen til en venninne av meg tvang venninnen min til å ha analsex med henne hver dag de siste månedene før han slo opp med henne... Ekkel kar! Tok aldri noe hensyn heller, bare stappet den inn. Hun fortalte meg at hun pleide å gråte i stillhet mens han tok henne, men hun turte ikke si ifra, siden han hadde manipulert henne sånn. Han har fått seg ny kjæreste nå, men vet ikke hvor lenge de har vært sammen. Er så og si garantert ikke samme person, men han jeg snakker om er en skikkelig skummel manipulator. Navnet hans begynner på A og den nye kjæresten sitt navn begynner på B. Anonymous poster hash: 7119c...e1d Det er heldigvis ikke oss. Han ville aldri tvunget noen til noe. Greit nok er han litt klumsete med ting han sier, men slem er han ikke. Anonymous poster hash: e4a57...a54
Betasuppe Skrevet 10. mars 2014 #39 Skrevet 10. mars 2014 Eksen til en venninne av meg tvang venninnen min til å ha analsex med henne hver dag de siste månedene før han slo opp med henne... Ekkel kar! Tok aldri noe hensyn heller, bare stappet den inn. Hun fortalte meg at hun pleide å gråte i stillhet mens han tok henne, men hun turte ikke si ifra, siden han hadde manipulert henne sånn. Han har fått seg ny kjæreste nå, men vet ikke hvor lenge de har vært sammen. Er så og si garantert ikke samme person, men han jeg snakker om er en skikkelig skummel manipulator. Navnet hans begynner på A og den nye kjæresten sitt navn begynner på B. Anonymous poster hash: 7119c...e1d Har dere advart alle venner om dette krapylet? 4
Mrs Smith Skrevet 10. mars 2014 #40 Skrevet 10. mars 2014 (endret) . Endret 29. juni 2014 av Gullrose 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå