Gå til innhold

14. mars ''biff og blowjob'' dag

kvinner har sin kvinnedag, men det finnes ikke en herredag i året, derfor er detkommer vi menn med et forslag om egen herredag nemlig ''biff og blowjob'' dagen  

96 stemmer

1. 1. hva synes du om dette likestillingsforslaget?

• biff
      9
    • blowjob
      7
    • begge deler
      47
    • nei
      42
    • vet ikke
      2

Fremhevede innlegg

Skrevet

Biffen lager jeg selv, da jeg er mye flinkere enn dama til det. BJ får jeg uansett nesten hvor og når jeg måtte ønske det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Vevila
Skrevet

Tåpelig tanke, da valentines går begge veier og ikke er ment som "kvinnenes" dag, i alle fall ikke her jeg er fra. Kommer nok til å bli biff og blowjob på mannen uansett, siden han fortjener det :)

Skrevet

Her i huset feires ingen av delene.

AnonymBruker
Skrevet

Tåpelig tanke, da valentines går begge veier og ikke er ment som "kvinnenes" dag, i alle fall ikke her jeg er fra. Kommer nok til å bli biff og blowjob på mannen uansett, siden han fortjener det :)

Samme her, det går da begge veier ...? I år kjøpte han sjokolade til meg, mens jeg kjøpte roser til ham. Kanskje vi markerer b&bj-dagen likevel mest på gøy, men da en dag på forskudd siden jeg har bursdag 14. mars ;)

Anonymous poster hash: d4903...fbe

AnonymBruker
Skrevet

Samme her, det går da begge veier ...? I år kjøpte han sjokolade til meg, mens jeg kjøpte roser til ham. Kanskje vi markerer b&bj-dagen likevel mest på gøy, men da en dag på forskudd siden jeg har bursdag 14. mars ;)Anonymous poster hash: d4903...fbe

Ja, bidra til mannssjåvinismen, du.

Anonymous poster hash: 66857...cc3

AnonymBruker
Skrevet

Jepp :P Men jeg har "lagt inn bestilling" på ost, druer og kjeks kvelden etter, og kommer nok til å ytre ønske om å bli slikket også, så jeg kan ikke si at samvittigheten min er særlig mørk ;)

Anonymous poster hash: d4903...fbe

Skrevet

her fikk mannen gave på valentinesdagen, jeg fikk ingenting. hvordan løser vi det 14 mars da mon tro ?? *forvirret*

Skrevet

her fikk mannen gave på valentinesdagen, jeg fikk ingenting. hvordan løser vi det 14 mars da mon tro ?? *forvirret*

Sjokolade og muff diving?

• Liker 1
Skrevet

Sjokolade og muff diving?

god ide :)

Skrevet

hvis det er ''fitte og filet'' eller ''mannen rydder huset dagen'' da er det helt greit? seriøst ha litt humor eller gi en dag i året ekstra kos til din kjære.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk gidder å hisse seg opp over dette. Er jo bare å melde seg ut om man ikke ønsker å dele ut BJ eller biff den dagen. Og om man uansett gir biff og blowjobs ellers, hvorfor ikke denne dagen? Er bare ekstra gøy at det er èn dag i året som heter "Biff og Blowjob-dagen".

Og forresten visste jeg ikke at Valentines Day var for begge. Fikk gave hos kjæresten, men gav ikke noe tilbake. :sjokkert:

Skrevet

Det har liksom blitt en "greie" hjemme hos oss med denne Bif&Blowjob-dagen :danse: Ikke fordi vi tar det så himla seriøst, men det ER jo morsomt! En god biff med godt tilbehør er jo ikke å forakte, og jeg tror ikke vi tar skade av litt seksuell aktivitet heller. En fin påminnelse om at man skal være kjærester også i en hektisk hverdag :laugh: Ha en fin dag og ei god helg!

AnonymBruker
Skrevet

Hele denne tråden = :ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler:

Anonymous poster hash: d40d3...475
Gjest Blåmeis
Skrevet

Syntes ikke det kan sammenlignes med likestillingsdagen, men det er jo et fint alternativ for valentines! Men skjønner ikke hvorfor det er "jenta og guttens dag" syntes biff og å gi blowjob høres mer fristende ut enn kliss!

AnonymBruker
Skrevet

Nettopp fått høre at typen har planer om å snike seg ut med gutta for å drikke etter biff og bj. Selv om vi har planlagt å slappe av i kveld. Han kan se lenge etter begge deler da gitt!

Anonymous poster hash: ea3db...9c3

AnonymBruker
Skrevet

Dette er en av de dummeste trådene på kg. så dum at jeg ikke gidder å lese igjennom den.

En ekte mann sammenligner ikke det her med kvinnedagen da kvinnedagen representerer helt andre verdier.

Anonymous poster hash: 473fd...ae6
Skrevet

javel kg damer ble det biff og et par blowjobs på mennene deres? :hoppendeglad:

Gjest TheRighteous
Skrevet

javel kg damer ble det biff og et par blowjobs på mennene deres? :hoppendeglad:

Nope!

AnonymBruker
Skrevet

Får aldri BJ av nåvelende partner... Men har vent meg til tanken om å aldri få det igjen...

Mat kjøpte jeg inn selv og lagde. Ser ut til at jeg må gjøre jobben selv :P

Anonymous poster hash: 8bbee...128

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...