Gå til innhold

Intens svigermor?


mae1234

Anbefalte innlegg

Herregud, at det var han som skulle velge å gå (til moren sin :fnise: ) Men se positivt på det- han gjorde det enkelt for deg. Du slapp å ta det vanskelige valget og den dårlige samvittigheten som følger.

Du hadde jo uansett tenkt tanken selv også, når det etter flere forsøk fra din side ikke ble noen bedring. Håper du har et sted du kan være inntil du får egen leilighet? Som flere her sier, du kommer sikkert til å være kjempeglad for bruddet i fremtiden, når du får ting litt på avstand.

Men jeg må si jeg er sjokkert. Trodde slike "menn" bare eksisterte i såpeserier og på film. Skrelle pølsen for han???? Det er virkelig dagens altså! Bare trist at verken han eller moren ser det selv. Og det er jo denne "mannen" det til syvende og sist går utover.

Uansett- en varm sommer :hug: til deg TS, snart er det sommer, sol og nye muligheter!

Ja Wonderbitch, du får nå sagt det...:-) takk for oppløftende ord:-)

Ja, er slike du finner i såpeserier, helt tragisk... Grunnen til at han var i tvil var at han er så lei av at jeg skal gå å være så sur hele tiden, han synes ikke det er trivelig å være hjemme lenger. Har prøvd å gidd han med teskje GRUNNEN til at jeg ikke smiler og er hoppende glad 24/7, men det virker ikke som at det går inn.. Han sier alt skal bli så mye bedre når foreldre ikke står på halve huset lenger, men jeg vet nå ikke.. Alt er så komplisert føler jeg:-(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Din mann og svigermor vil ikke forandre seg. Hun vil ødelegge alle hans forhold. Hun sørger selv for at hun er viktigste kvinnen i hans liv.

Han kommer til å måtte bli forlatt av mange kvinner som alle oppgir samme grunn, før ham eventuelt klarer å gjøre noe med det.

Du et helt screwd. Sorry.

Jeg var selv et utrolig sterkt forhold til min sønn og vil nok synes det blir vanskelig når han flyttet, men jeg ville aldri ødelagt noe for han.

Din svigermor gjør din mann handikappet.

Det et patetisk. Jeg synes synd på deg, men det er dessverre ikke helt uvanlig. Og det skal MYE til før noe endrer seg. Den krigen er ikke verdt det. Og den vil Traa mange år.

Gå videre. Lykke til.

Anonymous poster hash: a5c44...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå guriland.. Har lest gjennom hele tråden og herregud sier jeg bare... Er rett og slett sjokkert!!

Skjønner at du er skuffet og lei deg nå, men helt oppriktig tror jeg at du kommer til å få det utrolig mye bedre alene (eller sammen med en ny mann som faktisk har kuttet navlestrengen)! :) Du får sommeren, sola og varmen til å komme deg over bruddet, du kan kose deg på byen med venninner og flørte akkurat som du vil :) Du kommer til å møte en mann som er over all forventning og mest sannsynlig kommer du til å le høyt når du skjønner hvor bra det er at du er ute av ditt nåværende forhold!

Håper det går bra med deg og masse lykke til videre!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...