Gå til innhold

14. mars ''biff og blowjob'' dag

kvinner har sin kvinnedag, men det finnes ikke en herredag i året, derfor er detkommer vi menn med et forslag om egen herredag nemlig ''biff og blowjob'' dagen  

96 stemmer

1. 1. hva synes du om dette likestillingsforslaget?

• biff
      9
    • blowjob
      7
    • begge deler
      47
    • nei
      42
    • vet ikke
      2

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Haha, faen for oppstyr dere skal lage da. Er det et stort problem å gi kjæresten litt biff og kos? Hva er dere egentlig, bitre feminister? Hvis kjæresten var her 14. mars ville jeg selvfølgelig gjort det, med glede.

Anonymous poster hash: d0281...f58
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo meningen å være latterlig. En måte å peke på latterligheten ved valentindagen. Men når det er sagt, hvorfor ikke omfavne alle muligheter til feiring av kjærestene våre? Hverdagsromantikken lenge leve, for all del, men hvorfor ikke også ha flere høytider?

Synes denne svadadagen er latterlig.

• Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

Hadde jeg hatt type hadde jeg ikke reagert negativt på denne dagen. Jeg liker å lage mat, og blowjobs hadde det nok blitt uansett :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Tragisk!

Anonymous poster hash: 66857...cc3

• Liker 1
Skrevet

Om han vil så skal han få biff og blowjob.

Nå ga vi liten gave og blomster til hverandre på Valentine's (han liker å få roser og gaver, han) så sånn er vi even steven (lol), men vi får se.

Skrevet

Om han vil så skal han få biff og blowjob.

Nå ga vi liten gave og blomster til hverandre på Valentine's (han liker å få roser og gaver, han) så sånn er vi even steven (lol), men vi får se.

Biff og 69!

• Liker 5
Skrevet

Biff og 69!

Godt forslag! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg så en tråd med lignende tittel nylig

Anonymous poster hash: 6cfca...23e

Gjest Hooty McOwlface
Skrevet (endret)

Ja, for menn liker jo ikke biffer og blowjobs. Tåpelige greier liksom.

Menn gir totalt faen i Valentines Day, den eneste grunnen til at vi gjør en innsats er for å gjøre kjæresten glad. Så det skulle bare mangle at vi fikk noe i retur.

Klart du synes dette er fornuftig, du er jo en vandrende kjønnsklisjé :)

Men kvinner liker også biff og å gi blowjobs, jeg spiser indrefilet og suger pikk så ofte jeg kan, og jeg gir totalt blanke faen i Valentines Day. Som de fleste andre norske kvinner!

Poenget er at disse dagene er en kjønnstereotypisk klisjé som maler opp et bilde av at det er omvendt, alle jenter foretrekker liksom hjertekonfekt foran sex, og alle menn må liksom gjøre noe for dama på Valentines og derfor må de ha en egen dag hvor dama gjør noe for han. Vi som ikke lever i din "me tarzan, you jane"-verden kan synes dette er litt tåpelig konsept. Jeg kjenner ikke en eneste kvinne som bryr seg om Valentines for eksempel.

Men du er jo som sagt en kjønnsstereotypi, så det er jo gitt at dette går rett til ditt hjerte og hjerne, ditt svar forsterker jo bare mitt poeng :) Du tror jo faktisk at kvinner flest bryr seg om Valentines, fordi du svelger disse klisjeene fra Hollywood-filmer blindt.

Og det er jo opprinnelig bare en tørr vits, som er morsomst for sånne som deg som lever og ånder for drøvtygde dogmer og gamle generaliseringer, og synes typ Pondus og Two and a half men er toppen av humor. Jeg synes akkurat den type humor er litt platt, og det burde være lov?

Men jeg har ikke noe stort problem med dagen, altså. Ta det heeelt med ro, folkens. Jeg forklarte bare bakgrunnen for dagen, det var en del over meg inkludert TS selv som ikke visste dette.

Selv mener jeg blowjobs og biff er for any day of the week, hele året rundt. Må jo være litt mot sin hensikt å opphøye det til noe som man liksom bare skal gjøre ved spesielle anledninger. Og det i bytte mot at han motvillig skal erklære sin kjærlighet på Valentines Day. TÅPELIG.

Endret av Hooty McOwlface
  • Liker 8
Gjest Lincoln
Skrevet (endret)

Poenget er at disse dagene er en kjønnstereotypisk klisjé som maler opp et bilde av at det er omvendt, alle jenter foretrekker liksom hjertekonfekt foran sex, og alle menn må liksom gjøre noe for dama på Valentines og derfor må de ha en egen dag hvor dama gjør noe for han. Vi som ikke lever i din "me tarzan, you jane"-verden kan synes dette er litt tåpelig konsept. Jeg kjenner ikke en eneste kvinne som bryr seg om Valentines for eksempel.

Ja det er fælt at kvinner har en dag hvor menn gjør noe for dem, og at menn har en dag hvor kvinner gjør noe for dem.

GRRR altså.

Alt feminister klarer å hisse seg opp over. Get laid.

Endret av Lincoln
  • Liker 1
Gjest Hooty McOwlface
Skrevet

Ja det er fælt at kvinner har en dag hvor menn gjør noe for dem, og at menn har en dag hvor kvinner gjør noe for dem.

Haha. Jeg vet refleksjon ikke er din sterkeste side, så jeg prøvde å virkelig hente frem teskjeen her sånn at du skulle skjønne hva jeg skrev. Uffda. Dette svaret ditt var nesten litt pinlig å lese, jeg har jo adressert det i innlegget du siterer.

Men jaja. Man kan ikke tvinge folk til å tenke heller :)

Så jeg lar det ligge der og skriver ikke et to meter langt innlegg til for å prøve å forklare dette for deg.

Ha en fin og enkel dag, Lincoln

• Liker 8
Gjest Hooty McOwlface
Skrevet (endret)

GRRR altså.

Alt feminister klarer å hisse seg opp over. Get laid.

Som sagt: ta det heeeeelt med ro. Pust med magen, legg bort feministhatet og les innlegget mitt en gang til. Så vil du se at den eneste som hisser seg opp her er du. Og den andre ABen lengre oppe her som skrev et eller annet om bitre feminister.

Jeg synes bare biff&blowjob er platt humor. Get over it ;)

At jeg analyserer bakgrunnen, betyr ikke at jeg tar det så veldig alvorlig. Jeg er bare analytisk anlagt der du er enkel, har en intellektuell ballast du ikke har, tenker mer og tenker annerledes enn deg. Kanskje jeg skriver på en måte du ikke er vant med, og som du tolker som aggressiv. Det er ikke ment aggressivt. Så slapp av, ingen som trenger å hisse seg opp her. Vi diskuterer noe ganske trivielt, men det burde være lov å dykke litt dypere uten at du skal få panikk og trusa helt i krøll.

Endret av Hooty McOwlface
  • Liker 5
Gjest Lincoln
Skrevet (endret)

Haha. Jeg vet refleksjon ikke er din sterkeste side, så jeg prøvde å virkelig hente frem teskjeen her sånn at du skulle skjønne hva jeg skrev. Uffda. Dette svaret ditt var nesten litt pinlig å lese, jeg har jo adressert det i innlegget du siterer.

Men jaja. Man kan ikke tvinge folk til å tenke heller :)

Så jeg lar det ligge der og skriver ikke et to meter langt innlegg til for å prøve å forklare dette for deg.

Ha en fin og enkel dag, Lincoln

Joda, jeg skjønner at du helst vil at menn og kvinner skal være speilbilder av hverandre og at i din idelle verden så går alle rundt i fotformsko, kommunebrune klær og med kortklippet hår.

Men du forstår, veldig mange av oss synes at det er helt greit at det er forskjell på menn og kvinner.

Selv om vi menn ikke synes at det er spesielt stas med valentines day, så gjør vi et nummer av det likevel for å gjøre stas på dere kvinner. Og til disse kvinnene du påstår du kjenner som sier at de ikke bryr seg - BULLSHIT. Det er bare i så fall bare dårlig skjult bitterhet fordi de ikke får noen oppmerksomhet uansett.

Ha en fin og enkel dag du også. Regner med at hverken Valentines day eller Biff & Blowjob er noe som angår deg uansett, så la andre folk få ha gledene sine i fred.

Og nei, jeg er hverken hissig eller aggressiv, lille venn. Jeg er bare ikke så utrolig bitter som det du er. Du trenger ikke tolke det at jeg påpeker din manglende livsglede som aggresjon. Ta det heller som et vennlig råd om å få litt solskinn i ditt patetiske liv.

Endret av Lincoln
  • Liker 2
Gjest Hooty McOwlface
Skrevet

Joda, jeg skjønner at du helst vil at menn og kvinner skal være speilbilder av hverandre og at i din idelle verden så går alle rundt i fotformsko, kommunebrune klær og med kortklippet hår.

Men du forstår, veldig mange av oss synes at det er helt greit at det er forskjell på menn og kvinner.

Selv om vi menn ikke synes at det er spesielt stas med valentines day, så gjør vi et nummer av det likevel for å gjøre stas på dere kvinner. Og til disse kvinnene du påstår du kjenner som sier at de ikke bryr seg - BULLSHIT. Det er bare i så fall bare dårlig skjult bitterhet fordi de ikke får noen oppmerksomhet uansett.

Ha en fin og enkel dag du også. Regner med at hverken Valentings day eller Biff & Blowjob er noe som angår deg uansett, så la andre folk få ha gledene sine i fred.

:kgbaby:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

"Likestillingsforslag"? Seriøst?

Mannsdag - 19 november, kvinnedag - 8.mars.

Skal det være en sugedag, så får det faen meg være en slikkedag, også. Valentines,hah, særlig.

Anonymous poster hash: f55b7...cb7
  • Liker 7
Skrevet

Å så bitter :laugh:

Du fremstår som veldig umoden og bastant her Lincoln.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Å så bitter :laugh:

Du er så stakkarslig, ser virkelig ned på deg.

Anonymous poster hash: 64215...6a5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ha en fin og enkel dag du også. Regner med at hverken Valentines day eller Biff & Blowjob er noe som angår deg uansett, så la andre folk få ha gledene sine i fred.

Og nei, jeg er hverken hissig eller aggressiv, lille venn. Jeg er bare ikke så utrolig bitter som det du er. Du trenger ikke tolke det at jeg påpeker din manglende livsglede som aggresjon. Ta det heller som et vennlig råd om å få litt solskinn i ditt patetiske liv.

Åååja, så alle damer bryr seg om valentinsdag? Har du sett litt for mye på romantiske komedier eller noe? Det virker som du ønsker veldig sterkt at damer skal være patetiske, romantiske, ikke-seksuelle vesner. Og at det skal være såå stor forskjell på kvinner og menn. I dagens samfunn har faktisk kvinner lov til å vise hvordan de egentlig tenker og er, i motsetning til før i tiden, hvor de måtte holde munn og være på en bestemt måte. Hvis du ikke har fått med deg at kvinner ikke er svake, valentinsdag-elskende personer, så vet jeg ikke hva som er galt med deg.

• Liker 6
Gjest Lincoln
Skrevet (endret)

Åååja, så alle damer bryr seg om valentinsdag? Har du sett litt for mye på romantiske komedier eller noe? Det virker som du ønsker veldig sterkt at damer skal være patetiske, romantiske, ikke-seksuelle vesner. Og at det skal være såå stor forskjell på kvinner og menn. I dagens samfunn har faktisk kvinner lov til å vise hvordan de egentlig tenker og er, i motsetning til før i tiden, hvor de måtte holde munn og være på en bestemt måte. Hvis du ikke har fått med deg at kvinner ikke er svake, valentinsdag-elskende personer, så vet jeg ikke hva som er galt med deg.

Neida, alle kvinner bryr seg ikke om Valentines dag.

De som ikke har type og som uansett ikke får noen oppmerksomhet, de bryr seg svært lite om Valentines. De ser på det som sin store oppgave å fortelle alle andre hvor teit det er med Valentines dag og alle andre kjæresteting generelt.

De som derimot har type og som får oppmerksomhet, de elsker Valentines dag og synes det er helt topp.

Så nei, alle kvinner liker ikke valentines dag, det er jeg fullt klar over. Det er også ganske tydelig hvilken kategori du tilhører.

Endret av Lincoln
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...