AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Kjæresten vil ikke ha åpent forhold det vil jeg. Vi er begge i midten av 20 årene. Hans sier "hvis det er så viktig for deg får du bare gjøre det slutt for det vil ikke jeg". Syns dere han er urimelig? Har også foreslått at vi kan møtes på halvveien at jeg kun kan kose med andre kvinner, men det er også uaktuelt. elsker han over alt på jord men tanken på å aldri ha en annen sexpartner skremmer litt. Vi er forlovet.. Anonymous poster hash: 35752...dfb
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Støtter han 100%. Anonymous poster hash: c9dde...8cb 32
Fuglen Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 Er du bifil? Synes absolutt ikke han er urimelig hvis det er sånn han føler det. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 TS Her ja jeg er bifil Anonymous poster hash: 35752...dfb
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #7 Skrevet 9. mars 2014 Han vil ikke ha et åpent forhold, og det syns jeg du skal respektere. Da får du heller finne deg en annen mann som er villig. Anonymous poster hash: d8e90...c2f 9
Gjest Lille-pus Skrevet 9. mars 2014 #8 Skrevet 9. mars 2014 Kan dere ikke finne en jente dere begge to tenner på, og invitere henne hjem til dere begge to? ... eller er det flere områder innen sexaspektet dere har differanser på? 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #9 Skrevet 9. mars 2014 Ts her: vi har snakket om å kanskje ha trekant med en ekstra jente og han er villig til det. Men litt usikker på hvor vi skal finne tredjeparten, å gå på nette virker litt skummelt. Jeg omgås han 24 timer i døgnet ca og er ute etter litt seksuell spenning med noen andre. Har også en bifil vennine som jeg har lyst på (og hun på meg), men mannen min og henne går ikke overens. Hver gang vi møtes blir det en slags seksuell spenning. Vi har hatt sex 2 ganger før og kunne gått gjort det igjen, men kan ikke for da blir jeg utro og det ønsker jeg ikke. Ellers så vil jeg legge til at sex og kjærlighet ikke alltid trenger å henge sammen og at hovedfokus uansett alltid ville vært meg og kjæresten Anonymous poster hash: 35752...dfb 3
Gjest Lille-pus Skrevet 9. mars 2014 #10 Skrevet 9. mars 2014 Kanskje dere aller først skulle gjøre litt sosiale ting sammen med hver deres venner. Nå koker det hos dere fordi dere går og tråkker oppå hverandre og ikke får noen andre impulser. Bunnsolid trygghet på hverandre, på seg selv og stor kjærlighet til hverandre er liksom grunnfundamentet for å så mye som å leke med tanken om å ha et åpent forhold. Respekt for hverandre er heller ikke aldeles uviktig Jeg er ikke helt sikker på om jeg er overbevist om at dere er der som par akkurat nå. 2
Meandro Skrevet 9. mars 2014 #11 Skrevet 9. mars 2014 Jeg omgås han 24 timer i døgnet ca og er ute etter litt seksuell spenning med noen andre. Har også en bifil vennine som jeg har lyst på (og hun på meg), men mannen min og henne går ikke overens. Hver gang vi møtes blir det en slags seksuell spenning. Vi har hatt sex 2 ganger før og kunne gått gjort det igjen, men kan ikke for da blir jeg utro og det ønsker jeg ikke. Ellers så vil jeg legge til at sex og kjærlighet ikke alltid trenger å henge sammen og at hovedfokus uansett alltid ville vært meg og kjærestenAnonymous poster hash: 35752...dfb La han bli din mester. La han putte deg i kysk så kan du bli en slavinne. Du må håndvakse hans undertøy, suge han når han ber om det, ha middag klart til han kommer hjem, og legge deg lydig ned i kurven din til du tiltales igjen. Du lystrer enkle kommandoer og er du en skikkelig flink jente, så belønner han deg med å gi deg nøkkelen til kyskhetsbeltet ditt så du kan gå å utløse deg selv. La hans vilje overgå din egen, få seksuell nytelse gjennom underdanelse. Da vil hovedfokus være deg og kjæresten, og du får mer spenning i hverdagen. Han kan torturere deg med bilder av din etterlengtede bifile venninne som du aldri vil få gleden av å prøve igjen, det er straffen for en skitten slavinne.
Edvarda Skrevet 9. mars 2014 #12 Skrevet 9. mars 2014 La han bli din mester. La han putte deg i kysk så kan du bli en slavinne. Du må håndvakse hans undertøy, suge han når han ber om det, ha middag klart til han kommer hjem, og legge deg lydig ned i kurven din til du tiltales igjen. Du lystrer enkle kommandoer og er du en skikkelig flink jente, så belønner han deg med å gi deg nøkkelen til kyskhetsbeltet ditt så du kan gå å utløse deg selv. La hans vilje overgå din egen, få seksuell nytelse gjennom underdanelse. Da vil hovedfokus være deg og kjæresten, og du får mer spenning i hverdagen. Han kan torturere deg med bilder av din etterlengtede bifile venninne som du aldri vil få gleden av å prøve igjen, det er straffen for en skitten slavinne. Og der røyk den siste sikringen...? 7
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #13 Skrevet 10. mars 2014 La han bli din mester. La han putte deg i kysk så kan du bli en slavinne. Du må håndvakse hans undertøy, suge han når han ber om det, ha middag klart til han kommer hjem, og legge deg lydig ned i kurven din til du tiltales igjen. Du lystrer enkle kommandoer og er du en skikkelig flink jente, så belønner han deg med å gi deg nøkkelen til kyskhetsbeltet ditt så du kan gå å utløse deg selv. La hans vilje overgå din egen, få seksuell nytelse gjennom underdanelse. Da vil hovedfokus være deg og kjæresten, og du får mer spenning i hverdagen. Han kan torturere deg med bilder av din etterlengtede bifile venninne som du aldri vil få gleden av å prøve igjen, det er straffen for en skitten slavinne. TS her: Hvis du leser inleggene mine så er det ikke helt det jeg er ute etter Anonymous poster hash: 35752...dfb 1
TLKH Skrevet 10. mars 2014 #14 Skrevet 10. mars 2014 Du har lyst til å pule på andre mens du har kjæreste. Han vil ikke fordi han føler det blir feil/ vil ha deg for seg selv stakkars type hadde dama mi spurt meg om noe sånn hadde jeg tatt meg fryktelig nær av det. Som i "hei ehm du er ikke god nok for meg i senga så jeg vil heller ha sjansen til å knulle andre. Men jeg vil fortsatt være dama di da!" Nei.. kjør for trekant eller lev singel/finn en som er for det samme som deg at typen din ikke har gjort det slutt enda overasker meg. Unnskyld men du må forstå at det er ikke alle som liker det å ha en dame som går å har seg med noen andre istedenfor å ha seg med "den man elsker". Hva om han vil en gang du har gjort det med venninna di også orker du ikke? Da har du kastet bort energi og krefter på å tilfredstille en annen enn den du snart har sagt ja til å elske å ære i godt og vondt? 1
Gjest Lille-pus Skrevet 10. mars 2014 #15 Skrevet 10. mars 2014 La han bli din mester. La han putte deg i kysk så kan du bli en slavinne. Du må håndvakse hans undertøy, suge han når han ber om det, ha middag klart til han kommer hjem, og legge deg lydig ned i kurven din til du tiltales igjen. Du lystrer enkle kommandoer og er du en skikkelig flink jente, så belønner han deg med å gi deg nøkkelen til kyskhetsbeltet ditt så du kan gå å utløse deg selv. La hans vilje overgå din egen, få seksuell nytelse gjennom underdanelse. Da vil hovedfokus være deg og kjæresten, og du får mer spenning i hverdagen. Han kan torturere deg med bilder av din etterlengtede bifile venninne som du aldri vil få gleden av å prøve igjen, det er straffen for en skitten slavinne. Synes du at du fant noen som helst signaler i HI som tilsa at TS har tenning i dette segmentet? At du selv tenner voldsomt på å leke master er jo greit nok, men det har svært lite å gjøre med TS problemstilling. 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #16 Skrevet 10. mars 2014 Kjæresten vil ikke ha åpent forhold det vil jeg. Vi er begge i midten av 20 årene. Hans sier "hvis det er så viktig for deg får du bare gjøre det slutt for det vil ikke jeg". Syns dere han er urimelig? Har også foreslått at vi kan møtes på halvveien at jeg kun kan kose med andre kvinner, men det er også uaktuelt. elsker han over alt på jord men tanken på å aldri ha en annen sexpartner skremmer litt. Vi er forlovet.. Anonymous poster hash: 35752...dfb Idiotisk frykt, så lenge du elsker han over alt på jord, planlegger du 100 år fram i tid? Anonymous poster hash: ef6db...75e
Gjest åffårno Skrevet 10. mars 2014 #17 Skrevet 10. mars 2014 Spiller det noen rolle om X antall prosent synes han er urimelig? Er tanken da at du skal vise han alle svarene og han på magisk vis skal innse at han er urimelig? Men på et vis har han jo "rett", og det er jo tre valg her; akseptere hans nei, ignorere hans nei uten hans viten, eller gjøre det slutt og finne deg en som deler ditt syn. Da må jo du og akseptere eller i det minste sterkt vurdere ønsker fra hans/hennes side som kanskje ikke er 100% superaktuelt for deg.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #18 Skrevet 10. mars 2014 Han er ikke urimelig, dette er noe man enten er komfortabel med eller så er man ikke det. Her gjelder det å finne minste felles multiplum og være fornøyd med det. Den som er komfortabel med minst bestemmer, alltid! Anonymous poster hash: a5142...76f Anonymous poster hash: a5142...76f
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #19 Skrevet 10. mars 2014 Åpent forhold er greit, men jeg synes man skal bli enige om det FØR man går inn i et forhold. Personen er i forhold med deg, ikke alle andre. Så hvis du vil pule andre så synes jeg du bør finne noen andre som er villig til være i et åpent forhold - ikke presse på han dette. Anonymous poster hash: e0fd5...2d1
Meandro Skrevet 10. mars 2014 #20 Skrevet 10. mars 2014 Synes du at du fant noen som helst signaler i HI som tilsa at TS har tenning i dette segmentet? At du selv tenner voldsomt på å leke master er jo greit nok, men det har svært lite å gjøre med TS problemstilling. Hvis hun har så lyst til å pule en annen, så kan hun la han bli en ny master, med en helt annen innstilling enn han har i dag. Selvfølgelig tenner hun på det, det må bare innøves og kommer av disiplin. Hun lærer seg å assosiere underdanelse med kåthet. Og vips så har hun den spenningen hun egentilig ser etter. Kanskje kan venninna underkaste seg han også, så får slavinnene lov til å vaske hverandre og kjenne hverandres spytt når de tar tur i å suge sin master.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå